ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Θα μελετήσει κάποιος στα Επιτελεία την κατάρρευση του συριακού Στρατού; Ή νομίζουν ότι «Δεν μας αφορά»;
prodeals

Αυτά είναι τα βαρύτερα ηλεκτρικά: Σχεδόν όλα από τις ΗΠΑ

Βαρύ το Tesla Cybertruck; Κι όμως, υπάρχουν οκτώ ηλεκτρικά που είναι ακόμα πιο μπαμπάτσικα

Αυτά είναι τα βαρύτερα ηλεκτρικά: Σχεδόν όλα από τις ΗΠΑ

Επ’ ευκαιρίας της παρουσίας του Tesla Cybertruck στην Έκθεση Auto Athina 2024, σας παρουσιάζουμε τα εννιά βαρύτερα ηλεκτρικά δρόμου του πλανήτη. Κι είναι σχεδόν όλα αμερικανικά, γιατί όμως;

Η αντίπερα όχθη του Ατλαντικού είναι η χώρα της υπερβολής. Στα πάντα, από τη συσκευασία του οικογενειακού γάλακτος μέχρι τα 6τροχα διπλοκάμπινα που χρησιμοποιούνται για να ταΐσουν τον εγωισμό του ιδιοκτήτη. Όταν λοιπόν αυτά τα μοντέλα παρουσιάζονται ως ηλεκτρικά, δεν θα μπορούσαν να είναι περιορισμένου βάρους. Τεράστιοι τροχοί, πελώρια αμαξώματα, αλλά κυρίως θεόβαρες μπαταρίες για να έχουν μια τουλάχιστον ανθρώπινη αυτονομία.

Το Tesla Cybertruck είναι το ελαφρύτερο από τα οκτώ ηλεκτρικά. Όσοι το είδατε από κοντά και σας φάνηκε τεράστιο και βαρύ, σκεφτείτε ότι υπάρχουν οκτώ ηλεκτρικά με μεγαλύτερη μάζα.

Πρωταθλητής όλων το GMC Hummer EV. Με βάρος 4.110 kg, καταφέρνει να υπερκεράσει ακόμα και τα 3.998 kg του θρυλικού Η1. Με χωρητικότητα 250 kWh, η μπαταρία του ζυγίζει 1.326 kg, όσο ένα Mazda MX-5. Και μία Varadero. Μαζί!

Το ακολουθεί η Chevrolet Silverado EV, ένα θηριώδες διπλοκάμπινο στα 4.061 kg. Αξίζει να σημειωθεί ότι η θερμική Silverado 1500 είναι πούπουλο μπροστά στην ηλεκτρική εκδοχή, ζυγίζοντας 2.549 kg.

Στην 3η θέση το επίσης pick-up GMC Sierra EV των 4.031 kg, κι αυτό περί τα 1.300+ kg βαρύτερο από το θερμικό Sierra 1500. Πίσω του το πανέμορφο κι επιβλητικό Cadillac Escalade iQ, σπάει το όριο των τεσσάρων τόνων με 3.992 kg. Για να προσφέρει αυτονομία 740 km, φοράει μπαταρία 200 kWh.

Σφήνα μπαίνει το κινεζικό Hummer, το Dongfeng MHero 1. Πωλείται ήδη στην Ελβετία, σε αντίθεση με τα υπόλοιπα αμερικανικά μοντέλα που δεν μπορούμε ακόμα να αγοράσουμε. Ίσως καλύτερα. Παρά την μπαταρία των 142,7 kWh, η αυτονομία περιορίζετε στα 450 km.

Πίσω του δύο μοντέλα της Rivian, της αμερικανικής εταιρείας που προβλήθηκε ως η νέα Tesla. Πρόκειται για το R1S των 3.175 kg και την pick-up έκδοσή του, το R1T των 3.142 kg. Χάρη στο μειωμένο — σε σχέση με τα υπόλοιπα «θηρία» — βάρος τους, η μπαταρία των 141,5 kWh επαρκεί για περισσότερα από 650 συνεχόμενα km.

Το Ford F-150 Lightning αποτελεί την ηλεκτρική παραλλαγή του πιο καλοπουλημένου pick-up στις ΗΠΑ. Παρά την τεράστια μπαταρία των 131 kWh, οι μηχανικοί της Ford έχουν καταφέρει να μην είναι δραματικά πιο υπέρβαρο από το θερμικό: 3.130 kg αντί για 2.513 kg.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Μετά από όλα τα παραπάνω, σχεδόν νιώθεις ανακούφιση μαθαίνοντας ότι η βαρύτερη έκδοση του Tesla Cybertruck σταματά τη ζυγαριά στα 3.100 kg. Παρά την μπαταρία των 123 kWh.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.