Πριν από μερικές εβδομάδες, είχαμε την ευκαιρία για μια πρώτη γνωριμία με το ανανεωμένο Renault Captur. Πλέον το μοντέλο της γαλλικής φίρμας είναι διαθέσιμο στην ελληνική αγορά και προσκαλεί τους υποψήφιους αγοραστές.
Το νέο Renault Captur παραμένει ορόσημο στην κατηγορία των κόμπακτ SUV, με πλήθος νέων χαρακτηριστικών, που έρχονται να προστεθούν σε αυτά που έχουν χτίσει την ταυτότητα και την επιτυχία του τα τελευταία 10 χρόνια.
Πέρα από το νέο μπροστινό μέρος και τις πιο σπορ γραμμές, το νέο μοντέλο διαθέτει μια πιο κομψή, πιο premium εμφάνιση. Αυτή η αλλαγή φαίνεται περισσότερο στη νέα έκδοση Esprit Alpine, με τα σπορ χαρακτηριστικά και τα κομψά αισθητικά γνωρίσματα της Alpine.
Το νέο Captur ενσωματώνει την έννοια του «αυτοκινήτου για να ζεις μαζί του» («voiture à vivre») στην κατηγορία του. Η απόλαυση της οδήγησης και του ταξιδιού ενισχύεται με ακόμα πιο δυναμικά χαρακτηριστικά, με αναβαθμίσεις υψηλής τεχνολογίας για μια πιο δικτυωμένη και πιο οικονομική εμπειρία συμβίωσης.
Το αναβαθμισμένο στυλ της εξωτερικής σχεδίασης αντανακλάται και στο εσωτερικό, με μια σειρά από συστήματα υψηλής τεχνολογίας. Ξεχωριστή θέση καταλαμβάνει η μεγάλη κεντρική οθόνη των 10,4 ιντσών που ενσωματώνει και δύο νέες ακολουθίες καλωσορίσματος (συμπεριλαμβανομένης μιας συγκεκριμένης για την υβριδική έκδοση).
Παράλληλα, Με τη νέα ηλεκτρονική αρχιτεκτονική του, το νέο Captur συγκρίνεται μόνον με τα καλύτερα μοντέλα στους τομείς της ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας. Τα συστήματα υποβοήθησης οδήγησης νέας γενιάς, όπως η Ενεργή Υποβοήθηση Οδήγησης (Active Driver Assist), με χαρακτηριστικά αυτόνομης οδήγησης επιπέδου 2, και το σύστημα προληπτικής λειτουργίας υβριδικής οδήγησης (Predictive Hybrid Driving) (που διατίθεται στην full υβριδική έκδοση E-Tech), βελτιστοποιούν την απόδοση μεγιστοποιώντας την εκμετάλλευση της ηλεκτρικής ενέργειας κατά την οδήγηση.
Αυτό που χαρακτήριζε το Renault Captur όμως, ήταν η ευρεία γκάμα επιλογών ως προς τα κινητήρια σύνολα. Ένα χαρακτηριστικό που συνοδεύει και το ανανεωμένο μοντέλου του Ρόμβου. Στη βάση, τοποθετείται η έκδοση με τον 3κύλινδρο κινητήρα βενζίνης 1,0 lt που αποδίδει 90 ίππους και συνοδεύεται από 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο.
Επιπροσθέτως. η γκάμα περιλαμβάνει τον ήδη γνωστό 1.3 TCe, ο οποίος συνεργάζεται με ένα 12βολτο σύστημα mild hybrid, με 140 ή 160 ίππους, χειροκίνητο και αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη αντίστοιχα, όπως επίσης και η κορυφαία πλέον full hybrid E-Tech με τους 145 ίππους.
Φυσικά, από το μενού δεν θα μπορούσαν να απουσιάζουν η άκρως συμφέρουσα έκδοση διπλού καυσίμου (βενζίνη και LPG), ECO-G, με τους 100 ίππους και το 6άρι χειροκίνητο σασμάν. Μια έκδοση που σύμφωνα με τη Renault μπορεί να προσφέρει αυτονομία που αγγίζει τα 1.300 km, με τα δύο ρεζερβουάρ γεμάτα.
Το ολόφρεσκο Renault Captur, με τον πληρέστατο βασικό εξοπλισμό, είναι διαθέσιμο στη χώρα μας από €23.750.
Ακολουθεί πίνακας με τις τιμές του νέου Renault Captur:
ΕΚΔΟΣΗ / ΤΙΜΗ
Evolution TCe 90 / €23.750
Evolution plus TCe 90 / €24.750
Evolution TCe 100 LPG / €24.450
Evolution plus TCe 100 LPG / €25.330
Techno TCe 100 LPG / €26.600
Techno mild hybrid 140 / €27.250
Techno mild hybrid 160 EDC / €30.450
Esprit Alpine mild hybrid 160 EDC / €32.450
Evolution E-Tech full hybrid 145 / €30.850
Evolution plus E-Tech full hybrid 145 / €31.650
Techno E-Tech full hybrid 145 / €32.250
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.