Κι όμως πολλοί είναι εκείνοι οι επιτήδειοι σε διάφορες χώρες που γυρίζουν τα χιλιόμετρα στα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα που διαθέτουν προς πώληση, με σκοπό να αυξήσουν τις τιμές τους.
Σε νέα έκθεση επισημαίνεται ότι οι απάτες με τα γυρισμένα χιλιόμετρα αποτελούν μάστιγα για τους υποψήφιους αγοραστές.
Πιο συγκεκριμένα σε μια πρόσφατη μελέτη που πραγματοποιήθηκε από την Carly, μια γερμανική εταιρεία, αποκάλυψε τα μοντέλα που επηρεάστηκαν περισσότερο από αυτήν την απάτη.
Αποκαλύφθηκε τελικά ότι η Γερμανία έχει σημαντικό αντίκτυπο στην πρακτική αυτή της απάτης και μάλιστα σε ποσοστό του γυρίσματος των χιλιομέτρων να κυμαίνεται από 17% έως και 10% ανάλογα με την πόλη όπου κυκλοφορεί το μεταχειρισμένο αυτοκίνητο.
Επίσης οι υποψήφιοι αγοραστές θα πρέπει να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί στα εισαγόμενα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα από Βέλγιο ή Ολλανδία, καθώς σύμφωνα με τα ευρήματα της έρευνας το 11% και 13% των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων βρέθηκαν με γυρισμένα χιλιόμετρα.
Στη Γαλλία, από 300.000 έως 350.000 οχήματα έχουν γυρισμένα χιλιόμετρα αριθμός ο οποίος είναι ιδιαίτερα αυξημένος για το σύνολο των διαθέσιμων μεταχειρισμένων αυτοκινήτων.
Άκρως επικίνδυνα για γυρισμένα χιλιόμετρα θεωρούνται επίσης και τα εισαγόμενα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα από την Βουλγαρία τα οποία εισέρχονται κατά χιλιάδες στην ελληνική αγορά.
Σύμφωνα με τη μελέτη, το αυτοκίνητο που πλήττεται περισσότερο από γυρισμένα χιλιόμετρα είναι η Porsche Panamera (5,10%) και ακολουθούν το Audi A8 (3,89%) και το Audi R8 (3,67%).
Το Renault Clio οδηγεί την κούρσα των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων με τα περισσότερα περιστατικά γυρισμένων χιλιομέτρων, μπροστά από το Peugeot 308 και το Renault Twingo.
Σύμφωνα με την έρευνα η απάτη των γυρισμένων χιλιομέτρων μειώνει τα αναγραφόμενα χιλιόμετρα έως και 60.000 χλμ., με αποτέλεσμα οι νέοι αγοραστές να χρειαστεί να πληρώσουν αρκετά χρήματα σε επισκευές μετά από 1 ή 2 χρόνια που θα το έχουν αποκτήσει.
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο info3@pronews.gr και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.