Να δούμε πως θα «ξεμπερδέψει» ο Κ.Μητσοτάκης με τον Ν.Τραμπ. Όχι εύκολα, πάντως…

Αυτή είναι η ανανεωμένη BMW iX με βελτιώσεις στην αυτονομία

Με βελτιώσεις ουσίας και μεγαλύτερη αυτονομία, η BMW iX φρεσκάρεται και γίνεται πιο ανταγωνιστική

Αυτή είναι η ανανεωμένη BMW iX με βελτιώσεις στην αυτονομία

Η πρώτη γενιά της BMW iX βρίσκεται στο κουρμπέτι από το 2021 και παρότι τα υπόλοιπα EV στην γκάμα του Μονάχου πουλούν καλά, το μεσαίο SUV έχει χάσει τη δυναμική του. Το facelift θα του προσδώσει την απαραίτητη φρεσκάδα ώστε να παραμείνει ανταγωνιστικό.

Οι σημαντικότερες βελτιώσεις αφορούν στην αύξηση της ισχύος σε κάθε έκδοση της BMW iX και στη βελτιωμένη αυτονομία. Τα μοντέλα που προηγουμένως ήταν γνωστά ως xDrive50 και M60 έχουν μετατραπεί σε xDrive60 και M70, αντίστοιχα. Ενώ η έκδοση 40 μετονομάζεται σε 45. Αυτό έγινε για να αντικατοπτρίσει την αυξημένη απόδοση, αλλά επιτρέπει και να ξεχωρίζουμε ευκολότερα τα μοντέλα πριν και μετά το facelift.

H xDrive60 αποδίδει 543 ίππους, ήτοι 20 επιπλέον από την xDrive50. Επιταχύνει από στάση στα 60 mph (0–97 km/h) σε 4,4”, με τελική ταχύτητα 200 km/h. Η M70 αποδίδει 659 ίππους, 40 περισσότερους από τη Μ60. Φτάνει τα 97 km/h σε 3,6” και σταματά στα 250 km/h.

H ix40 έχει αντικατασταθεί από την ix45. Με 408 ίππους, προσφέρει 502 km αυτονομίας, εκεί που το παλιό μοντέλο περιοριζόταν στα 425 km. Αλλά αν θες την πιο ταξιάδικη BMW iX, αυτή είναι η 60άρα. Με μπαταρία 109.1 kWh, υπόσχεται 686 km κατά WLTP.

Δεν υπάρχουν σημαντικές αλλαγές στην εξωτερική σχεδίαση. Η μάσκα που θυμίζει τα δόντια του Bugs Bunny παραμένει κι είναι πλέον διαθέσιμη με φωτισμό. Ο βασικός εξοπλισμός περιλαμβάνει ζάντες 20 ιντσών, ενώ προσφέρονται προαιρετικά διαστάσεις 21 και 22 ιντσών. Η M70 μάλιστα μπορεί να επιλεγεί με ζάντες 23 ιντσών για πρώτη φορά.

Το εσωτερικό παραμένει οικείο, με την κυρτή οθόνη της BMW, το Operating System 8.5, με την πιο σημαντική αλλαγή να είναι η προσθήκη των νέων καθισμάτων πολλαπλών λειτουργιών. Προσφέρουν βελτιωμένη στήριξη, περισσότερες ρυθμίσεις κι είναι αεριζόμενα. Διατίθενται σε ποικιλία υλικών, όπως μικροΐνες/Sensatec σε Atlas Grey/Black χρώμα, δέρμα Amido ή δέρμα Castanea.

Μια νέα, πιο αποτελεσματική αντλία θερμότητας εκμεταλλεύεται καλύτερη τη σπατάλη θερμότητας από το σύστημα μετάδοσης κίνησης και την μπαταρία για τη θέρμανση της καμπίνας. Υπάρχει ένα νέο πακέτο Climate Comfort για όσους συχνάζουν σε ψυχρά κλίματα.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Δεν ξέρουμε αν θα επαρκεί για την Αράχωβα, αλλά περιλαμβάνει θέρμανση τόσο για τα μπροστινά όσο και για τα πίσω καθίσματα, θερμαινόμενο τιμόνι και θερμαινόμενο υποβραχιόνιο. Ενσωματώνει 4ζωνικό σύστημα κλιματισμού, επιτρέποντας σε κάθε επιβάτη να προσαρμόζει τις προτιμώμενες ρυθμίσεις θερμοκρασίας ανεξάρτητα. Η παραγωγή θα ξεκινήσει στο Dingolfing στη Γερμανία τον Μάρτιο, με τις πρώτες παραδόσεις να γίνονται εντός του δεύτερου 3μήνου της χρονιάς.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο info3@pronews.gr και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.