Όλοι μας γνωρίζουμε πώς η διακοπή της διαδρομής μας για να βάλουμε καύσιμο στο όχημά μας, αποτελεί μια βαρετή διαδικασία που απαιτεί χρόνο και φυσικά… κόστος.
Εκείνη την ώρα, αρκετοί είναι αυτοί που αναρωτιούνται εάν μπορούν να πραγματοποιήσουν μερικά ακόμα χιλιόμετρα διαδρομής χωρίς να σταματήσουν για ανεφοδιασμό.
Σύμφωνα με τους ειδικούς, δεν θα πρέπει να σας περνάει από το μυαλό η χρήση και της “τελευταίας” σταγόνας καυσίμου, καθώς πρέπει να υπάρχει συγκεκριμένη ποσότητα καυσίμου στο ρεζερβουάρ για να μην υπάρχουν προβλήματα με την λειτουργία του αυτοκινήτου.
Για αρχή, θα πρέπει να γνωρίζουμε τι υπάρχει μέσα στο ρεζερβουάρ καυσίμου και πώς λειτουργεί.
Κυριότερο εξάρτημα είναι η αντλία καυσίμου που βρίσκεται εντός του ρεζερβουάρ εμβαπτισμένη στο καύσιμο για λόγους λίπανσης και ψύξης.
Το στόμιο που τραβάει καύσιμο βρίσκεται για ευνόητους λόγους χαμηλά και σε περίπτωση που η στάθμη του καυσίμου βρίσκεται εκεί, υπάρχει κίνδυνος να ρουφήξει κάποιο σκουπιδάκι και γενικότερα βρωμιά ή υπολείμματα με μικροσκοπικά σωματίδια, με αποτέλεσμα να δημιουργηθούν προβλήματα στην ίδια την αντλία ή το φίλτρο καυσίμου.
Η κατανάλωση υπολειμμάτων καυσίμου όμως δεν είναι το μόνο πρόβλημα που δημιουργεί η χαμηλή στάθμη στο ρεζερβουάρ. Όπως προαναφέραμε, το καύσιμο παίζει λιπαντικό και ψυκτικό ρόλο στην εμβαπτισμένη μέσα στο ρεζερβουάρ αντλία.
Εάν λοιπόν οδηγούμε με ελάχιστο καύσιμο, το μεγαλύτερο τμήμα της δεν θα βρέχεται με αποτέλεσμα να αναπτύσσει μεγαλύτερη από το επιτρεπτό θερμοκρασία λειτουργίας. Με αυτή την χρήση θα παρουσιάσει πρόωρη φθορά, με το κόστος επισκευής ή αντικατάστασής της να είναι υπολογίσιμο λόγω εργατοωρών.
Όλα αυτά, όχι μόνο μπορούν να βλάψουν την αντλία καυσίμου και τον κινητήρα μας, αλλά στην πραγματικότητα μειώνουν και την αυτονομία. Εφόσον έχουμε τουλάχιστον ένα τέταρτο του ρεζερβουάρ με καύσιμο, η χιλιομετρική απόδοση θα είναι η μέγιστη δυνατή.
Και αυτό γιατί η αντλία δεν θα ζεσταίνεται, το κύκλωμα τροφοδοσίας και ψεκασμού θα λειτουργεί σωστά και ο κινητήρας δεν θα ζορίζεται. Όλα αυτά βοηθούν στην επίτευξη της μεγαλύτερης δυνατής αυτονομίας, παρατείνοντας ταυτόχρονα και την διάρκεια ζωής των εξαρτημάτων του κυκλώματος καυσίμου.
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.