Η νέα γενιά του Toyota Land Cruiser παρουσιάστηκε τον περασμένο Αύγουστο και πλέον, έφτασε η ώρα για την online διάθεσή του στην ελληνική αγορά.
Πρωτοπαρουσιάστηκε το 1951 κι έκτοτε, το θρυλικό off-roader του ιαπωνικού κολοσσού έγραψε τη δική του ιστορία στα παγκόσμια αυτοκινητικά τεκταινόμενα εξαιτίας των ανεξάντλητων εκτός δρόμου δυνατοτήτων και της αδιαπραγμάτευτης αξιοπιστίας του.
Πάνω σε αυτά ακριβώς τα χαρακτηριστικά βασίστηκε και το ολοκαίνουργιο Land Cruiser, «παντρεύοντας» την τετραγωνισμένη σχεδίαση, τις έντονες γωνίες και ακμές με ένα κλασικό για γνήσια εκτός δρόμου αυτοκίνητα, παρουσιαστικό. Μάλιστα, οι στρογγυλοί προβολείς της εξαιρετικά περιορισμένης έκδοσης First Edition, που έρχεται στην Ελλάδα και θα διατεθεί σε μόλις 3.000 κομμάτια στην Ευρώπη, προσδίδουν στην πέμπτη γενιά του Toyota Land Cruiser μια ρετρό πινελιά.
Στέκει 22 cm ψηλότερα από το έδαφος, δείχνοντας πως δύσκολα θα βρεθούν εμπόδια για να το σταματήσουν. Αρκεί μόνο η απόσταση; Όχι! Για αυτό και οι Ιάπωνες, προίκισαν το αυτοκίνητο με τη νέα πλατφόρμα GA-F της Toyota. Προσφέροντας 50% αυξημένη ακαμψία σε σχέση με την απερχόμενη γενιά, καθιστώντας τον χειρισμό του πιο εύκολο σε κάθε επιφάνεια. Η έκδοση First Edition, εξοπλίζεται επιπροσθέτως με δερμάτινα καθίσματα, πανοραμική οροφή Toyota Skyview, JBL ηχοσύστημα 14 ηχείων, ζάντες αλουμινίου 18”, σύστημα Multi-Terrain Select, Crawl Control, Down Hill Assist Control, κλείδωμα πίσω διαφορικού και το σύστημα Toyota Safety Sense 3. Κάτω από το καπό της πέμπτης γενιάς Toyota Land Cruiser βρίσκεται ένας πετρελαιοκινητήρας 2,8 lt, που αποδίδει 204 ίππους και συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο οχτώ σχέσεων. Όπως είχε ενημερώσει η Toyota, στις αρχές του 2025 θα εμπλουτίσει τη γκάμα του Land Cruiser με μια ήπια υβριδική έκδοση 48V (με το ίδιο κινητήριο σύνολο).
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.