ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Θα μελετήσει κάποιος στα Επιτελεία την κατάρρευση του συριακού Στρατού; Ή νομίζουν ότι «Δεν μας αφορά»;
prodeals

Αυτή είναι η τιμή του MG ZS Max Hybrid+ στην ελληνική αγορά

To νέο MG ZS Max Hybrid+ έκανε την εμφάνισή στην ελληνική αγορά, με την εισαγωγική να γνωστοποιεί την τιμή του

Αυτή είναι η τιμή του MG ZS Max Hybrid+ στην ελληνική αγορά

Η υβριδική οικογένεια της MG μεγαλώνει, καθώς δίπλα στο πολύ αξιόλογο MG3 Hybrid+ προστέθηκε το MG ZS Max Hybrid+, η υβριδική εκδοχή του καλοπουλημένου ZS.

Tο νέο ZS Max Hybrid+ ακολουθεί την τελευταία σχεδιαστή γλώσσα της φίρμας, που είδαμε στα MG3 Hybrid+ αλλά και στη νέα γενιά του HS. Mε την εικόνα του εμπρός μέρους να είναι σημαντικά πιο σύγχρονη και επιθετική. Τη στιγμή που τα full LED φωτιστικά σώματα εμπρός και πίσω τονίζουν ακόμα περισσότερο τον επίκαιρο και μοντέρνο χαρακτήρα του.

Όσον αφορά τη σχεδίαση του πλαϊνού μέρους, οι κομψές γραμμές που μας έχει συνηθίσει η κινεζική φίρμα παραμένουν αναλλοίωτες. Με την κεκλιμένη γραμμή της οροφής να χαρίζει στο B-SUV της εταιρείας μια πιο σπορτίβ εμφάνιση.

Το εσωτερικό του MG ZS Max Hybrid+ συνδυάζει την καινοτομία, την ποιότητα και την άνεση με δύο ψηφιακές οθόνες υψηλής ευκρίνειας 7” και 12,3” (ανάλογα με την έκδοση), μια πολυεπίπεδη κονσόλα που ενσωματώνει τους αεραγωγούς στο επάνω μέρος, διαισθητικά χειριστήρια και ποιοτικά, μαλακά υλικά στο εσωτερικό.

Πέρα όμως από την ανανεωμένη και προσεγμένη εξωτερική σχεδίαση, ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει και η μηχανολογική σύσταση του μοντέλου. Κάτω από το καπό του ZS Max Hybrid+ βρίσκεται το ίδιο υβριδικό σύστημα που πρωτοείδαμε στο MG3 Hybrid+.

Αυτό λοιπόν σημαίνει πως ο 1.500άρης βενζινοκινητήρας των 102 ίππων θα συνεργαστεί με έναν ηλεκτροκινητήρα 136 ίππων και 250 Nm. Δίνοντας έτσι την εντυπωσιακή για B-SUV συνδυαστική ισχύ των 196 ίππων. Αυτή η δύναμη αποτυπώνεται και στις επιδόσεις, με το 0-100 km/h να ολοκληρώνεται σε 8,7”.

Επιπροσθέτως, το αυτοκίνητο εξοπλίζεται με μια μπαταρία χωρητικότητας 1,83 kWh από μια γεννήτρια υψηλής απόδοσης 45 kW. Η κίνηση μεταδίδεται αποκλειστικά στους εμπρός τροχούς μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου τριών σχέσεων. Με την κατανάλωση σε μεικτή χρήση να μην υπερβαίνει τα 5,1 lt/100 km κατά WLTP.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Όπως έκανε γνωστό η ελληνική εισαγωγική, το ZS Max Hybrid+ θα έρθει στη χώρα μας σε τρεις εκδόσεις εξοπλισμού (Excite, Exclusive και Luxury) και το γνωστό πλέον πακέτο τριπλής φροντίδας της μάρκας, που περιλαμβάνει εφτά χρόνια εργοστασιακή εγγύηση/150.000 km, εφτά χρόνια δωρεάν οδική βοήθεια και εφτά χρόνια δωρεάν έλεγχο. Με την αρχική τιμή να ορίζεται στις €24.050 για την έκδοση Excite. Με την τιμή των δύο επόμενων εκδόσεων να ανακοινώνεται σύντομα.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.