ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Αυτές τις κεφαλές του νέου διηπειρωτικού βλήματος της Ρωσίας που έπεσε στην Ουκρανία δεν τις προλαβαίνει ούτε το μάτι...
prodeals

Αυτή είναι η τιμή του νέου Peugeot 3008 στην Ελλάδα

To νέο 3008 ξεκινά την εμπορική του πορεία και η αντιπροσωπεία ανακοίνωσε τον πλήρη τιμοκατάλογο όλων των εκδόσεων

Αυτή είναι η τιμή του νέου Peugeot 3008 στην Ελλάδα

Το νέο Peugeot 3008, με ακόμα περισσότερο δυναμισμό και ευρεία γκάμα κινητήριων συνόλων, πατά τις ρόδες του στην Ελλάδα, προκειμένου να συνεχίσει την επιτυχημένη πορεία των προκατόχων του.

Το νέο fastback SUV της γαλλικής φίρμας, αποτελεί παράδειγμα της αποφασιστικής, ρεαλιστικής και χωρίς αποκλεισμούς προσέγγισης της Peugeot στην πορεία προς τον εξηλεκτρισμό. Με το λανσάρισμά του νέου 3008, η Peugeot προσφέρει τρεις τεχνολογίες εξηλεκτρισμού που καλύπτουν τις ποικίλες ανάγκες των πελατών, καθεμία από τις οποίες προσφέρει κορυφαίες επιδόσεις.

H αρχή γίνεται με το 3008 Hybrid. To έξυπνο υβριδικό σύστημα 48V, προσφέρει την δυνατότητα αμιγούς ηλεκτρικής κίνησης κατά 50% στις καθημερινές αστικές διαδρομές. Συνδυάζει έναν υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα που λειτουργεί σε κύκλο Miller και έχει τούρμπο μεταβλητής γεωμετρίας, με έναν ηλεκτροκινητήρα 21 ίππων ενσωματωμένο στο αυτόματο κιβώτιο 6 ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη 6 σχέσεων. Αποδίδει ισχύ 136 ίππων, προσφέροντας έως 20% χαμηλότερα επίπεδα κατανάλωσης σε σχέση με έναν θερμικό κινητήρα βενζίνης.

Η συνέχεια ανήκει στην PHEV έκδοση, η οποία επικουρείται από το υβριδικό σύστημα δεύτερης γενιάς του Sochaux. Αποδίδει 195 ίππους και συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο εφτά σχέσεων.

Σε σχέση με το απερχόμενο Plug-In Hybrid σύστημα, διαθέτει μπαταρία διπλάσιας χωρητικότητας (21kWh) προσφέροντας αυξημένα επίπεδα ηλεκτρικής αυτονομίας: 87km και 102km σε συνδυασμένο και αστικό κύκλο αντίστοιχα.

Το Peugeot 3008 plug-in hybrid, ξεχωρίζει για την αποδοτικότητά του με πιστοποιημένη κατανάλωση καυσίμου μόλις 0,9 lt/100 km και εκπομπές ρύπων που ξεκινούν από 19 g/km (κύκλος μικτού κύκλου WLTP). Χάρη στο ρεζερβουάρ καυσίμου 55 λίτρων, το επαναφορτιζόμενα υβριδικό 3008, προσφέρει επίσης εκτεταμένη αυτονομία για μεγάλα ταξίδια. Ιδιαίτερα σημαντικό επίσης για τους εταιρικούς χρήστες αποτελεί το γεγονός της απαλλαγής από τον φόρο εταιρικής χρήσης.

Η αυλαία πέφτει με το φουλ ηλεκτρικό 3008, που προικίζεται με την πλατφόρμα STLA Medium του Ομίλου Stellantis. Αυτή η καινοτόμος πλατφόρμα έχει σχεδιαστεί για να προσφέρει την καλύτερη ηλεκτρική απόδοση στην
κατηγορία: αυτονομία έως 680 km, εξαιρετικά γρήγορο χρόνο φόρτισης (100 km σε 10 λεπτά), οδηγική απόλαυση, αποδοτικότητα και ένα ευρύ φάσμα συνδεδεμένων υπηρεσιών.

Το νέο Ε-3008, θα είναι διαθέσιμο σε 3 επιλογές κινητήριων συνόλων, ικανή να ανταποκριθεί σε ένα ευρύ φάσμα μεταφορικών αναγκών: (Ε-3008 210 ίππων, Ε-3008 Dual Motor AWD 320 ίππων, Ε-3008 long range 230 ίππων με 680 km αυτονομία).

Το νέο 3008 θα διατίθεται σε 2 εκδόσεις εξοπλισμού, Allure και GT, με τρία πακέτα προαιρετικού εξοπλισμού, για να είναι απλές οι επιλογές. Σε αντίθεση όμως με την απλότητα των επιλογών, το επίπεδο εξοπλισμού είναι εξαιρετικά γενναιόδωρο!

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Δείτε τον πλήρη τιμοκατάλογο όλων των εκδόσεων του νέου Peugeot 3008 στο drive.gr

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
defencenet.ae
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.