Το Honda HR-V, μετά το πρόσφατο φρεσκάρισμα που δέχτηκε, με εύστοχες αλλαγές εντός κι εκτός ήρθε και στην Ελλάδα.
Πλέον όλες οι εκδόσεις του ιαπωνικού SUV διαθέτουν έναν πιο διακριτό μπροστινό προφυλακτήρα και ανανεωμένη μάσκα με νέο άνω διακοσμητικό σε crystal black και σκουρόχρωμα εσωτερικά στοιχεία προβολέων που πετυχαίνουν μεγαλύτερη σχεδιαστική σαφήνεια. Ο σμιλεμένος μπροστινός προφυλακτήρας διαθέτει πιο τονισμένες χαρακτηριστικές γραμμές, οι οποίες συμπληρώνονται από τα ανανεωμένα κάτω διακοσμητικά βαμμένα σε γυαλιστερό μαύρο χρώμα.
Οι νέοι προβολείς με ανανεωμένα εσωτερικά στοιχεία προσφέρουν μία πιο χαρακτηριστική υπογραφή. Παράλληλα, από τις εκδόσεις Advance και πάνω διατίθεται επίσης η τεχνολογία adaptive driving beam (ADB). Πίσω, μία φωτεινή μπάρα LED που εκτείνεται σε όλο το πλάτος μαζί με τη νέα παλέτα εξωτερικών χρωμάτων να αναδεικνύει τη συνολική εμφάνιση του αυτοκινήτου.
Στο εσωτερικό, το χαμηλότερο τμήμα του κεντρικού ταμπλό και η κεντρική κονσόλα έχουν επανασχεδιαστεί, με κριτήριο την ευκολότερη πρόσβαση στη βάση ασύρματης φόρτισης τόσο από τον οδηγό όσο και από τον συνοδηγό. Η κεντρική κονσόλα, σε φινίρισμα high-gloss piano black, είναι πλέον πιο επίπεδη και εργονομικά βελτιωμένη. Συνολικά η καμπίνα είναι πιο φιλική προς τους επιβάτες, οι οποίοι απολαμβάνουν πλέον περισσότερους χώρους. Με τα μοντέρνα υφάσματα και τα ποιοτικά υλικά να ενισχύουν ακόμα περισσότερο τον premium χαρακτήρα της.
To ανανεωμένο HR-V, συνεχίζει να εξοπλίζεται με το αποδοτικό υβριδικό σύστημα e:HEV της Honda με δύο ηλεκτροκινητήρες, οι οποίοι συνεργάζονται με έναν βενζινοκινητήρα 1.5L DOHC i-VTEC που λειτουργεί σε κύκλο Atkinson, μία μπαταρία ιόντων λιθίου και ένα κιβώτιο μονής σχέσης, συνδεδεμένα με μία ευφυή μονάδα ελέγχου ισχύος.
Με αυτή τη διάταξη, το HR-V αποδίδει συνολική ισχύ 131 ίππους (96kW) και μέγιστη ροπή 253 Nm, ενώ η διαδικασία των 0 – 100 χλμ./ ώρα ολοκληρώνεται σε 10,6 δευτερόλεπτα. Το αποτέλεσμα είναι μια ομαλή και άνετη εμπειρία οδήγησης τόσο σε αστικές διαδρομές όσο και σε υψηλές ταχύτητες, στον αυτοκινητόδρομο, με εκπομπές CO2 122 g/km (WLTP) και κατανάλωση καυσίμου 5,4 lt/ 100 km. (WLTP).
Επιπροσθέτως, το αυτοκίνητο διαθέτει ένα από τα πληρέστερα και πιο προηγμένα πακέτα συστημάτων ασφαλείας και υποβοήθησης στην κατηγορία. Τα συστήματα Auto High-Beam και Blind Spot Information περιλαμβάνονται στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις, ενώ τα μοντέλα Advance έχουν επιπλέον cross traffic monitor (παρακολούθηση διασταυρούμενης κυκλοφορίας) και στο κορυφαίο Advance Style έχει προστεθεί η λειτουργία LED active cornering lights (ενεργά φώτα στροφής LED).
Στο επίκεντρο του συστήματος βρίσκεται μία νέα, ευρυγώνια κάμερα υψηλής ανάλυσης, που χρησιμοποιεί τεχνητή νοημοσύνη (ΑΙ) για την επεξεργασία των εικόνων. Για παράδειγμα, το collision mitigating brake system (CMBS) ανιχνεύει μοτοσυκλέτες μπροστά από το αυτοκίνητο ώστε να περιορίζει τις επιπτώσεις σε περίπτωση μιας αναπόφευκτης σύγκρουσης.
Η κάμερα αναγνωρίζει όλα τα χαρακτηριστικά του δρόμου και της κυκλοφορίας, ενώ ανιχνεύει τα προπορευόμενα οχήματα και τις λευκές γραμμές με πολύ μεγαλύτερη ακρίβεια, γεγονός που βελτιώνει την απόκριση του γκαζιού όταν το προπορευόμενο όχημα έχει απομακρυνθεί ή όταν κάνετε προσπέραση.
Συγκεκριμένα το σύστημα ανιχνεύει πότε το αυτοκίνητο πλησιάζει την άκρη του οδοστρώματος (κράσπεδο, γρασίδι ή διαχωριστικό), πότε πλησιάζει ένα αντίθετα κινούμενο αυτοκίνητο, ή παρεκκλίνει από τη λωρίδα του χωρίς να χρησιμοποιεί φλας και διαγραμμίσεις. Επιπλέον, το σύστημα υπολογίζει την κλίση του δρόμου, και βελτιώνει την ικανότητα διατήρησης της ταχύτητας κατάβασης.
Τέλος, να αναφέρουμε πως το ανανεωμένο Honda HR-V είναι διαθέσιμο στην ελληνική αγορά σε τέσσερις εκδόσεις εξοπλισμού (Elegance, Advance, Advance Style, Advance Style Plus), με την αρχική τιμή να διαμορφώνεται στις €35.300.
Δείτε αναλυτικές τις τιμές του ανανεωμένου Honda HR-V στο drive.gr
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.