Αποκλειστικά για χρήση στην πίστα, με κινητήρα V12 που ουρλιάζει μέχρι τις 12.300 στροφές, το De Tomaso P900 είναι το νέο παιχνίδι των πλουσίων και των συλλεκτών.

Οι οποίοι, πλούσιοι και συλλέκτες, πρέπει να είναι πολύ περισσότεροι από όσους πιστεύουμε – αν κρίνουμε από το πλήθος των σκληροπυρηνικών θερμικών ή φουτουριστικών ηλεκτρικών hypercars που ξεπηδούν διαρκώς, από καθιερωμένες ή νεοφυείς εταιρείες. Η De Tomaso ανήκει στην πρώτη κατηγορία, και συνεπώς η νέα της Ρ900 ξεκινά ήδη με μια προστιθέμενη αξία.

Κι αποφεύγει τον εξηλεκτρισμό σχεδόν μετά βδελυγμίας, όπως αναμφίβολα καταμαρτυρά η τοποθέτηση κινητήρα V12. Το δωδεκακύλινδρο σύμβολο μιας άλλης εποχής δυσκολεύονται να το κρατήσουν στη ζωή ακόμα κι οι Lamborghini και Bugatti, αλλά μην ξεχνάμε ότι η Ρ900 είναι μόνο για την πίστα, και η De Tomaso έτσι δεν έχει να ανησυχεί για μέσους όρους ρύπων της γκάμας και άλλα τέτοια νομοθετικά ζητήματα.

Βεβαίως, η ιταλική εταιρεία δεν ξεγράφει πλήρως την περιβαλλοντική ευαισθησία, μιας και -όπως αναφέρει- η P900 μπορεί να μετατραπεί σε όχημα μηδενικών εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα καθώς ο κινητήρας της είναι εξελιγμένος για να καίει αποκλειστικά βιοκαύσιμα.

Όπως υποστηρίζει η De Tomaso, αυτός ο κινητήρας της είναι ο πιο συμπαγής και ελαφρύς V12 που έχει εξελιχθεί ποτέ, καθώς δεν ζυγίζει πάνω από 220 κιλά. Που είναι εντυπωσιακά λίγα για ένα δωδεκαλύινδρο μασίφ μοτέρ. Παράλληλα, έχει τη δυνατότητα να περιστρέφεται στις 12.300 σ.α.λ., κερδίζοντας σε αυτόν τον άτυπο διαγωνισμό γοήτρου για μόλις 200 στροφές τον Cosworth V12 που είναι τοποθετημένος στη Gordon Murray T.50.

Το μοτέρ, φυσικά, είναι ατμοσφαιρικό. Αποδίδει 900 ίππους για ένα αυτοκίνητο συνολικού βάρους 900 κιλών, συνεπώς έχουμε ένα κιλό ανά ίππο για εκρητικές στιγμές αδρεναλίνης στην πίστα. Είναι μια σχέση βάρους-ισχύους, θυμίζουμε, που πετυχαίνει και το Koenigsegg One:1.

Για τη μεταφορά της ισχύος στο δρόμο φροντίζει ένα σειριακό κιβώτιο της Xtrac, ενώ για τη διατήρηση του αυτοκινήτου σε αυτόν αντίστοιχα φροντίζει η εξελιγμένη στις προδιαγραφές της Formula 1 αεροδυναμική – που περιλαμβάνει ακόμα και το σύστημα DRS στην ενεργή πίσω πτέρυγα, για τη μείωση της αεροδυναμικής αντίστασης στις ευθείες.

Οι επιδόσεις της Ρ900 αναμένεται να είναι αντίστοιχες ενός αυτοκινήτου της κατηγορίας LMP2 του LeMans, και αντίστοιχες του hypercar πίστας Valkyrie AMR Pro που παρουσίασε πέρσι η Aston Martin. Οι ιδιοκτήτες της πρώτης, μάλιστα, θα μπορούν να συμμετέχουν σε ειδικές εκδηλώσεις του τμήματος De Tomaso Competizione για να απολαμβάνουν την οδήγησή της στην πίστα.

Προς το παρόν η De Tomaso P900 υφίσταται μόνο σε αυτά τα ψηφιακά σχέδια που βλέπετε. Θα αποκτήσει υπόσταση την προσεχή Άνοιξη, όταν θα γίνει η παρουσίαση του ιταλικού hypercar στον αληθινό κόσμο, και εν συνεχεία θα κατασκευαστούν τα μόλις 18 αντίτυπά της, κόστους 3 εκατομμυρίων ευρώ έκαστο.

Η πρώτη παράδοση θα γίνει το 2024, μιας και τότε θα είναι έτοιμος ο νέος V12 κινητήρας, αλλά αν υπάρχει κάποιος βιαστικός από τους 18 μπορεί να αποκτήσει τη Ρ900 νωρίτερα, το προσεχές καλοκαίρι, αλλά με μοτέρ Judd V10, μιας εξελιγμένη εκδοχή εκείνου που χρησιμοποιούσε το μονοθέσιο Benetton B197 στη Formula 1 το 1997.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

">