ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Ο Κ.Μητσοτάκης «απειλεί με εκλογές» τους φιλοσαμαρικούς. Πρώτη φορά κάποιος «απειλεί» με... άλμα στο κενό!
prodeals

Αυτό είναι το GTI της νέας εποχής για την Volkswagen

Η καυτή έκδοση GTX του Volkswagen ID.3 έχει περισσότερη ροπή από το Golf R

Αυτό είναι το GTI της νέας εποχής για την Volkswagen

Περιμέναμε χρόνια το Volkswagen ID.3 GTX, τη γρήγορη έκδοση του ID.3. Πρώτα εμφανίστηκε το Cupra Born, ένας πιο σπορτίφ κλώνος του γερμανικού χάτσμπακ και πλέον το ηλεκτρικό GTI είναι εδώ.

49 χρόνια αφότου η Volkswagen αποκάλυψε το πρώτο της Golf GTi, δεν ονομάζει GTI το ηλεκτρικό Volkswagen ID.3 GTX αλλά είναι ό,τι πιο κοντινό υπάρχει.

Τα αρχικά πλάνα έκαναν λόγο για τετρακίνηση με δύο ηλεκτρομοτέρ και 333 ίππους. Τελικά, η ιπποδύναμη είναι σχεδόν ταυτόσημη στα 326 PS, αλλά υπάρχει μόνο ένας ηλεκτροκινητήρας κι όπως σε όλα τα υπόλοιπα ID.3, κινεί τους πίσω τροχούς.

Το ID.3 GTX αφορά στην πραγματικότητα δύο εκδόσεις. Η βασική με την επωνυμία σκέτο GTX έχει τον APP550 ηλεκτροκινητήρα των 286 ίππων που φορούν πλέον το ID.4 και το Audi Q4.

Αρκούν για να του προσδώσουν 0-100 kmh σε 6,0”. Έχουμε πλέον συνηθίσει σε χαμηλότερα νούμερα από τα ηλεκτρικά μοντέλα, αλλά είναι σαφώς ταχύτερο από τα 7,3” που ήθελε το μέχρι πρόσφατα πιο δυνατό ID.3 των 204 ίππων. Είναι μάλιστα ταχύτερο κι από το προσθιοκίνητο Golf GTI Mk8.5 των 265 ίππων, το οποίο χρειάζεται 6,2”.

Η Volkswagen καμαρώνει ότι ο ηλεκτροκινητήρας έχει ρυθμιστεί ώστε να προσφέρει ακαριαία τη μέγιστη ώθηση μέσα σε χιλιοστά του δευτερολέπτου, επομένως είναι πιθανό να το αισθάνεστε ακόμα πιο γρήγορο από ό,τι υποδεικνύουν οι αριθμοί.

Οι 326 ίπποι ανήκουν στο Volkswagen ID.3 GTX Performance. Έχει την ίδια ροπή (545 Nm) με το βασικό GTX, αλλά χρειάζεται 5,6” για το σπριντ στα 100 km/h.

Κι ενώ η τελική ταχύτητα των 180 km/h του GTX είναι βελτιωμένη σε σχέση με την ηλεκτρονικά περιορισμένη των 160 km/h του κανονικού ID.3, το Performance θα σταματήσει να επιταχύνει στα 200 km/h.

Και τα δύο μοντέλα διαθέτουν την ίδια μπαταρία των 79 kWh που προσφέρει αυτονομία 600 km και μπορεί να φορτιστεί έως τα 175 kW. Όμως, μόνο το GTX Performance έχει τα ρυθμιζόμενα αμορτισέρ DCC.

Σε αντίθεση με το πομπώδες και φανταχτερό πρωτότυπο ID.X, το GTX παραγωγής δεν βροντοφωνάζει για τις επιδόσεις του και δεν διαφέρει και τόσο πολύ από το απλό ID.3.

Έχει ανασχεδιασμένο μπροστινό προφυλακτήρα, ζάντες 20 ιντσών, μαυρισμένες κολόνες οροφής και καθρέπτες. Στο εσωτερικό, ίσως να περιμένατε καρό ταπετσαρίες στο μοτίβο των θερμικών GTI. Θα πρέπει να αρκεστείτε σε κόκκινες ραφές και λογότυπα GTX, στο τιμόνι και στα προσκέφαλα.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Αν θέλετε κάτι πιο φαντεζί, υπάρχει η αντίστοιχη VZ έκδοση του CUPRA Born με τα ίδια μηχανικά μέρη και πιο σπορτίφ εμφάνιση.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.