ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Θα μελετήσει κάποιος στα Επιτελεία την κατάρρευση του συριακού Στρατού; Ή νομίζουν ότι «Δεν μας αφορά»;
prodeals

Αυτό είναι το λάθος των Ελλήνων οδηγών – Ποιοι χάνουν το δίπλωμα για 60 μέρες

Συνθήκες ζούγκλας επικρατούν στους δρόμους της χώρας μας

Αυτό είναι το λάθος των Ελλήνων οδηγών – Ποιοι χάνουν το δίπλωμα για 60 μέρες

Ουκ ολίγοι οδηγοί, προκειμένου να απαλλαχθούν από το άγχος και την ταλαιπωρία του παρκαρίσματος, αφήνουν τα αυτοκίνητά τους κυριολεκτικά όπου βρουν.

Όσο αθώο, ωστόσο, και να προβάλλει ένα παρκάρισμα στο πεζοδρόμιο, πρόκειται για μια πρακτική με άμεσες συνέπειες στην καθημερινότητα όλων μας και δη όσων συνανθρώπων μας αντιμετωπίζουν κινητικά προβλήματα ή προβλήματα όρασης.

Αυτό διότι σταθμεύοντας στο πεζοδρόμιο, ο παραβάτης οδηγός υψώνει ανυπέρβλητα εμπόδια στην απρόσκοπτη κυκλοφορία τους, υποβάλλοντάς τους σε τρομερή ταλαιπωρία, και σε πολλές περιπτώσεις τους αναγκάζει να χρησιμοποιήσουν το δρόμο με κίνδυνο να παρασυρθούν από ένα διερχόμενο ΙΧ.

Μην ξεχνάμε ότι πολλά πεζοδρόμια διαθέτουν λωρίδα όδευσης τυφλών, δηλαδή μια ειδική λωρίδα αποτελούμενη από πλάκες διαφορετικής υφής και χρώματος, που αποσκοπεί στην καθοδήγηση και ασφαλή μετακίνηση των ατόμων με προβλήματα όρασης. Παρκάροντας, λοιπόν, πάνω σε αυτή τη λωρίδα, η μετακίνηση των ανθρώπων με προβλήματα όρασης μετατρέπεται σε εφιάλτη.

Και αν ο παραβάτης οδηγός «μπορεί» να ισχυριστεί ότι όταν πάρκαρε στο πεζοδρόμιο δεν… σκέφτηκε τις προαναφερθείσες συνέπειες, αυτός που κλείνει μια ράμπα ΑμεΑ, η οποία στις περισσότερες περιπτώσεις είναι απόλυτα διακριτή, τι δικαιολογία μπορεί να επικαλεστεί;

Πώς μπορεί να δικαιολογήσει την απόφασή του να προβεί σε μια ενέργεια που συντελεί στην απομόνωση των ατόμων με αναπηρία και δυσχεραίνει τις προσπάθειές τους να ζήσουν μια φυσιολογική ζωή;

Θυμίζουμε ότι σύμφωνα με το Άρθρο 34 «Στάση και στάθμευση» του ΚΟΚ, οι οδηγοί οχημάτων που παρεμποδίζουν ράμπες διάβασης ατόμων με αναπηρία ή σταθμεύουν σε αποκλειστικές ή γενικές θέσεις στάθμευσης ατόμων με αναπηρία επί τόπου αφαίρεση των στοιχείων κυκλοφορίας και της άδειας οδήγησης, από το βεβαιούντα την παράβαση, για 60 ημέρες.

Για την καταπολέμηση του φαινομένου, ο Δήμος Αθηναίων το 2022 τοποθέτησε 830 αισθητήρες σε διαβάσεις και ράμπες ΑμεΑ, από τη λεωφόρο Αλεξάνδρας, το Κολωνάκι και την Ομόνοια μέχρι το Σύνταγμα, το Κουκάκι και το Παγκράτι.

Οι αισθητήρες εντοπίζουν τα παράνομα σταθμευμένα ΙΧ και στη συνέχεια στέλνουν πληροφόρηση σε φορητές συσκευές που φέρουν οι δημοτικοί αστυνομικοί.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Σε αντίστοιχη δράση προχώρησε λίγο αργότερα και ο Δήμος Κηφισιάς, με 56 αισθητήρες σε Κηφισιά, Νέα Ερυθραία κι Εκάλη.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.