Συγκεκριμένα, το νέο και αποκλειστικά υβριδικό ZR-V θα λανσαριστεί στη Γηραιά Ήπειρο το φθινόπωρο και θα ριχτεί στο απαιτητικό πεδίο μάχης των C-SUV, όπου θα κληθεί να αντιμετωπίσει μοντέλα όπως το Nissan Qashqai e-Power και το Kia Niro HEV.
To Honda ZR-V είναι μεγαλύτερο σε διαστάσεις από το HR-V, αλλά μικρότερο από το επίσης νέο CR-V. Εξωτερικά, κινείται στη σύγχρονη σχεδιαστική γλώσσα του Ιάπωνα κατασκευαστή.
Ωστόσο, σε αντίθεση με τα HR-V και CR-V, στο εμπρός μέρος δεσπόζει μια γρίλια με κάθετες σχισμές.
Στο πίσω μέρος, τα βλέμματα τραβάνε οι δύο μεγάλες απολήξεις εξάτμισης, που του χαρίζουν έναν πιο σπορ τόνο.
Περνώντας στο εσωτερικό, η σχεδίαση του μοιράζεται πολλά στοιχεία από τα νέα HR-V και Civic. Η μεγάλη οθόνη αφής του infotainment τραβάει τα βλέμματα στο κέντρο, ενώ από κάτω της βρίσκονται οι φυσικοί διακόπτες για την λειτουργία του κλιματισμού. Όπως και στο νέο CR-V ο πίνακας οργάνων είναι ψηφιακός.
Διαβάστε περισσότερα στο drive.gr
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.