Όταν η συζήτηση για τη σχεδίαση των ηλεκτρικών μοτοσυκλετών και scooters ξεκινά, οι περισσότεροι κατασκευαστές επικεντρώνονται στην αυτονομία των μπαταριών και στην επίσπευση της φόρτισης.
Ωστόσο υπάρχουν κι άλλοι τομείς προς… διερεύνηση. Όπως αυτό που σκοπεύουν να κάνουν στο εγγύς μέλλον, η VMoto με το διάσημο ιταλικό studio Pininfarina. Πέρα των λοιπών θεμάτων που έχουν να κάνουν με τις μπαταρίες, όπως για παράδειγμα είναι και η τεχνολογία της ανταλλαγής αυτών και πολύ σωστά, τι γίνεται σχετικά με τη βελτίωση της αεροδυναμικής;
Οι δύο προαναφερθείσες εταιρείες πρόκειται να συνεργαστούν, έχοντας αυτόν τον σκοπό. Η σιλουέτα μιας μοτοσυκλέτας και το σμίλευμα των γραμμών της, παίζει καθοριστικό ρόλο στις επιδόσεις, στην μεγαλύτερη αυτονομία, αλλά και στη μείωση της οπισθέλκουσας δύναμης, η οποία θα προσφέρει φυσικά καλύτερη ευστάθεια και σταθερότητα στον αναβάτη.
Το σχήμα της εικόνας του πρωτότυπου που δημοσιεύεται θυμίζει έντονα ένα φουτουριστικό jet ski, ωστόσο η σωστή ροή του αέρα καθώς αυξάνεται η ταχύτητα είναι το άλφα και το ωμέγα είτε αναφερόμαστε σε αυτοκίνητα είτε σε μοτοσυκλέτες ή scooters.
Επιπλέον, ο κατάλληλος σχεδιασμός επιφέρει θετικά αποτελέσματα και στον έλεγχο της θερμοκρασίας του μοτέρ και των μπαταριών, η οποία επηρεάζει, ως γνωστόν, και την αυτονομία.
Τόσο η VMoto, όσο και το κορυφαίο studio Pininfarina, ενώνονται έχοντας κοινή αποστολή.
Την έρευνα και τη μελέτη, χρησιμοποιώντας φυσικά την ανάλογη αεροδυναμική σήραγγα, ώστε να πάνε την ηλεκτρική κινητικότητα (e-mobility) και στα δίτροχα, σε… άλλο επίπεδο.