Βαρεθήκατε με την παραφιλολογία για το αν και πότε θα έρθει στην Ευρώπη το 5θυρο Suzuki Jimny; Το αγαπημένο σας αγρίμι εκτός δρόμου είναι πραγματικό αγριοκάτσικο στα κατσάβραχα, αλλά υστερεί σε χώρο αποσκευών και ψάχνετε λύση; Η απάντηση έρχεται από την Αυστραλία.
Ένας ιδιώτης είχε τους ίδιους προβληματισμούς. Ήθελε επίσης να προικίσει το λατρεμένο του Suzuki Jimny με μεγαλύτερο χώρο αποσκευών. Αλλά και να ξεχωρίσει από το πλήθος των εργοστασιακών 3θυρων μοντέλων που κυκλοφορούν κατά κόρον στην Ωκεανία.
Μετέτρεψε λοιπόν το λιλιπούτειο off-roader σε 6τροχο όχημα και τώρα τραβάει τα βλέμματα απ’ όπου κι αν περάσει. Και βέβαια, μπορεί να φορτώσει και το κατιτίς παραπάνω στην καρότσα.
Η ποιότητα της μετατροπής φαίνεται εργοστασιακή. Κρίμα που ο Αυστραλός δεν είχε περισσότερα χρήματα για ξόδεμα και δεν πραγματοποίησε δύο ακόμα επιθυμίες του.
Η πρώτη ήταν να ενώσει με άξονα και διαφορικό τούς επιπλέον τροχούς. Αυτό θα ήταν πολύπλοκο και πολυέξοδο, προτίμησε λοιπόν οι τροχοί να περιστρέφονται ελεύθερα. Υπό αυτή την έννοια, το συγκεκριμένο Suzuki Jimny είναι 6Χ4 κι όχι 6Χ6. Μικρό το κακό.
Επίσης, ήθελε να του φορέσει body-kit που θα το έκανε να μοιάζει με Mercedes-Benz G-wagen. Μη σας κάνει εντύπωση, το Jimny με το τετραγωνισμένο του σχήμα προσφέρεται για οπτικές μετατροπές.
Έχουμε ήδη αναφέρει δύο περιπτώσεις, όπου το ιαπωνικό μοντέλο ντύθηκε «καναδέζα» στη μία περίπτωση. Lancia Delta Integrale και Renault 5 Turbo στην άλλη.
Δεν είναι η πρώτη ιδιοκατασκευή που βλέπουμε να βασίζεται σε μικρό της Suzuki. Τον προηγούμενο μήνα, φοιτητές από την Ιαπωνία συνένωσαν δύο Suzuki Samurai κι έφτιαξαν τη δική τους εκδοχή του Hummer H1, αλλά στο πολύ πιο χαμηλό.