Η Bertone, επέστρεψε. Μετά από μια ταραχώδη περίοδο όπου οδήγησε μέχρι και στη χρεωκοπία του οίκου το 2014, τα αδέρφια Ricci, ανέλαβαν τις τύχες της εταιρείας και πλέον έχουν κάθε λόγο να αισιοδοξούν ότι θα την επαναφέρουν στο δρόμο των επιτυχιών.
Άλλωστε μιλάμε για φίρμα με τεράστια αυτοκινητική παράδοση.
Το πρώτο δείγμα γραφής αυτού του μεγάλου «comeback», ονομάζεται GB110, και είναι ένα προηγμένο τεχνολογικά hypercar, που πέραν της εξωτικής σχεδίασης και των κορυφαίων επιδόσεων, σέβεται στο μέγιστο βαθμό και το περιβάλλον. Χάρη στη χρήση καυσίμων από ανακυκλωμένο πλαστικό που υιοθετεί.
Το GB110 θα κατασκευαστεί σε μόλις 33 συλλεκτικά αντίτυπα και πέραν του γεγονότος ότι σηματοδοτεί με κάθε επισημότητα την επιστροφή της Bertone στα αυτοκινητικά δρώμενα, είναι κατά κάποιον τρόπο κι ένα «δώρο» των Ιταλών για τα 110 χρόνια ζωής της φίρμας!
Παρότι η Bertone δεν αποκάλυψε ποιος θερμικός κινητήρας θα τροφοδοτεί το νέο hypercar της, έδωσε στη δημοσιότητα ορισμένα από τα τεχνικά του χαρακτηριστικά, τα οποία αν μη τι άλλο προκαλούν ένα μικρό… δέος.
Το σύστημα κίνησης του GB110 αποδίδει 1.100 ίππους και 1.100 Nm ροπής, με τον κινητήρα εσωτερικής καύσης να στροφάρει έως τις 8.400 rpm. Όπως δε προαναφέραμε, θα τροφοδοτείται εξ’ ολοκλήρου από καύσιμο που προέρχεται από ανακυκλωμένο πλαστικό από την εταιρεία Select Fuel, κάτι που σημαίνει στην πράξη ότι θα είναι συμβατό με τη νόρμα Euro 6.
Σύμφωνα με την Bertone, το GB110 είναι τετρακίνητο, με διπλά ψαλίδια εμπρός και πίσω, ρυθμιζόμενα αμορτισέρ και 7τάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων. Τα πρώτα «100» από στάση έρχονται σε 2,7’’, ενώ για το «200άρι» και το «300άρι» απαιτούνται αντίστοιχα 6,79’’ και 14‘’. Η δε τελική ταχύτητα ανέρχεται στα 380 km/h, «μικρότερη» μόλις κατά 40 km/h από της Bugatti Chiron.
Ήδη μάλιστα πολλοί είναι αυτοί που υποστηρίζουν, ότι ο θερμικός κινητήρας προέρχεται από τη Bugatti, όπως και το πλαίσιο, κάτι που μάλλον άφησαν να εννοηθεί και οι ιθύνοντες του οίκου λέγοντας χαρακτηριστικά ότι προέρχεται «από Γερμανό κατασκευαστή». Κοντός ψαλμός αλληλούια καθώς σύντομα, θα αποκαλυφθεί το σύνολο των τεχνικών χαρακτηριστικών του μοντέλου.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος και ιδιοκτήτης της εταιρείας Jean-Franck Ricci ανάφερε: «Στόχος μας ήταν οι κορυφαίες επιδόσεις, με το χαμηλότερο δυνατό βάρος, για μέγιστη απόλαυση. Η GB110 πιστεύω ότι πέτυχε αυτούς τους στόχους όντας σχεδιασμένη και για καθημερινή χρήση».
Σχεδιαστικά, οι φόρμες της GB100 δε θα μπορούσαν παρά να αντλούν έμπνευση από οχήματα παραγωγής της δεκαετίας του ’70. Oι τριγωνικοί για παράδειγμα πλαϊνοί αεραγωγοί παραπέμπουν στην πρωτότυπη Lancia Stratos Zero του 1970 (υπήρξε ουσιαστικά ο προπομπός της Lancia Stratos Stradale), ενώ το χαμηλό εμπρός μέρος θυμίζει μία ακόμα σχεδιαστική σπουδή του οίκου την κλασσική πλέον Lamborghini Countach.
Το αυτοκίνητο διαθέτει επίσης πόρτες που ανοίγουν προς τα πάνω, ενώ πατά σε τροχούς διαστάσεων 255/30 R21 και 335/25 R22. Επιπλέον οι πιο παρατηρητικοί θα διαπιστώσουν ότι η κολόνα Β εκτείνεται τόσο ώστε να συναντά τον πίσω τόξο του τροχού σε σχήμα «C», σχεδιαστικό τρικ που σε κάποιους θυμίζει αρκετά την Bugatti Chiron.
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.