Ξεκινώντας από ένα μικρό μάθημα ιστορίας, ο Giotto Bizzarrini αποτέλεσε έναν από τους λαμπρότερους μηχανικούς του Enzo Ferrari. Μεταξύ άλλων είναι και ο άνθρωπος που κρύβεται πίσω από τη θρυλική 250 GTO.
Μετά όμως από μία μεγάλη κόντρα εκεί στη Μόντενα, αποφάσισε να αποχωρήσει και να ανοίξει τη δική του εταιρεία. Η ιστορία αυτής ήταν προφανώς βραχύβια, πρόλαβε όμως να παρουσιάσει μερικά πολύ ενδιαφέροντα μοντέλα, όπως το Bizzarrini 5300 GT.
Και κάπως έτσι ερχόμαστε στο 2023, όπου η εταιρία Bizzarrini δίνει και πάλι το παρών, αυτή τη φορά με το Giotto. Ένα εντυπωσιακό σούπερκαρ, που θυμίζει αρκετά το 5300 GT (Strada) του 1964. Ίσως και γιατί στο σχεδιασμό τους βοήθησε ο ίδιος άνθρωπος, ο Giorgetto Giugiaro, ο οποίος σήμερα είναι 84 ετών!
Η λεπτομέρεια αυτή είναι λίγο ανατριχιαστική, αν σκεφτεί κανείς τι έχει δημιουργήσει το πενάκι του συγκεκριμένου, έρχεται όμως να συνδυαστεί όμορφα με το γεγονός ότι και ο Giotto Bizzarrini παραμένει ζωντανός και ακμαίος, στα 96 του χρόνια!
Αναφορικά με το αυτοκίνητο, διαθέτει ένα πλαίσιο από σύνθετα υλικά. Η εταιρεία αναφέρει πως πληροί τα παγκόσμια πρότυπα ασφάλειας, ενσωματώνοντας τεχνολογία που προέρχεται από τον μηχανοκίνητο αθλητισμό.
Όσο για τον κινητήρα, η Bizzarrini δήλωσε χαρακτηριστικά πως θα «κοιτάξει την κληρονομιά της» και θα χρησιμοποιήσει έναν ατμοσφαιρικό V12 που προέρχεται από τη Lamborghini. Το δωδεκακύλινδρο μοτέρ θα είναι τοποθετημένο στο κέντρο του αυτοκινήτου, πίσω από τα καθίσματα και θα συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, οκτώ σχέσεων.
Αναφορικά με τις επιδόσεις και άλλα τεχνικά χαρακτηριστικά, είναι ακόμα νωρίς για να δοθούν στη δημοσιότητα. Αυτό που γνωρίζουμε όμως είναι πως την επίβλεψη έχει αναλάβει ο CTO της Bizzarrini, Chris Porritt, πρώην επί κεφαλής μηχανικός στις Aston Martin, Tesla και Rimac.
Και κάπου εδώ θα μας επιτρέψετε μία ακόμα μικρή ιστορική αναδρομή. Όταν η εταιρία λέει πως θα κοιτάξει την κληρονομιά της, αναφορικά με τον κινητήρα, το εννοεί. Όταν στις αρχές της δεκαετίας του 1960 ο Ferruccio Lamborghini αποφάσισε να ξεκινήσει τη μεγάλη κόντρα του με τον Enzo Ferrari, ανέθεσε στον Giotto Bizzarrini να σχεδιάσει τον πρώτο V12 κινητήρα για την εταιρία του! Σύμφωνα δε με αρκετές πηγές, του είχε τάξει και μπόνους, για κάθε επιπλέον ίππο που θα απέδιδε αυτός, σε σχέση με τον V12 της Ferrari…
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.