Αν μια Bugatti είναι ήδη ένα πολύ σπάνιο θέαμα, τότε μία από τις μόλις 10 Bugatti Centodieci σπάει κάθε κοντέρ. Άλλα όπως συμβαίνει σε αυτές τις περιπτώσεις, δεν αποκτήθηκε για τα οδηγικά της χαρίσματα, αλλά για να αβγατίσει τα χρήματα κάποιου ήδη παρανοϊκά πλούσιου.
Πρόκειται για το πλαίσιο 006 και παραγγέλθηκε τον Αύγουστο του 2019 από Ελβετό συλλέκτη. Εσύ ίσως φαντασιώνεσαι ότι αν ήταν δική σου, θα κοιμόσουν στο κάθισμα του οδηγού, αλλά ο Ελβετός μόλις που καταδέχτηκε να την οδηγήσει: Σε δύο χρόνια κατοχής, έχει καλύψει μόλις 437 km. Θα δημοπρατηθεί τον Φεβρουάριο, με τις εκτιμήσεις να υποδηλώνουν ότι θα μπορούσε να φτάσει τα €15 εκατομμύρια. Σχεδόν διπλάσιο ποσό από αυτό που πλήρωσε ο Ελβετός στη γαλλική εταιρεία.
Αν όντως πιάσει τα €15 εκατομμύρια, θα πλησιάσει τα €16.700.000 που πουλήθηκε η one-off Bugatti La Voiture Noire. Ναι, αυτή που ψώνιζε στα Lidl! Η Centodieci βασίζεται στην Chiron αλλά έχει διαφορετική σχεδίαση, εμπνευσμένη από τη θρυλική EB110 Supersport. Το υπέροχο Quartz White φινίρισμα κάνει αντίθεση με τα εκτεθειμένα κάρμπον στοιχεία. Όλα τα πάνελ αμαξώματος του γαλλικού hypercar είναι καινούργια. Ίσως η πιο προφανής αναφορά στην EB110 είναι οι πέντε μικροί κύκλοι πίσω από τα πλαϊνά παράθυρα.
Το εσωτερικό φαίνεται εξίσου ιδιαίτερο. Θα μπορούσε να είναι πιο πομπώδες, αλλά η ασπρόμαυρη αντίθεση θα συνεχίσει να είναι επίκαιρη χωρίς να προκαλεί, όσες δεκαετίες κι αν περάσουν. Με μόλις 437 km στο οδόμετρο, το κεντρομήχανο hypercar παραδόθηκε στον πρώτο αγοραστή στα τέλη του 2022. Η εγγύηση λήγει τον Σεπτέμβριο του 2026. To αναφέρουμε, σε περίπτωση που ο νέος ιδιοκτήτης αποφασίσει να την οδηγήσει, αντί να την κλειδώσει σε μια ιδιωτική συλλογή.
Πάντως, οι τεχνικοί έχουν μεριμνήσει για τα πάντα. Το θηρίο των 1.600 ίππων μπορεί να αντέξει κάθε κακουχία. Κατά τη διάρκεια των δοκιμών εξέλιξης, το μοντέλο ταξίδεψε στις ΗΠΑ για να δοκιμαστεί η λειτουργία του στις υψηλές θερμοκρασίες του καλοκαιριού. Αφού το γαλλικό hypercar λειτούργησε υποδειγματικά στους 45°C, ήρθε η ώρα να αντιμετωπίσει θερμοκρασίες κάτω από το μηδέν.
Η Bugatti πάρκαρε μια Centodieci σε ένα ψυχρό θάλαμο για μερικές μέρες έτσι ώστε όλες οι βίδες τιτανίου και τα εξαρτήματα από ανθρακόνημα να φτάσουν τους -20°C. Μόλις η επιθυμητή θερμοκρασία επιτεύχθηκε, η ομάδα εξέλιξης εξέτασε εξονυχιστικά κάθε λειτουργία του μοντέλου. Τι ειρωνεία να περνάει όλη της τη ζωή σε ένα κλιματιζόμενο γκαράζ!
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.