Τα δύο ηλεκτρικά μοντέλα της BYD ενσωματώνουν τις πιο σύγχρονες τεχνολογίες της εταιρείας και θέτουν νέα πρότυπα στην κατηγορία τους, τόσο σε επιδόσεις και αυτονομία όσο και σε συνδεσιμότητα. Η επίσημη έναρξη της κυκλοφορίας τους στην κινεζική αγορά θα ξεκινήσει εντός της εβδομάδας.
Βασισμένα στην προηγμένη ηλεκτρική πλατφόρμα Super e-Platform της BYD, τα νέα Han L και Tang L εξοπλίζονται με τον αποδοτικό ηλεκτροκινητήρα του κινεζικού κολοσσού που μπορεί να στροφάρει έως τις 30.511 rpm, με αναλογία 22 PS/kg. Όπως επίσης με αρχιτεκτονική υψηλής τάσης 1.000V και την νέα Flash Charging μπαταρία.
Η δυνατότητα φόρτισης στα 1.000 kW είναι διπλάσια από εκείνη των Tesla Superchargers, των οποίων η τελευταία έκδοση φτάνει έως τα 500 kW. Και σύμφωνα με τους ανθρώπους της BYD, τα αυτοκίνητά της μάρκας μπορούν να αποκτήσουν αυτονομία 400 km σε πέντε λεπτά.

Το Han L, η premium μπερλίνα της BYD, έχει μήκος 5.05 m, πλάτος 1.96 m, ύψος 1.50 m και μεταξόνιο 2.97 m. Η σχεδίαση υιοθετεί τη φιλοσοφία «Loong Face», συνδυάζοντας κουπέ χαρακτηριστικά με φάστμπακ γραμμές. Με αποτέλεσμα τον αεροδυναμικό συντελεστή Cd 0,23. Ο υποψήφιος αγοραστής έχει να επιλέξει ανάμεσα σε δύο εκδόσεις. Μία πισωκίνητη με 670 ίππους και μία τετρακίνητη που φτάνει τους 1.086 ίππους.
Και οι δύο εκδόσεις εφοδιάζονται με μπαταρία δεύτερης γενιάς Blade LFP, χωρητικότητας 83,2 kWh. Η αυτονομία φτάνει τα 701 χιλιόμετρα για την πισωκίνητη και τα 601 χιλιόμετρα για την τετρακίνητη έκδοση, βάσει του κινεζικού κύκλου CLTC.
Όσον αφορά το Tang L, είναι ένα πολυτελές SUV με πληθωρικές διαστάσεις (μήκος 5,04 m, πλάτος 1,96 m, ύψος 1,76 m και μεταξόνιο στα 2,95 m) και επταθέσια διάταξη. Εξοπλίζεται με μεγαλύτερη μπαταρία Blade LFP 100,5 kWh, προσφέροντας αυτονομία έως 670 χιλιόμετρα στην προσθιoκίνητη έκδοση. Οι τετρακίνητες εκδόσεις προσφέρουν αυτονομία από 560 έως 600 χιλιόμετρα, ανάλογα με τον εξοπλισμό. Με την πιο πλούσια έκδοση να περιλαμβάνει ακόμη και ενσωματωμένο σύστημα drone.
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο info3@pronews.gr και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.