Για το λανσάρισμα του πρώτου της ηλεκτρικού μοντέλου, του Dacia Spring, η εταιρεία πάτησε σε μια επιτυχημένη συνταγή του παρελθόντος.
Επέλεξε να ξεκινήσει από χαμηλά και να καλύψει το κενό της αγοράς στη θέση του πραγματικά προσιτού ηλεκτρικού αυτοκινήτου πόλης.
Κάτι αντίστοιχο, θυμίζουμε, είχε κάνει και το μακρινό 2004. Χρονιά που έριξε στην αγορά το Dacia Logan -ένα προσιτό και απογυμνωμένο από πολυτέλειες μικρό οικογενειακό σεντάν με τεχνολογία περασμένης δεκαετίας.
Η πορεία της εταιρείας έκτοτε είναι λίγο πολύ γνωστή. Ραγδαία ανάπτυξη που συνοδεύτηκε τα τελευταία χρόνια από απανωτά ρεκόρ πωλήσεων και αύξηση της παραγωγής. Για να φθάσει σήμερα να προσφέρει μια μεγάλη γκάμα μοντέλων που τα προσόντα τους δεν περιορίζονται μόνο στον υψηλό δείκτη value for money.
Στην χώρα μας μπορεί να μην είχαμε γνωρίσει από κοντά το Spring, αλλά το πρώτο ηλεκτρικό μοντέλο της ρουμάνικης φίρμας δεν αποτελεί άγνωστη ποσότητα στην υπόλοιπη Ευρώπη, καθώς κυκλοφορεί εδώ και περίπου δυο χρόνια σε αρκετές αγορές της.
Πρόκειται για ένα μικρό αυτοκίνητο με μήκος 3,73 m και πλάτος μόλις 1,58 m, που τοποθετείται στην μίνι κατηγορία και βασίζεται εν πολλοίς στην προηγούμενη γενιά του Sandero, αλλά και σε ηλεκτρικά μοντέλα που διαθέτει το Renault Group στην κινεζική αγορά. Οπότε ο λόγος που κατασκευάζεται στην Κίνα αφορά καθαρά το κομμάτι των logistics, ώστε να μπορεί διατεθεί στην ευρωπαϊκή αγορά σε προσιτή τιμή.
Και έχοντας φθάσει ήδη τις 110.000 παραγγελίες, η Dacia έχει κάθε δικαίωμα να υποστηρίζει ότι το εγχείρημα πέτυχε και να κάνει το επόμενο βήμα. Ποιο είναι αυτό; Ο εμπλουτισμός της γκάμας με μια ισχυρότερη και πιο στιλάτη έκδοση, η οποία πατά στη νέα σειρά Extreme που παρουσίασε η εταιρεία για το σύνολο των μοντέλων της.
Διαβάστε περισσότερα στο drive.gr