«Πώς επηρεάζουν -λέει- οι δασμοί Τραμπ την Ελλάδα»! Δηλαδή «Κι η μυλωνού τον άνδρα της με τους πραματευτάδες»...

Δείτε ποια χώρα σε πληρώνει 2.000 ευρώ τον μήνα για να οδηγείς το αυτοκίνητό σου

Οι προϋποθέσεις για την πρόσληψη σε μία τέτοια εταιρεία είναι το καθαρό ποινικό μητρώο και η υποδειγματική οδήγηση

Δείτε ποια χώρα σε πληρώνει 2.000 ευρώ τον μήνα για να οδηγείς το αυτοκίνητό σου

Ένα νέο μοντέλο επιτήρησης των δρόμων, εφαρμόζει η τροχαία της Γαλλίας η οποία αξιοποιεί ιδιώτες και τα ΙΧ τους για να καταγράφουν με κάμερες τις παραβάσεις των διερχόμενων οδηγών, ενώ ο μισθός τους μπορεί να ξεπεράσει ακόμη και τα 2.000 ευρώ τον μήνα.

Από το 2018, αρκετοί ιδιοκτήτες ή οδηγοί ΙΧ στη Γαλλία (συχνά υπάλληλοι εταιρειών που μισθώνουν οχήματα για αυτόν ακριβώς τον σκοπό) συμμετέχουν ενεργά στην επιτήρηση και στον εντοπισμό παραβατών στο οδικό δίκτυο της χώρας, εξοπλίζοντας τα οχήματά τους με σύγχρονες κάμερες ταχύτητας.

Το γεγονός ότι πρόκειται για πολιτικά οχήματα, χωρίς διακριτικά, καθιστά εξαιρετικά δύσκολο τον εντοπισμό τους από εκείνους που παραβιάζουν συστηματικά τον Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας και ειδικότερα το όριο ταχύτητας σε αστικές και περιαστικές περιοχές.

Τώρα έγιναν γνωστές πληροφορίες σχετικές με την αμοιβή τους. Οι ιδιώτες δεν πληρώνονται με βάση τον αριθμό των κλήσεων που εκδίδονται, αλλά με βάση τα χιλιόμετρα που διανύουν μηνιαίως. Εάν οδηγήσουν λιγότερα χιλιόμετρα, η πληρωμή τους μειώνεται. Επίσης, δεν μπορούν να διανύσουν περισσότερα χιλιόμετρα από το προβλεπόμενο όριο, καθώς τότε τους επιβάλλεται πρόστιμο.

Σύμφωνα με το L’ Automobile Magazine, μία από τις εταιρείες που διαχειρίζεται ΙΧ με ραντάρ προσφέρει στους οδηγούς της αμοιβή μεταξύ 22.000 και 25.000 ευρώ ετησίως, ανάλογα με την περιοχή και την πόλη. Αυτό «μεταφράζεται» σε μισθό περίπου 2.000 ευρώ μεικτά, ενώ οι οδηγοί λαμβάνουν μερικές φορές και μηνιαίο μπόνους περίπου 250 ευρώ, μαζί με κουπόνια γευμάτων.

Οι προϋποθέσεις για την πρόσληψη σε μία τέτοια εταιρεία είναι το καθαρό ποινικό μητρώο και η υποδειγματική οδήγηση. Τα τελευταία χρόνια, πιθανότατα εξαιτίας της αποτελεσματικότητας του μέτρου, ο αριθμός των ΙΧ με ραντάρ στους δρόμους της Γαλλίας αυξάνεται συνεχώς, ενώ μέχρι το τέλος του 2025 αναμένεται να ανέλθουν σε 550.

Η Τροχαία διαβεβαιώνει ότι τα προσωπικά δεδομένα των οδηγών που καταγράφονται από τις συγκεκριμένες κάμερες είναι ασφαλή, καθώς ούτε ο οδηγός του αυτοκινήτου με το ραντάρ αλλά ούτε και η ιδιωτική εταιρεία έχουν πρόσβαση στα δεδομένα που καταγράφονται. Ισχυρίζονται ότι η διαβίβαση των στοιχείων στην τροχαία γίνεται αυτόματα και κρυπτογραφημένα.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο info3@pronews.gr και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.