
«Εφιάλτης» για κάθε οδηγό αδιαμφισβήτητα είναι να μπει μέσα στο αμάξι του και όταν πάει να βάλει μπρος εκείνο να μην παίρνει!
Η μη εκκίνηση του κινητήρα του αυτοκινήτου είναι κοινό και το πρόβλημα μπορεί να οφείλεται σε πολλούς και διαφορετικούς λόγους.
Η μπαταρία είναι η κύρια πηγή ενέργειας. Όταν παλιώσει και έχει αρχίσει να φτάνει στο τέλος της ζωής της, είναι λογικό να μην έχει πια τη δύναμη να βάλει μπρος τον κινητήρα.
Μπορεί να είναι τελείως «νεκρή» (δεν ανάβουν ούτε τα λαμπάκια στον πίνακα οργάνων) ή να είναι σε πολύ χαμηλά επίπεδα. Και στις δύο περιπτώσεις, δεν έχει τη δύναμη να γυρίσει τη μίζα.
Δεύτερη αιτία, ενδεχομένως να είναι η ίδια η μίζα. Όταν δημιουργηθεί βλάβη ή… έρθει το πλήρωμα του χρόνου, σταματά να δουλεύει. Μπορεί να έχουν προηγηθεί ενδείξεις φθοράς (π.χ. περίεργος θόρυβος) ή να συμβεί εντελώς ξαφνικά. Μέχρι να προβούμε στην επισκευή ή την αντικατάστασή της, ο κινητήρας δεν ξεκινά.
Το πηνίο ανάφλεξης μετατρέπει το ρεύμα της μπαταρίας σε υψηλή τάση ώστε να αναφλεγεί το μίγμα αέρα-καυσίμου στο θάλαμο. Εάν αυτό σπάσει, δεν πρόκειται να έχουμε σπινθήρα στον κύλινδρο.
Επομένως ούτε και λειτουργία του κινητήρα. Τα συμπτώματα της συγκεκριμένης βλάβης είναι κραδασμοί, τραντάγματα ή και έλλειψη ισχύος.
Η αντλία καυσίμου είναι εκείνη που τροφοδοτεί το καύσιμο από το ρεζερβουάρ του αυτοκινήτου στον κινητήρα. Αν για κάποιο λόγο πάψει να το κάνει, τότε αυτός δεν ξεκινά. Ίσως υπάρξουν συμπτώματα, ίσως όχι.
Τελευταίο ενδεχόμενο που το αυτοκίνητο δεν μπαίνει σε λειτουργία, μπορεί να είναι το κλειδί ή το τηλεχειριστήριο που έχουν μερικά από τα πιο σύγχρονα μοντέλα της αγοράς.
Το πρόβλημα εδώ εντοπίζεται συνήθως στο immobilizer. Εάν δεν λειτουργήσει, τότε ούτε ο κινητήρας θα δουλέψει.
Πρέπει να γνωρίζετε ότι το πρόβλημα της μη εκκίνησης του κινητήρα μπορεί να είναι απλό, αλλά και πολύπλοκο, διότι υπάρχουν και πιο σοβαρές αιτίες.
Για την επιδιόρθωση του αυτοκινήτου, είναι πιθανό να χρειαστεί η ρυμούλκησή του. Η τακτική συντήρηση σε ένα συνεργείο εμπιστοσύνης, θα μειώσει οπωσδήποτε τις ξαφνικές… «αναποδιές».
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο info3@pronews.gr και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.