Την ώρα που βενζίνη έχει φτάσει στα ύψη και το σενάριο ότι θα φτάσει ακόμη και τα 3 ευρώ το λίτρο να είναι όλο και πιο κοντά, δεν είναι λίγοι εκείνοι οι επιτήδειοι που νοθεύουν την βενζίνη στα βενζινάδικα τους, για να βγάλουν κέρδος.
Άλλωστε, αυτό που συμβουλεύουν και τα μέλη του Συλλόγου των Βενζινοπωλών, είναι οι πολίτες να βάζουν βενζίνη στα πρατήρια καυσίμων που ξέρουν και γνωρίζουν.
Μάλιστα σύμφωνα με διάφορα ρεπορτάζ, οι περισσότεροι οδηγοί λένε ότι δεν θα κοιτάξουν την πιο φτηνή βενζίνη, αλλά θα πάνε εκεί που ξέρουν και εμπιστεύονται και ας είναι και μερικά λεπτά πιο ακριβή.
Η πρώτη ένδειξη πως στο ρεζερβουάρ μας υπάρχει νοθευμένο καύσιμο είναι το λαμπάκι του κινητήρα (Check Engine) που ανάβει στον πίνακα οργάνων.
Η πιο ανέξοδη και εύκολη επιλογή είναι να κάψετε την βενζίνη και να αδειάσει το ρεζερβουάρ και αμέσως μετά να το φουλάρει με βενζίνη 100αρα και ΟΧΙ φυσικά στο ίδιο πρατήριο που βάλατε τη νοθευμένη βενζίνη.
Μια καλύτερη λύση αλλά σίγουρα θα πονέσει στη… τσέπη είναι το άδειασμα του ρεζερβουάρ και το καθάρισμά του.
Στο χειρότερο σενάριο, το κακό καύσιμο έχει προκαλέσει ήδη πρόβλημα στην τρόμπα καυσίμου, ή ακόμη και στον ίδιο τον κινητήρα, λόγω κακής καύσης.
Τότε θα διαπιστώσουμε κάποια δυσλειτουργία του μοτέρ, όπως ρετάρισμα, κραδασμό και πτώση στην απόδοση. Δεν αποκλείεται μάλιστα το όχημά μας να ακινητοποιηθεί από βλάβη. Εκεί θα μιλήσετε και το συνεργείο σας.
Το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνει ο οδηγός, είναι η άμεση επίσκεψη στο συνεργείο για διαγνωστικό έλεγχο.
Εκεί οι εξειδικευμένοι μηχανικοί θα τον καθοδηγήσουν για το τι πρέπει να κάνει στη συνέχεια, έτσι ώστε να μην αντιμετωπίσει κάποια βλάβη και το δυσθεώρητο κόστος επισκευής που αυτή συνεπάγεται.
Αν και είναι δύσκολο να ξέρουμε τι περιέχει η δεξαμενή κάθε βενζινάδικου, καλό είναι να είμαστε καχύποπτοι με πρατήρια που έχουν πολύ πιο χαμηλές τιμές σε σχέση με το μέσο όρο.
Επίσης όπως γράφεται και παραπάνω, καλό είναι να φουλάρουμε όσο πιο συχνά γίνεται από ένα συγκεκριμένο πρατήριο που το έχουμε δοκιμάσει και δεν έχουμε αντιμετωπίσει κάποιο πρόβλημα.
Σε κάθε περίπτωση, αν υποψιαστούμε πως κάποιο πρατήριο μας φούλαρε το όχημά μας με νοθευμένο καύσιμο, θα πρέπει να προβούμε σε καταγγελία έτσι ώστε να ερευνηθεί και, αν όντως ισχύει η υποψία μας, να τιμωρηθεί.
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.