Όλοι μας γνωρίζουμε πώς τα πίσω φώτα του αυτοκινήτου ενσωματώνουν πολλές λειτουργίες. Ωστόσο τι πρέπει να κάνουμε για να δούμε αν μας έχει καεί κάποια λάμπα;
Για να εντοπίσετε μια βλάβη, θα πρέπει να ενεργοποιήσετε τη μεσαία σκάλα, τα φώτα ομίχλης και φυσικά τα «αλάρμ» και να ελέγξετε πια λάμπα έχει καεί.
Για να δείτε όμως ότι ενεργοποιήθηκαν οι λάμπες φρένου, θα πρέπει να πλησιάσετε με την όπισθεν έναν τοίχο και να ελέγξετε την λειτουργία τους με την αντανάκλαση.
Πώς αλλάζουμε όμως μία καμένη λάμπα στο πίσω φανάρι. Ανοίγουμε τον χώρο αποσκευών και εντοπίζουμε το καπάκι της «πλάτης» του φαναριού.
Συνήθως υπάρχουν δύο τρία κλιπς στις άκρες του χώρου αποσκευών που πρέπει να πιέσουμε για να μας φανερώσουν το πίσω φανάρι.
Από την στιγμή που γνωρίζετε ποια λάμπα έχει καεί, τότε δεν έχετε παρά να προχωρήσετε στην αφαίρεσή της. Το μόνο που χρειάζεται προσοχή είναι η πλακέτα που βιδώνουν/κουμπώνουν οι λάμπες, μιας και είναι ευαίσθητη στην πίεση.
Ταυτόχρονα όμως, θα πρέπει να ελέγξετε ότι δεν υπάρχει φθορά ή υγρασία σε αυτή που να ευθύνεται για το κάψιμο της λάμπας (βραχυκύκλωμα).
Αφού επιβεβαιώσετε ότι είναι εντάξει η πλακέτα, αφαιρέστε την καμένη λάμπα και προμηθευτείτε μία ίδιων προδιαγραφών και βιδώστε την στην πλακέτα.
Προσοχή όμως, καλό θα είναι όταν πιάσετε την λάμπα να φοράτε γάντια για να μην αφήσετε δακτυλικά αποτυπώματα.
Πριν αρχίσετε όμως την συναρμολόγηση, θα πρέπει να επιβεβαιώσετε ότι λειτουργεί. Αμέσως μετά μπορείτε να τοποθετήσετε την πλακέτα πίσω φανάρι και να εκκινήσετε την αρχική διαδικασία συναρμολόγησης ανάποδα.