ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Στη χώρα της φαιδράς πορτοκαλέας με τα ακόμα πιο φαιδρά media γράφτηκε κι αυτό: «Αδειάζουν τα ράφια στα αμερικανικά σούπερ μάρκετ»!

Διαθέσιμο στην Ελλάδα το νέο Audi A5 e-hybrid με 299 και 367 PS

Το νέο A5 e-hybrid ξεκινά την εμπορική του πορεία στην ελληνική αγορά, με την Kosmocar να ανακοινώνει την τιμή του

Διαθέσιμο στην Ελλάδα το νέο Audi A5 e-hybrid με 299 και 367 PS

Το νέο Audi A5 e-hybrid παράλληλα με τα μοντέλα με κινητήρες εσωτερικής καύσης, είναι διαθέσιμο και ως επαναφορτιζόμενο υβριδικό σε δύο εκδόσεις, με 299 και 367 PS.

Στο εξής, τα νέα plug-in hybrid μοντέλα του Ingolstadt θα φέρουν την ονομασία «e-hybrid» και θα βασίζονται στην πλατφόρμα PPC. Η νέα γενιά μπαταριών HV διαθέτει περίπου 45% μεγαλύτερη χωρητικότητα και σε συνδυασμό με την αυξημένη απόδοση πέδησης με ανάκτηση ενέργειας επιτυγχάνεται ηλεκτρική αυτονομία έως και 108 χιλιόμετρα.

Τα νέα Audi A5 Avant e-hybrid quattro και Audi A5 Sedan e-hybrid quattro είναι διαθέσιμα αμφότερα με ισχύ 299 και 367 PS. To Α5 με τους 299 PS ολοκληρώνει το 0-100 km/h σε 5,9” και στις δύο εκδόσεις αμαξώματος. Η ισχυρότερη έκδοση με τους 367 PS χρειάζεται 5,1”. Με την τελική ταχύτητα, ανεξάρτητα από την ιπποδύναμη να σταματά στα 250 km/h.

Η καρδιά των νέων A5 PHEV είναι η νέα μπαταρία υψηλής τάσης τοποθετημένη στον πίσω άξονα. Η γερμανική φίρμα αύξησε τη χωρητικότητά της μπαταρίας στα 25,9 kWh (καθαρή 20,7 kWh). Με τη μέγιστη ισχύς φόρτισης AC να έχει αυξηθεί στα 11 kW. Αυτή η αύξηση μειώνει τον χρόνο φόρτισης από 0 σε 100% σε 2,5 ώρες.

Η μπαταρία φορτίζεται με σκοπό τη μεγιστοποίηση της ενεργειακής απόδοσης και την ελαχιστοποίηση των περιβαλλοντικών επιπτώσεων. Αυτό σημαίνει ότι ο κινητήρας εσωτερικής καύσης φορτίζει την μπαταρία μόνο σε ταχύτητες άνω των 65 km/h.

Σε χαμηλές ταχύτητες, το επίπεδο φόρτισης απλά διατηρείται. Αυτό μεγιστοποιεί τον βαθμό απόδοσης και επιτρέπει τη μερική ηλεκτρική οδήγηση στην πόλη ή σε συνθήκες κυκλοφοριακής συμφόρησης. Η μπαταρία μπορεί να φορτιστεί με αυτόν τον τρόπο έως το 75%.

Η ηλεκτροκίνηση παρέχεται από έναν μόνιμα διεγερμένο σύγχρονο κινητήρα με μέγιστη ισχύ 143 PS. Ο ηλεκτροκινητήρας είναι ενσωματωμένος στο περίβλημα του επτατάχυτου κιβωτίου ταχυτήτων S tronic. Η μέγιστη ροπή του κινητήρα με ισχύ 367 PS είναι 500 Nm και 450 Nm στον κινητήρα με τους 299 ίππους.

Όπως και στο θερμικό A5, ο εξοπλισμός είναι πλούσιος ακόμα και στην βασική έκδοση, καθώς στάνταρ είναι το σύστημα τετρακίνησης quattro, το σύστημα πλοήγησης με πανοραμική οθόνη αφής MMI 14,5 ιντσών, ο πλήρως ψηφιακός πίνακας οργάνων 11,9 ιντσών και η ασύρματη φόρτιση κινητού τηλεφώνου. Επιπρόσθετα, τα e-hybrid μοντέλα διαθέτουν στο βασικό εξοπλισμό αυτόματο τριζωνικό κλιμαρτισμό και ζάντες 18” ή 19”.

Ο χώρος αποσκευών της έκδοσης Avant έχει χωρητικότητα 361 lt και η αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων σε αναλογία 40:20:40 – αυξάνει τον όγκο στα 1.306 lt. Ενώ, η χωρητικότητα του χώρου αποσκευών στην έκδοση Sedan είναι 331 έως 1.175 lt.

Δείτε αναλυτικά τις τιμές του νέου Audi A5 e-hybrid

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
defencenet.ru
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο info3@pronews.gr και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.