ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Αυτές τις κεφαλές του νέου πυραύλου της Ρωσίας που έπεσε στην Ουκρανία δεν τις προλαβαίνει ούτε το μάτι...
prodeals

Διαθέσιμο στην ελληνική αγορά το FIAT 600e

To αμιγώς ηλεκτρικό FIAT 600e αποτελεί την πρόταση της ιταλικής φίρμας στην κατηγορία των ηλεκτρικών B-SUV

Διαθέσιμο στην ελληνική αγορά το FIAT 600e

To FIAT 600e, αποτελεί ένα σημαντικό μοντέλο για την εκ Τορίνου ορμώμενη φίρμα, καθώς με αυτό υπεισέρχεται στην κατηγορία των B-SUV, την πλέον ανταγωνιστική, όχι μόνο της ελληνικής αλλά και ολάκερης της ευρωπαϊκής αγοράς.

Το B-SUV της FIAT, δανειζόμενο το όνομα του πρώτου «600» που κυκλοφόρησε τη δεκαετία του 1950 είναι ένα σύγχρονο και νεανικό αυτοκίνητο, με επιθετική σχεδίαση και μεγαλύτερο μπόι (ήταν αναμενόμενο άλλωστε) από το 500.

Αν και διαθέτει μπόλικο ύψος, δεν είναι ένα αυτοκίνητο που προορίζεται για σκληρή χρήση εκτός δρόμου (όπως και κανένα άλλο αυτής της κατηγορίας), παρά τη χρήση πλαστικών προστατευτικών στους θόλους των τροχών. Στην ουσία, μοιάζει να εκπληρώνει τον ρόλο ενός μοντέρνου οικογενειακού αυτοκινήτου για την πόλη, όπως άλλωστε υποδεικνύει και το μέγεθός του (4,17 m).

Η χαριτωμένη σχεδίαση του εξωτερικού συνεχίζεται και στο εσωτερικό, το οποίο παντρεύει την νοσταλγική διάθεση με τη σύγχρονη αισθητική των Ιταλών. Το ψηφιακό καντράν του έχει διαγώνιο 7”, με την οθόνη αφής της μονάδας πολυμέσων Uconnect να έχει διαγώνιο 10,25”.

Ο ρυθμιζόμενος ατμοσφαιρικός φωτισμός σε διαφορετικά χρώματα προσθέτει ακόμα μια ατμοσφαιρική πινελιά, τη στιγμή που τα καθίσματα του οδηγού εξοπλίζονται ακόμα και με μασάζ πλάτης! Το νέο FIAT 600e προσφέρει, επίσης, καθίσματα από συνθετικό δέρμα Ivory και δυνατότητα θέρμανσης σε τρεις σκάλες.

H ευχάριστη παραμονή στην καμπίνα, που θυμίζει αρκετά εκείνη του 500, ενισχύεται με τη δυνατότητα ασύρματης φόρτισης και τις θύρες USB Type A και Type C. O χώρος αποσκευών μπορεί να μην ενθουσιάζει, στα 360 lt, αλλά χάρη στο σχήμα του θα μπορέσει να ικανοποιήσει τις ανάγκες της σύγχρονης αστικής οικογένειας.

Κάτω από το καπό του FIAT 600e βρίσκεται ένας ηλεκτροκινητήρας, που κινεί τους εμπρός τροχούς και ανήκει στη νέα γενιά των ηλεκτροκινητήρων του Ομίλου Stellantis. Αποδίδει συνολικά 156 ίππους και 260 Nm. Όπως ανακοινώνει το εργοστάσιο, το 0-100 km/h ολοκληρώνεται σε 9”, με την τελική ταχύτητα να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 150 km/h.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Διαβάστε περισσότερα στο drive.gr

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
defencenet.ae
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.