To FIAT 600e, αποτελεί ένα σημαντικό μοντέλο για την εκ Τορίνου ορμώμενη φίρμα, καθώς με αυτό υπεισέρχεται στην κατηγορία των B-SUV, την πλέον ανταγωνιστική, όχι μόνο της ελληνικής αλλά και ολάκερης της ευρωπαϊκής αγοράς.
Το B-SUV της FIAT, δανειζόμενο το όνομα του πρώτου «600» που κυκλοφόρησε τη δεκαετία του 1950 είναι ένα σύγχρονο και νεανικό αυτοκίνητο, με επιθετική σχεδίαση και μεγαλύτερο μπόι (ήταν αναμενόμενο άλλωστε) από το 500.
Αν και διαθέτει μπόλικο ύψος, δεν είναι ένα αυτοκίνητο που προορίζεται για σκληρή χρήση εκτός δρόμου (όπως και κανένα άλλο αυτής της κατηγορίας), παρά τη χρήση πλαστικών προστατευτικών στους θόλους των τροχών. Στην ουσία, μοιάζει να εκπληρώνει τον ρόλο ενός μοντέρνου οικογενειακού αυτοκινήτου για την πόλη, όπως άλλωστε υποδεικνύει και το μέγεθός του (4,17 m).
Η χαριτωμένη σχεδίαση του εξωτερικού συνεχίζεται και στο εσωτερικό, το οποίο παντρεύει την νοσταλγική διάθεση με τη σύγχρονη αισθητική των Ιταλών. Το ψηφιακό καντράν του έχει διαγώνιο 7”, με την οθόνη αφής της μονάδας πολυμέσων Uconnect να έχει διαγώνιο 10,25”.
Ο ρυθμιζόμενος ατμοσφαιρικός φωτισμός σε διαφορετικά χρώματα προσθέτει ακόμα μια ατμοσφαιρική πινελιά, τη στιγμή που τα καθίσματα του οδηγού εξοπλίζονται ακόμα και με μασάζ πλάτης! Το νέο FIAT 600e προσφέρει, επίσης, καθίσματα από συνθετικό δέρμα Ivory και δυνατότητα θέρμανσης σε τρεις σκάλες.
H ευχάριστη παραμονή στην καμπίνα, που θυμίζει αρκετά εκείνη του 500, ενισχύεται με τη δυνατότητα ασύρματης φόρτισης και τις θύρες USB Type A και Type C. O χώρος αποσκευών μπορεί να μην ενθουσιάζει, στα 360 lt, αλλά χάρη στο σχήμα του θα μπορέσει να ικανοποιήσει τις ανάγκες της σύγχρονης αστικής οικογένειας.
Κάτω από το καπό του FIAT 600e βρίσκεται ένας ηλεκτροκινητήρας, που κινεί τους εμπρός τροχούς και ανήκει στη νέα γενιά των ηλεκτροκινητήρων του Ομίλου Stellantis. Αποδίδει συνολικά 156 ίππους και 260 Nm. Όπως ανακοινώνει το εργοστάσιο, το 0-100 km/h ολοκληρώνεται σε 9”, με την τελική ταχύτητα να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 150 km/h.
Διαβάστε περισσότερα στο drive.gr