Προτού ελέγξετε τον τραπεζικό λογαριασμό σας και αρχίσετε τα τηλέφωνα στην ελληνική αντιπροσωπεία, να σας ενημερώσουμε ότι το Audi RS 4 Avant edition 25 years θα παραχθεί σε μόλις 250 αντίτυπα, που σχεδόν όλα έχουν προ πωληθεί. Χωρίς φυσικά προγραμματισμό ή έστω σκέψεις να εισαχθεί κάποιο απ’ αυτά επισήμως στη χώρα μας.
Επιτρέψτε μας λοιπόν να νιώθουμε τυχεροί που είχαμε την ευκαιρία να βρεθούμε στα κεντρικά της Audi στο Ingolstadt, με την καλύτερη, όπως οι άνθρωποι της φίρμας δηλώνουν, έκδοση του θρυλικού μοντέλου να μας περιμένει στον πλακόστρωτο περιβάλλοντα χώρο του μουσείου της Audi. Ελάχιστα μέτρα από εκεί όπου εκτίθενται οι προγονοί του. Με την ελπίδα βέβαια πως η εμπειρία αυτή δεν θα εξελιχθεί σε ένα… last dance, με ένα από τα πιο ξεχωριστά αυτοκίνητα που γνώρισε ο πλανήτης.
Κι αυτό διότι η Audi δεν έχει ξεκαθαρίσει τι μέλλει γενέσθαι με το μέλλον του Audi RS 4, ύστερα από την τρέχουσα γενιά B9. Με τις πιθανότητες βέβαια να συγκλίνουν στο ότι αυτή θα είναι η τελευταία με pure θερμικό κινητήρα. Καθώς η Audi αναμένεται να προσαρμόσει κι αυτό το μοντέλο της στις απαιτήσεις της εποχής για εξηλεκτρισμό.
Μένει να δούμε αν αυτό θα μεταφραστεί σε αμιγώς EV ή σε ένα υβριδικό σύστημα κίνησης. Λύση που θυμίζουμε ότι ακολούθησε η Mercedes-AMG στην C 63. Η οποία αποχαιρέτησε τον V8 αντικαθιστώντας τον με έναν 4κύλινδρο υβριδικό κινητήρα. Μέχρι να μας αποκαλυφθεί το μέλλον του Audi RS 4 όμως, ας θυμηθούμε πώς φθάσαμε στο σήμερα.
Η ιστορία των σπορ βάγκον της Audi ξεκινά τη δεκαετία του 1990 με το εμβληματικό Audi Avant RS2. Παρουσιάστηκε το 1994, ως αποτέλεσμα της συνεργασίας της Audi με την Porsche και ήταν το πρώτο μοντέλο RS της γερμανικής φίρμας. Η Porsche βοήθησε στην εξέλιξη πολλών στοιχείων του αυτοκινήτου, όπως οι αναρτήσεις και ο κινητήρας, καθιστώντας το RS2 ένα αυτοκίνητο που συνδύαζε την πολυτέλεια και την πρακτικότητα με τις απόλυτες επιδόσεις. Ο κινητήρας 2,2 lt με πέντε κυλίνδρους και υπερτροφοδότηση απέδιδε 315 ίππους, επιτρέποντας στο αυτοκίνητο να επιταχύνει από στάση στα 100 km/h σε μόλις 4,8”! Εντυπωσιακή επίδοση όχι μόνο για στέισον, αλλά ακόμα και για σούπερκαρ της εποχής.
Το RS2 όμως δεν ήταν ένα γρήγορο αυτοκίνητο. Εξελίχθηκε σε μια σπορ κατασκευή που μετέφερε τον ενθουσιασμό της οδήγησης σε μια εντελώς νέα και ασύμβατη μέχρι τότε κατηγορία αυτοκινήτων που ήταν συνυφασμένα με την πρακτικότητα.
Η επιτυχία του RS2 άνοιξε τον δρόμο για την εξέλιξη της σειράς RS, με το Audi S6 Plus το 1996 να συνεχίζει την κληρονομιά. Το 1999 έκανε το ντεμπούτο του το πρώτο RS του τμήματος quattro GmbH: Το RS 4 Avant πρώτης γενιάς, με έναν διπλά υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα V6 που απέδιδε 380 ίππους. Αυτή η γενιά έθεσε τις βάσεις για την εξέλιξη της σειράς RS μέχρι σήμερα, προσφέροντας εξαιρετικές επιδόσεις σε ένα πρακτικό και πολυτελές πακέτο. Το RS 4 Sport του 2001 αποτέλεσε την κορυφαία έκδοση της σειράς, ενσωματώνοντας τις τελευταίες τεχνολογίες της Audi στον τομέα της οδήγησης και των επιδόσεων.
Διαβάστε τη συνέχεια της δοκιμής του νέου Audi RS 4 Avant edition 25 years στο drive.gr
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.