Οι ρίζες για τη δημιουργία του Audi RS 6 Avant GT βρίσκονται στο πρωτότυπο RS 6 GTO που παρουσιάστηκε το 2020.
Ένα πρωτότυπο που σχεδιάστηκε και κατασκευάστηκε από φοιτητές που έκαναν πρακτική στο εργοστάσιο Neckarsulm της Audi, με τη βοήθεια του υπεύθυνου σχεδιασμού της φίρμας Marc Lichte, στο πλαίσιο του εορτασμού 40 ετών από την πρώτη εμφάνιση του Quattro.
Ήταν παράλληλα ένας φόρος τιμής στο αγωνιστικό Audi 90 quattro IMSA GTO που είχε μια επιτυχημένη καριέρα στο ομώνυμο αμερικανικό πρωτάθλημα τη δεκαετία του ’90, με τον Hans-Joachim Stuck πίσω από το τιμόνι. Το Audi RS 6 Avant GT που βλέπετε στις φωτογραφίες είναι τρόπο τινά η έκδοση παραγωγής αυτού του πρωτοτύπου.
Θα ήταν βέβαια πιο εμφανές αν είχαμε μεριμνήσει να καπαρώσουμε το λευκό, με τα χαρακτηριστικά αυτοκόλλητα, πριν προσγειωθούμε στο Μόναχο και πάρουμε τοn δρόμο για το Ingolstadt. Μας πρόλαβαν όμως οι Ρουμάνοι συνάδελφοι.
Ας όψεται..! Δεν μας χάλασε δα και το γκρι, το Nardo Grey, το δεύτερο από τα τρία συνολικά χρώματα: Μαζί με το λευκό και το μαύρο που είχαν τη δυνατότητα να επιλέξουν όσοι από τους 660 (μόλις τόσα θα παραχθούν) πρόλαβαν να καταθέσουν προκαταβολή για αυτή την ειδική έκδοση της τρέχουσας γενιάς του RS 6. Και να πληρώσουν τελικά 219.585 ευρώ.
Αξίζει επίσης να μην παραλείψουμε ότι πρόκειται για αποχαιρετιστήρια έκδοση, μιας κι είναι το τελευταίο 100% βενζινοκίνητο RS 6, που μαζί με το μικρότερο RS 4 άλλαξαν τον τρόπο που βλέπαμε αυτού του είδους τα αυτοκίνητα.
Με τα γκρι σύννεφα να αρχίζουν να καλύπτουν τον ουρανό, παραιτηθήκαμε γρήγορα της μάχης χρωμάτων. Το GT άλλωστε, δεν είναι απλώς ένα λευκό RS 6 με μερικά αυτοκόλλητα. Κι αυτό, παρόλο που η πιο εμφανής διαφορά σε σχέση με το στάνταρ RS 6 είναι οι νέες ζάντες 22”. Το σχέδιο των οποίων θυμίζει εκείνες των μοντέλων Audi S της δεκαετίας του 1990 και των αρχών του 2000.
Οι υπόλοιπες οπτικές αλλαγές περιλαμβάνουν νέο σπλίτερ εμπρός και γυαλιστερή μαύρη μάσκα που δίνει στο αυτοκίνητο πιο πλατιά εμφάνιση. Εικόνα που επικουρούν το καπό και τα εμπρός φτερά από ανθρακονήματα, με μεγάλες εξόδους αέρα πίσω από τους τροχούς. Υπάρχει ακόμα διαφορετική πίσω αεροτομή με κεντρικό στήριγμα όπως στο πρωτότυπο και ένας τεράστιος διαχύτης. Επίσης, οι ράγες οροφής έχουν αφαιρεθεί για μια «πιο χαμηλή και πιο σπορ σιλουέτα».
Διαβάστε τη συνέχεια της δοκιμής στο drive.gr
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.