«Τραβάνε τα μαλλιά τους» σε Βερολίνο, Παρίσι, Μαδρίτη κλπ. με την συμφωνία της Ούρσουλας. Στην Αθήνα, απλά δεν έχουν μαλλιά για να τραβήξουν...

Δοκιμάζουμε στην Ιταλία το τετρακίνητο Jeep Avenger 4xe

Το Jeep Avenger αποκτά τετρακίνητη έκδοση και γίνεται πραγματικό «Jeep». Με τη βούλα!

Δοκιμάζουμε στην Ιταλία το τετρακίνητο Jeep Avenger 4xe

H πρώτη μας γνωριμία με το νέο Jeep Avenger 4xe έγινε στην καρδιά της Τοσκάνης, ανάμεσα στους λόφους και τα στενά δρομάκια των γραφικών χωριών που περιβάλλουν τη Φλωρεντία. 

Με τον μουντό και κατά διαστήματα βροχερό καιρό να συνθέτει το ιδανικό πεδίο για να δοκιμάσουμε τις αναβαθμισμένες δυνατότητες που υπόσχεται τόσο η κίνηση και στον πίσω άξονα, όσο και η μεγαλύτερη ισχύ του. Η νέα έκδοση έρχεται να ολοκληρώσει την γκάμα του μικρότερου SUV της μάρκας, φέρνοντας μαζί της όχι μόνο τετρακίνηση, αλλά και μια ξεκάθαρη δήλωση: ‘Οτι το Avenger που εξελίχθηκε αποκλειστικά για την ευρωπαϊκή αγορά είναι πλέον ένα πραγματικό Jeep. Ικανό να ανταποκριθεί και σε προκλήσεις εκτός ασφάλτου.

Σε επίπεδο εικόνας, οι ανασχεδιασμένοι προφυλακτήρες με τις προστατευτικές ποδιές, οι ψηλά τοποθετημένοι προβολείς ομίχλης και οι μπάρες οροφής προσφέρουν ουσία στις εκτός ασφάλτου δυνατότητές του και δίνουν μια απαραίτητη νότα φρεσκάδας. Η μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος δε, 21 πόντους δηλαδή 1 cm ψηλότερα από τις υπόλοιπες εκδόσεις, επιβεβαιώνει εμφατικά ότι αυτό το Avenger δεν προορίζεται για να κινείται μόνο σε ασφαλτοστρωμένους δρόμους.

Κάτω από το καπό βρίσκεται ο γνωστός εξηλεκτρισμένος 1,2 λίτρων τούρμπο βενζινοκινητήρας του Ομίλου Stellantis στην ισχυρότερη εκδοχή του. Λειτουργεί στον κύκλο Miller για καλύτερη απόδοση και χαμηλότερη κατανάλωση και επικουρούμενος από το 48βολτο σύστημα mid-hybrid , αποδίδει 136 ίππους και 230 Nm. Η διαφορά από τις υπόλοιπες μικροϋβριδικές εκδόσεις έρχεται από την παρουσία ενός δεύτερου ηλεκτροκινητήρα 29 PS και 88 Nm που είναι τοποθετημένος ανάμεσα στους πίσω τροχούς και ανεβάζει τη συνδυασμένη ισχύ στα 145 άλογα.

Υπενθυμίζουμε ότι ο πρώτος ηλεκτροκινητήρας είναι ενσωματωμένος στο 6άρι αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DCΤ6, επιτρέποντας σε συνθήκες χαμηλού φορτίου 100% ηλεκτρική κίνηση μέχρι τα 30 km/h και για περίπου 1 km. Ο δεύτερος με τη σειρά του κινεί αποκλειστικά τον πίσω άξονα, εξασφαλίζοντας τετρακίνηση όποτε οι συνθήκες κίνησης το απαιτούν.

Οι δύο ηλεκτροκινητήρες δεν προσθέτουν μόνο ισχύ στο σύστημα κίνησης, αλλά και χρήσιμες «ενέσεις» ροπής όταν ο βενζινοκινητήρας λειτουργεί εκτός του ιδανικού εύρους του. Βελτιώνοντας τις επιδόσεις και την απόδοση που εμφανίζεται πιο γεμάτη σε όλο το φάσμα λειτουργίας του μοτέρ. Σε επίπεδο αριθμών, το 0-100 km/h έρχεται σε 9,5″ με την τελική ταχύτητα να έχει ανέβει στα 194 km/h.

Πέρα, από τις ελαφρώς καλύτερες επιδόσεις, ακόμα πιο ουσιαστική σε επίπεδο τεχνικών χαρακτηριστικών είναι η αντικατάσταση του ημιάκαμπτου άξονα πίσω που συναντάμε στις άλλες εκδόσεις του Avenger, με μια νέα ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων.

Η διαφορά στο δρόμο είναι εμφανής, με τους κραδασμούς από τις ανωμαλίες του οδοστρώματος να φιλτράρονται πιο αποτελεσματικά. Πέρα από τη βελτιωμένη άνεση, η οδική συμπεριφορά παραμένει πειστική είτε κινείσαι σε πιο σβέλτο ρυθμό είτε σε πιο χαλαρό στην πόλη, όπου το ελαφρύ τιμόνι κάνει τους ελιγμούς παιχνιδάκι.

Διαβάστε τη συνέχεια της δοκιμής στο drive.gr

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο info3@pronews.gr και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.