ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Θα μελετήσει κάποιος στα Επιτελεία την κατάρρευση του συριακού Στρατού; Ή νομίζουν ότι «Δεν μας αφορά»;
prodeals

Δοκιμάζουμε στο Μαυροβούνιο την 100% ηλεκτρική Porsche Macan

Το Zuffenhausen συνεχίζει ακάθεκτo την πορεία προς την ηλεκτροκίνηση, παρουσιάζοντας το δεύτερο ηλεκτρικό μοντέλο

Δοκιμάζουμε στο Μαυροβούνιο την 100% ηλεκτρική Porsche Macan

Η πρώτη μας επαφή με την ολοκαίνουργια και 100% ηλεκτρική Porsche Macan έγινε στο απρόσμενα ειδυλλιακό και γεμάτο αντιθέσεις τοπίο του Μαυροβουνίου. Σε ένα οδικό δίκτυο που πλαισιώνεται από γραφικές παραλίες και απόκρημνα βουνά, η Macan βρήκε το ιδανικό σκηνικό για να αποκαλύψει τον διττό χαρακτήρα της: Πολυτέλεια και σπορ οδική συμπεριφορά.

Ο ελιτίστικος χαρακτήρας της Macan ταίριαξε απόλυτα με τις ακτές, όπου 5άστερα ξενοδοχεία ξεφυτρώνουν το ένα μετά το άλλο, βλέποντας μέσα από το premium εσωτερικό του SUV της Porsche ανάλογο σκηνικό υψηλής αισθητικής και αρχιτεκτονικού ντιζάιν. Στις σφιχτές διαδρομές που ανηφορίζουν προς την ενδοχώρα και στις κορυφές των βουνών, η Macan μας έδειξε τη σπορ πλευρά της και ότι μπορεί να ανταποκριθεί σε κάθε πρόκληση.

Πάνω απ’ όλα όμως, το νέο SUV της Porsche ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις της εποχής για στροφή σε πιο βιώσιμη μετακίνηση με την ηλεκτρική κινητικότητα. Στη δεύτερη αυτή περίοδο για το αυτοκίνητο, η νέα γενιά της Macan, ως αποκλειστικά ηλεκτρικό SUV πλέον, αφήνει πίσω της τη γενιά που παρουσιάστηκε πριν από δέκα χρόνια, ακολουθώντας την πορεία που χάραξε η Taycan.

Η νέα Macan διαθέτει το χαρακτηριστικό «flyline» της Porsche, με έντονα κεκλιμένη γραμμή της οροφής που ξεκινά από το παρμπρίζ και κατεβαίνει ομαλά προς το πίσω μέρος του αυτοκινήτου. Πλαισιωμένη από πιο δυναμικές αναλογίες, μοντέρνα αισθητική και LED εμπρός φανάρια που παραπέμπουν στη μεγαλύτερη Taycan.

Όσον αφορά τις διαστάσεις της, χρησιμοποιεί το πάτωμα Premium Platform Electric (με αρχιτεκτονική 800 Volt) και το μεταξόνιο της είναι 8,6 πόντους μεγαλύτερο από την προηγούμενη γενιά. Με το μήκος του αυτοκινήτου να φθάνει τα 4,78 m, το πλάτος τα 1,94 και το ύψος τα 1,62 m.

Από τη σιλουέτα και τις αεροδυναμικές εφαρμογέ,ς όπως ο ενεργός διαχύτης και τα ενεργά πτερύγια ψύξης εμπρός, είναι εμφανές ότι η αεροδυναμική απόδοση αποτέλεσε προτεραιότητα των σχεδιαστών, με τον συντελεστή οπισθέλκουσας  να περιορίζεται στο Cx 0,25. Με προφανή οφέλη βέβαια, τη χαμηλότερη κατανάλωση ενέργειας και τη σταθερότητα στις υψηλές ταχύτητες.

Η υιοθέτηση της κινητικότητας μηδενικών ρύπων αύξησε και την πρακτικότητα της Macan, καθώς διαθέτει δύο χώρους αποσκευών: Το κλασικό πορτμπαγκάζ χωρητικότητας 540 lt  (136 lt μεγαλύτερο από την προηγούμενη γενιά) και ένα frunk εμπρός με άλλα 84 lt. Επιπλέον, το πίσω κάθισμα αναδιπλώνεται, αυξάνοντας τη συνολική χωρητικότητα αποσκευών σε 1.348 lt.

Καλύτεροι συνολικά είναι και οι χώροι για τους επιβάτες, οι οποίοι απολαμβάνουν μια καμπίνα υψηλής αισθητικής, με ποιοτικά υλικά σε κάθε εκατοστό της και μια ολοληρωμένη ψηφιακή εμπειρία. Το ταμπλό φιλοξενεί έως και τρεις οθόνες –μια κυρτή 12,6 ιντσών για τον πίνακα οργάνων, μια 10,9 ιντσών για το infotainment και, προαιρετικά, μια τρίτη για τον συνοδηγό. Που του επιτρέπει να προσαρμόζει ρυθμίσεις στο infotainment ή να κάνει video streaming.

Το λογισμικό του infotainment βασίζεται στο Android Automotive OS και έχει εύχρηστο μενού, άμεση απόκριση και δυνατότητα ελέγχου και μέσω του φωνητικού βοηθού «Hey Porsche». Τη ψηφιακή εμπειρία ολοκληρώνει το head-up display με τεχνολογία επαυξημένης πραγματικότητας.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Διαβάστε τη συνέχεια της δοκιμής της νέας Porsche Macan στο drive.gr

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.