ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Το ότι η κυβέρνηση δήθεν αγνοούσε και εν τέλει κάνει «σαρωτικές» κρίσεις για τα χάλια της ΕΛ.ΑΣ., ειλικρινά «με ξεπερνά»...
prodeals

Δοκιμάζουμε τη νέα BMW 430i xDrive Coupé

Στην ερώτηση «Η 4 Series και ειδικά αυτή η BMW 430i xDrive Coupé είναι αυτοκίνητο αναψυχής;». Η απάντησή μας; «Ναι»

Δοκιμάζουμε τη νέα BMW 430i xDrive Coupé

Σε μια εποχή που τα κάθε λογής SUV και crossover καταλαμβάνουν τη μερίδα του λέοντος στις προτιμήσεις των αγοραστών, στο Μόναχο σμιλεύουν κουπέ που τα εξοπλίζουν με ό,τι πιο σύγχρονο υπάρχει μεν, αλλά και στοχεύοντας στη χαρά της οδήγησης. Ένα τέτοιο είναι και η ανανεωμένη BMW 430i xDrive Coupé. Με εκείνον το παλιό τρόπο που σιγά σιγά εξαφανίζεται…

Στο πλαίσιο αυτό λοιπόν, η BMW όχι μόνον τιμά την παράδοσή της, αλλά εξακολουθεί να δημιουργεί δίνοντας στους φίλους της φίρμας αυτό στο οποίο τους είχε συνηθίσει: Κινητήρα-διαμάντι, πλαίσιο ζυγισμένο, κιβώτιο άμεσο και βέβαια ένα εντυπωσιακό σύστημα διεύθυνσης, κοφτερό και ακριβές σαν ξυράφι.

Όλα τα παραπάνω τα ντύνει με την απαραίτητη πολυτέλεια (premium, γαρ), τον κορυφαίο εξοπλισμό αλλά και την εργονομία που αρμόζει σε ένα αληθινά σπορ αυτοκίνητο. Αποκρυπτογραφώντας την ονομασία του μοντέλου έχουμε το διακριτικό «xDrive» να παραπέμπει στην ύπαρξη τετρακίνησης και τον «430i» που (πλέον) παραπέμπει σε έναν δίλιτρο 4κύλινδρο βενζινοκινητήρα τούρμπο που αποδίδει 245 PS/4.500-6.500 rpm και μάξιμουμ 400 Nm από τις 1.600 μέχρι τις 4.000 rpm.

Αναμφισβήτητα η εμφάνιση της ανανεωμένης 4άρας εντυπωσιάζει. Η μεγάλη μάσκα μπορεί να είναι αμφιλεγόμενης αισθητικής (περί ορέξεως ουδείς λόγος), όμως σίγουρα κλέβει την παράσταση στο εμπρός μέρος.

Η δίθυρη κουπέ 4 Series με συντελεστή οπισθέλκουσας 0,25, στολίζεται με φώτα LED εμπρός και πίσω, διαχύτη και με εντυπωσιακής σχεδίασης ζάντες 19 ιντσών. Oι οποίες γίνονται ακόμη πιο εντυπωσιακές χάρη στις κόκκινες δαγκάνες των φρένων.

Με διαστάσεις 4,77 m μήκος, 1,85 πλάτος και 1,39 m ύψος γίνεται αντιληπτό πως έχουμε να κάνουμε με ένα μεγάλο αυτοκίνητο αλλά ταυτόχρονα πολύ «κοντό». Αυτό σημαίνει πως η διαδικασία μπες βγες για τους μεγαλόσωμους επιβάτες δεν είναι και τόσο εύκολη. Και γίνεται εξαιρετικά δύσκολη αν αυτοί δεν είναι ο οδηγός ή ο συνοδηγός, αλλά αναζητούν μια θέση πίσω όπου ο χώρος στην ουσία είναι για παιδιά. Αλλά αλήθεια, ποιος θα αγοράσει το συγκεκριμένο αυτοκίνητο αν έχει ανάγκη από άπλετους χώρους;

Θα το αγοράσει όμως για την κορυφαία ποιότητα των υλικών και τον εξοπλισμό του. Στο εσωτερικό λοιπόν πρωταγωνιστεί – υπακούοντας στις επιταγές των καιρών – ένα εντυπωσιακό πάνελ που υποστηρίζεται από το BMW Operating System 8,5. Αυτό περιλαμβάνει έγχρωμη οθόνη 12,3 ιντσών που επέχει ρόλο πίνακα οργάνων και μια δεύτερη αφής, με διαγώνιο 14,9 ιντσών, όπου φιλοξενούνται όλες οι εφαρμογές του infotainment και ο έλεγχος των συστημάτων του αυτοκινήτου. Η απόκριση στις εντολές (φωνητικές ή μη) είναι άμεση και το λειτουργικό από τα πιο φιλικά προς τον χρήστη.

Ο παραδοσιακός περιστροφικός διακόπτης της BMW στην κονσόλα δίνει το παρών, ενώ στο παρμπρίζ προβάλλονται βασικές πληροφορίες μέσω του head-up display.

O μικρός λεβιές του κιβωτίου μάλιστα, είναι διαφανής θυμίζοντας το κρυστάλλινο look που πρωτοείδαμε στη Volvo. Τον λεβιέ περιστοιχίζουν διακόπτες που ενεργοποιούν διάφορες λειτουργίες. Όπως την εντυπωσιακή κάμερα περιμετρική θέασης, την επιλογή ανάμεσα στα τρία προγράμματα οδήγησης, το αυτόματο χειρόφρενο, το σύστημα stop/start και βέβαια το στάρτερ του μοτέρ.

Μπόλικες θήκες για μικροπράγματα είναι διάσπαρτες στην καμπίνα, την ώρα που η ρύθμιση της έντασης του ήχου γίνεται είτε από το τιμόνι είτε από κλασικό διακόπτη που βρίσκεται κάτω από τον κεντρικό αεραγωγό στο ταμπλό μαζί με του μπουτόν των αλάρμ και τους διακόπτες για το ξεθόλωμα του παρπρίζ και του πίσω κρύσταλλου. Γενικά η εικόνα στο εσωτερικό της 430i Coupé είναι άκρως οδηγοκεντρική, λειτουργική και σαφώς ποιοτική, παραμένοντας πιστή στο DNA της βαυαρικής φίρμας.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Διαβάστε τη συνέχεια της δοκιμής στο drive.gr

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο info3@pronews.gr και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.