Η απάντηση για να ξεκαθαρίσουμε τα πράγματα από τις πρώτες αράδες είναι, ναι! Οι φαν της φίρμας μπορούν να κοιμούνται ήσυχοι. Η νέα ηλεκτρική Porsche Macan, όπως εξάλλου και η Taycan, είναι όντως γνήσια «Porsche».
Για άλλη μια φορά, οι ομάδες εργασίας στο Zuffenahausen κατάφεραν να δημιουργήσουν ένα ηλεκτρικό υψηλών επιδόσεων, κοφτερό στον δρόμο, παρά το βάρος που ξεπερνά τους 2,3 τόνους. Καταθέτουμε λοιπόν το δείγμα γραφής διά μέσου της τετρακίνητης Macan 4 που δοκιμάσαμε.
Πρόσφατα πήραμε μια γεύση από το γερμανικό SUV στο Μαυροβούνιο και πλέον το δοκιμάσαμε και επί ελληνικού εδάφους. Το δημοφιλές αυτό είδος ήταν που επέλεξε η γερμανική εταιρεία για να λανσάρει το δεύτερο ηλεκτρικό της. Ύστερα από την Porsche Taycan, που την είδαμε σε μπερλίνα, σπορ και crossover στέισον και που προκάλεσε αναταράξεις και έκανε μπόλικο μελάνι να τρέξει στην εποχή της. Η Porsche Macan με τη σειρά της έπρεπε επίσης να συγκαταλεγεί στην τάξη των EV, διηγούμενη όμως μια πολύ διαφορετική ιστορία από αυτήν της Taycan. Οπότε, ας φωτίσουμε τη βούληση της Porsche για ένα ηλεκτρικό SUV και όχι για κάποιο άλλο, οποιοδήποτε μοντέλο.
Πριν από αυτό όμως, χρειάζεται να κρατάτε στο μυαλό σας ότι η Macan 4 λανσαρίστηκε στην Ελλάδα από 89.950, με την κορυφαία της γκάμας Macan Turbo να ξεκινά από τις €123.350. Τιμή που δεν έχει καμία απολύτως σχέση με του Tesla Model Y που κάποιοι θα ήθελαν να προβάλλουν ως το κύριο πρότυπο. Το τεξανικό SUV κοστίζει τα μισά χρήματα, φυσικά και παραμένει μεγάλη εμπορική επιτυχία, βγάζει μπόλικα άλογα, αλλά παίζει σε άλλη παραλία…
Όταν έχεις DNA τόσο ισχυρό όσο η Porsche στον κόσμο του αυτοκινήτου, αναμφίβολα καθίσταται δύσκολο να κάνεις μεγάλες αλλαγές. Αυτός ήταν ο λόγος που το λανσάρισμα του πρώτου ηλεκτρικού της φίρμας ήταν η Taycan. Μοντέλο που δεν αντικατέστησε κάποιο άλλο στην τότε υφιστάμενη γκάμα. Εξ ου και η Panamera παρέμεινε στον κατάλογο, με βελτιώσεις και εξελίξεις στον κινητήρα και στο υβριδικό σύστημα. Αυτός ήταν ο μόνος λόγος; Φυσικά και όχι. Οι ιθύνοντες νόες της φίρμας κράτησαν (και σωστά) μικρό καλάθι στην ηλεκτρική έκρηξη ύστερα από την πανδημία. Και δεν έφεραν τούμπα το πρόγραμμα των μοντέλων, διατηρώντας τα θερμικά πλεονεκτήματά τους. Κάτι ανάλογο δηλαδή με αυτό που έκανε η Volvo με το XC90 και το EX90.
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.