ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Πολύ μπροστά η αλβανική μαφία στην Ελλάδα: «Ξεπλένει» χρήμα σε... πλυντήρια αυτοκινήτων!
prodeals

Δοκιμάζουμε το ανανεωμένο Mazda2 Hybrid: Αντίο βενζινάδικο

Με αναβαθμισμένο εξοπλισμό και υβριδική κινητήρια μονάδα που υπόσχεται ακόμα μεγαλύτερη αποδοτικότητα

Δοκιμάζουμε το ανανεωμένο Mazda2 Hybrid: Αντίο βενζινάδικο

Το Mazda2 Hybrid λανσαρίστηκε πριν από περίπου δύο χρόνια, εμπλουτίζοντας την γκάμα της Mazda από την οποία απουσίαζε ένα αυτοφορτιζόμενο υβριδικό μοντέλο. Πλέον έφτασε η ώρα του πρώτου φρεσκαρίσματος, με την ιαπωνική φίρμα να θέλει να αποσείσει από το μοντέλο της την έννοια «το Yaris της Mazda».

Με ένα facelift όμως δεν είναι εύκολο να αλλάξουν και πολλά πράγματα. Ή για να ακριβολογούμε, να αλλάξουν δραστικά. Έτσι λοιπόν αν παρατηρήσεις από μακριά το ανανεωμένο Mazda2 Hybrid είναι σχεδόν βέβαιο πως θα το μπερδέψεις με το Toyota Yaris.

Ερχόμενος όμως πιο κοντά, ιδίως αν είσαι εκ φύσεως παρατηρητικός, θα αντιληφθείς πως έχουν γίνει μερικές αλλαγές, με σκοπό το 2 Hybrid να έρθει πιο κοντά στη σχεδιαστική φιλοσοφία «Kodo» της Mazda.

Βλέπουμε λοιπόν ανασχεδιασμένη τη μάσκα που υιοθετεί πεντάγωνη λογική, αλλά κι έναν αναθεωρημένο προφυλακτήρα, στις άκρες του οποίου εκτείνονται οι αεραγωγοί και τα φώτα ομίχλης που περιβάλλονται από μαύρα, πλαστικά ένθετα. Έξτρα πόντους δυναμισμού στο ανανεωμένο Mazda2 Hybrid προσδίδει και το πιο επιθετικό εμπρός σπλίτερ.

Συνεχίζοντας προς το πλάι, η κυριότερη αλλαγή εντοπίζεται στις μαύρες, στην έκδοση που δοκιμάζουμε, ζάντες αλουμινίου των 17”. Σε συνδυασμό μάλιστα με το μαύρα κέλυφος των καθρεφτών δημιουργούν στο σύνολο ευχάριστη και καλοδεχούμενη διχρωμία.

Στο πίσω μέρος τώρα, η πόρτα του χώρου αποσκευών, κατόπιν επέμβασης του European Design Studio της φίρμας, βάφεται πλέον στο χρώμα του αμαξώματος (πριν ήταν μαύρη). Προσδίδοντας έτσι μία όμορφη πινελιά στον συνολικό σχεδιασμό του μοντέλου. Και ένα επιπλέον στοιχείο διαφοροποίησης από το ομογάλακτο Yaris.

Ευρύτερα πάντως, δεν μπορείς να παραγνωρίσεις πως πρόκειται για έναν από τους πλέον δυναμικούς, αθλητικούς και μυώδεις εκπροσώπους της κατηγορίας του. Σε μια κλάση που ο ανταγωνισμός είναι τεράστιος, με τα Renault ClioMitsubishi ColtPeugeot 208Opel CorsaHyundai i20VW PoloŠkoda FabiaSuzuki SwiftMG3 Hybrid+ και το αδερφάκι, Toyota Yaris να το περικυκλώνουν.

Ανοίγοντας την πόρτα, ο οδηγός θα αντικρίσει ένα γνώριμο και ποιοτικό για τα δεδομένα της κατηγορίας εσωτερικό. Στο επάνω μέρος του ταμπλό υπάρχει μαλακό πλαστικό καλής ποιότητας. Πλην όμως η υπόλοιπη κονσόλα απαρτίζεται από σκληρά πλαστικά, όπως άλλωστε συνηθίζεται στα περισσότερα μοντέλα της κατηγορίας.

Βελτιωμένη είναι και η συναρμογή, με τη συνολική αίσθηση να αποπνέει στιβαρότητα, μιας και κατά τη διάρκεια της δοκιμής μας δεν ακούστηκε ο παραμικρός τριγμός. Θα ποντάραμε τα λεφτά μας στο ότι τα υλικά της καμπίνα θα κερδίσουν το στοίχημα της αντοχής στο χρόνο.

Για την ενημέρωση και την ψυχαγωγία των επιβατών φροντίζει η οθόνη αφής που ξεκινά από τις 9” και φτάνει έως τις 10,5” στις κορυφαίες εκδόσεις. Είναι εύκολη στη χρήση, με κατανοητά και σχετικά απλά γραφικά, ελληνικό μενού, αλλά αργή απόκριση. Υποστηρίζει μάλιστα ασύρματο Apple CarPlay και Android Auto. Στα θετικά της και το γεγονός ότι υπάρχουν φυσικοί διακόπτες που θα διευκολύνουν ακόμα περισσότερο τον χειρισμό κατά τη διάρκεια της οδήγησης.
Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Διαβάστε περισσότερα στο drive.gr

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.