Το Mazda2 Hybrid λανσαρίστηκε πριν από περίπου δύο χρόνια, εμπλουτίζοντας την γκάμα της Mazda από την οποία απουσίαζε ένα αυτοφορτιζόμενο υβριδικό μοντέλο. Πλέον έφτασε η ώρα του πρώτου φρεσκαρίσματος, με την ιαπωνική φίρμα να θέλει να αποσείσει από το μοντέλο της την έννοια «το Yaris της Mazda».
Με ένα facelift όμως δεν είναι εύκολο να αλλάξουν και πολλά πράγματα. Ή για να ακριβολογούμε, να αλλάξουν δραστικά. Έτσι λοιπόν αν παρατηρήσεις από μακριά το ανανεωμένο Mazda2 Hybrid είναι σχεδόν βέβαιο πως θα το μπερδέψεις με το Toyota Yaris.
Ερχόμενος όμως πιο κοντά, ιδίως αν είσαι εκ φύσεως παρατηρητικός, θα αντιληφθείς πως έχουν γίνει μερικές αλλαγές, με σκοπό το 2 Hybrid να έρθει πιο κοντά στη σχεδιαστική φιλοσοφία «Kodo» της Mazda.
Συνεχίζοντας προς το πλάι, η κυριότερη αλλαγή εντοπίζεται στις μαύρες, στην έκδοση που δοκιμάζουμε, ζάντες αλουμινίου των 17”. Σε συνδυασμό μάλιστα με το μαύρα κέλυφος των καθρεφτών δημιουργούν στο σύνολο ευχάριστη και καλοδεχούμενη διχρωμία.
Ευρύτερα πάντως, δεν μπορείς να παραγνωρίσεις πως πρόκειται για έναν από τους πλέον δυναμικούς, αθλητικούς και μυώδεις εκπροσώπους της κατηγορίας του. Σε μια κλάση που ο ανταγωνισμός είναι τεράστιος, με τα Renault Clio, Mitsubishi Colt, Peugeot 208, Opel Corsa, Hyundai i20, VW Polo, Škoda Fabia, Suzuki Swift, MG3 Hybrid+ και το αδερφάκι, Toyota Yaris να το περικυκλώνουν.
Ανοίγοντας την πόρτα, ο οδηγός θα αντικρίσει ένα γνώριμο και ποιοτικό για τα δεδομένα της κατηγορίας εσωτερικό. Στο επάνω μέρος του ταμπλό υπάρχει μαλακό πλαστικό καλής ποιότητας. Πλην όμως η υπόλοιπη κονσόλα απαρτίζεται από σκληρά πλαστικά, όπως άλλωστε συνηθίζεται στα περισσότερα μοντέλα της κατηγορίας.
Βελτιωμένη είναι και η συναρμογή, με τη συνολική αίσθηση να αποπνέει στιβαρότητα, μιας και κατά τη διάρκεια της δοκιμής μας δεν ακούστηκε ο παραμικρός τριγμός. Θα ποντάραμε τα λεφτά μας στο ότι τα υλικά της καμπίνα θα κερδίσουν το στοίχημα της αντοχής στο χρόνο.