ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Αυτό με τα οικόπεδα που γίνονται χωράφια το έχω δει σε άλλη έκδοση στο τσίρκο που σου παίρνει ο κλόουν το πορτοφόλι...

Δοκιμάζουμε το νέο Audi Q5

Το Audi Q5, πέρασε στην τρίτη του γενιά με μπόλικες αναβαθμίσεις, διατηρώντας όμως τον πολυτελή χαρακτήρα του

Δοκιμάζουμε το νέο Audi Q5

Το νέο Audi Q5, πιο προηγμένο από ποτέ, έρχεται να συνεχίσει την επιτυχημένη πορεία των προγόνων του, με πλήρη γκάμα κινητήρων βενζίνης και ντίζελ με ήπια υβριδική υποβοήθηση. Που η αλήθεια είναι πως ταιριάζει γάντι με τον χαρακτήρα του γερμανικού SUV.

Το Audi Q5 πρωτοπαρουσιάστηκε το 2008 και από την αρχή οι άνθρωποι της εταιρείας πίστεψαν πως μπορεί να αποτελέσει ένα από τα best-seller SUV της φίρμας. Και αν μη τι άλλο δικαιώθηκαν πανηγυρικά μιας και οι πωλήσεις των δύο προηγούμενων γενεών προσεγγίζουν τα τρία εκατομμύρια.

Κλισέ: Ομάδα που κερδίζει δεν αλλάζει. Έτσι εξωτερικά, το νέο Q5 δεν παίρνει περιττά ρίσκα. Συνδυάζοντας τη διαχρονικά ισορροπημένη και σοβαρή εικόνα με τους τελευταίους σχεδιαστικούς κώδικες του Ingolstadt. Στο σύνολό του βλέπουμε ένα δυναμικό αλλά συνάμα διακριτικό SUV, γεμάτο αυτοπεποίθηση με κομψές λείες γραμμές, τονισμένους ώμους και καθαρές επιφάνειες που δείχνουν να ισορροπούν ιδανικά με τον όγκο του αυτοκινήτου.

Ρόλο πρωταγωνιστή αναλαμβάνει η νέα, φαρδιά οκτάγωνη μάσκα Singleframe που είναι τοποθετημένη ψηλά και πλαισιώνεται από κάθετες λειτουργικές αεροκουρτίνες, οι οποίες διοχετεύουν τη ροή του αέρα και την κατευθύνουν πέρα από τους θόλους των τροχών.

Μπορεί η σχεδίαση του Q5 να μοιάζει πιο κλασική, το Q5 Sportback όμως εκφράζει την εξωστρέφεια του Γερμανού κατασκευαστή. Το τζάμι της πέμπτης πόρτας έχει έντονη κλίση δίνοντας τον κουπέ τόνο, την ώρα που ο πιο ψηλά τοποθετημένος προφυλακτήρας προσδίδει μια ακόμα πιο δυναμική, νεανική και μοντέρνα νότα.

Αυτό που επίσης αρέσει και διαφέρει σε σχέση με το παρελθόν είναι η εικόνα του πίσω μέρους. Σε όλες τις εκδόσεις μια λεία επιφάνεια ενώνει τις φωτιστικές μονάδες OLED δεύτερης γενιάς. Όπως και στα εμπρός, υπάρχει η επιλογή για οκτώ φωτεινές υπογραφές. Μάλιστα, σε κρίσιμες καταστάσεις, στα πίσω ψηφιακά φώτα OLED ενεργοποιούνται μοτίβα με ενσωματωμένα προειδοποιητικά σύμβολα

Από άποψη διαστάσεων, η νέα γενιά έχει μεγαλώσει, φτάνοντας σε μήκος τα 4,71 m από 4,68 m. To πλάτος από τα 1,88 m έχει ανέβει πλέον στα 1,9 m, ενώ το ύψος και το μεταξόνιο έχουν παραμείνει αμετάβλητα στα 1,62 m και 2,82 m, αντίστοιχα.

Οι μεγαλύτερες αλλαγές όμως εντοπίζονται στο εσωτερικό. Μιας και το Q5 υιοθετεί την hi-tech, μινιμαλιστική προσέγγιση που είδαμε και στο Q6 e-tron. Με μια λέξη το αποτέλεσμα είναι εντυπωσιακό. Όχι μόνο λόγω των τριών μεγάλων οθονών, αλλά πολύ περισσότερο λόγω του οδηγοκεντρικού χαρακτήρα. Βλέπετε, όλα είναι ακριβώς εκεί που θέλει ο οδηγός! Έτσι το μόνο μας παράπονο αφορά τη μεταφορά του κλιματισμού στην οθόνη. Όταν στην απερχόμενη γενιά υπήρχε ξεχωριστό πάνελ με φυσικούς διακόπτες.

Από εκεί και πέρα, η ενιαία πανοραμική οθόνη Audi ΜΜΙ φιλοξενεί τον ψηφιακό πίνακα οργάνων 11,9” και την οθόνη αφής 14,5” για το σύστημα infotainment. Με ευκρίνεια και γραφικά που είναι άριστα και στις δύο περιπτώσεις. Οθόνη όμως εμπρός του έχει και ο συνοδηγός. Στις 10,9 ίντσες και με privacy mode ώστε να μην αποσπάται η προσοχή του οδηγού. Από τα καλύτερα του είδους είναι και το (προαιρετικό) head-up display επαυξημένης πραγματικότητας που παρέχει χρήσιμες πληροφορίες, όπως η ταχύτητα και οι ενδείξεις του συστήματος πλοήγησης.

Η ποιότητα των υλικών αναδεικνύει τον πολυτελή χαρακτήρα του αυτοκινήτου και η συναρμογή είναι απολύτως σύννομη με τα υψηλά στάνταρ της Audi. Χωροταξικά τώρα, το Q5 δεν θα σε απογοητεύσει και τέσσερις ενήλικοι θα μετακινηθούν με τη δέουσα άνεση, ανεξάρτητα από το μπόι τους.

Παράλληλα, το συρόμενο πίσω κάθισμα που έχει πλάτες με ρυθμιζόμενη κλίση ενισχύει ακόμα περισσότερο την πρακτικότητα, καθώς εξασφαλίζει επιπλέον 60 lt αποθηκευτικού χώρου εάν χρειαστεί. Έτσι κι αλλιώς όμως, το πορτμπαγκάζ με το πλήρως εκμεταλλεύσιμο σχήμα χωρά 520 lt. Και φτάνει έως και τα 1.473 lt με την αναδίπλωση της πίσω σειράς (515-1.415 lt στο Sportback).

Το Audi A5 τρίτης γενιάς είναι το πρώτο SUV της φίρμας που βασίζεται στην ευέλικτη πλατφόρμα Premium Platform Combustion (PPC). Και έρχεται με μια πληρέστατη γκάμα θερμικών κινητήρων με ήπια υβριδική υποβοήθηση, αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη S tronic επτά σχέσεων και σύστημα τετρακίνησης quattro. Στη βάση της προϊοντικής πυραμίδας τοποθετείται η έκδοση βενζίνης με τον δίλιτρο TSI που αποδίδει 204 PS και 340 Nm.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
defencenet.ru
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο info3@pronews.gr και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.