Αντιμέτωπες με ευρωπαϊκούς τελωνειακούς δασμούς που στόχο έχουν να ακυρώσουν το τιμoλογιακό πλεονέκτημα των κινεζικών ηλεκτρικών, ορισμένες φίρμες αντιδρούν προσφέροντας εναλλακτικές λύσεις. Που δεν είναι άλλες από τα επαναφορτιζόμενα υβριδικά.
Υπό αυτό το πρίσμα λοιπόν, η BYD προσφέρει πλέον και στην Ελλάδα ένα επαναφορτιζόμενο υβριδικό σύστημα κίνησης για το Seal U, που ονομάζεται DM-i. Και το δοκιμάζουμε.
Αν έχει πέσει στο μάτι σας ήδη το ηλεκτρικό BYD Seal U, του οποίου ειρήσθω εν παρόδω τον σχεδιασμό του θεωρούμε πολύ επιτυχημένο, εδώ έχουμε κάτι ελάχιστα διαφορετικό. Κι αυτό, καθώς το BYD Seal U DM-i φοράει διαφορετική, ανοικτή μάσκα διότι -τι άλλο;- χρειάζεται να ψύχει τον θερμικό κινητήρα. Μια μάσκα που η γρίλια της στολίζεται με εισαγωγές αέρα και τέσσερις νικελένιες λωρίδες που της πάνε πολύ.
H υπόλοιπη μουσούδα ενσωματώνει τα κύρια χαρακτηριστικά της μπερλίνας Seal και του ηλεκτρικού SUV, Seal U, δίνοντας την ψευδαίσθηση του απαλού δέρματος που τραβιέται πάνω από μύες που προεξέχουν. Κατά τα λοιπά, τα πράγματα παραμένουν τα ίδια. Με πολλούς από εσάς -κι εμάς μαζί- να διακρίνουν έναν υπαινιγμό Porsche Cayenne στο εμπρός μέρος.
Το πολύ συμβατικό προφίλ αναζωογονείται από κάποια εφέ της λαμαρίνας, με νίκελ στα χερούλια των θυρών, στο περίγραμμα των πλευρικών παραθύρων και χαμηλά, στα μαύρα μαρσπιέ. Το πίσω μέρος δείχνει λίγο πιο «βαρύ», με τη φωτεινή λωρίδα που ενώνει τα φανάρια να διασκεδάζει τα πράγματα με λίγη φινέτσα. Με ζάντες 19 ιντσών να είναι στάνταρ από το πρώτο επίπεδο εξοπλισμού.
Ανοίγοντας την πόρτα, έρχεσαι σε πρώτη επαφή με μια αποκλειστικά 5θέσια καμπίνα που κάνει πολύ καλή εντύπωση. Με τη χωροταξία να έρχεται από το γκιουλιβεριανό νησί Μπρομπντινγκνάγκ. Πέντε επιβάτες μπαίνουν από τις μεγάλες πόρτες σε ένα τεράστιο, φωτεινό αυτοκίνητο από τη διαφανή οροφή που υπάρχει στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις.
Η ποιότητα των υλικών και των συναρμολογήσεων στο κινεζικό SUV δεν έχει κανένα λόγο να ντρέπεται απέναντι στον ανταγωνισμό, κυρίως από την αφειδή χρήση αφρωδών υλικών. Φιγουράρει με ωραίες λεπτομέρειες, ιδιαίτερα στα πάνελ των θυρών, των οποίων τα νικελένια ένθετα παραπέμπουν σε υψηλή ποιότητα.
Οι πιο παρατηρητικοί θα δουν κάποιες ελάχιστες ανισομέρειες στη συναρμογή κοντά στις πόρτες, το πλαστικό ένθετο φάτσα στον συνοδηγό ευαίσθητο στις γρατζουνιές και όταν βρίσκεσαι σε κίνηση κάποιους ανεπαίσθητους τριγμούς από τα ταμπλό.
Τόσο εμπρός όσο και πίσω, το BYD Seal U DM-i προσφέρει άφθονο χώρο. Οι εμπρός επιβάτες κάθονται σε άνετα καθίσματα που ρυθμίζονται ηλεκτρικά και διευκολύνουν τα μέγιστα, ιδίως τον οδηγό, για την εύρεση της σωστής θέσης.
Μειονέκτημα θεωρούμε την ενσωμάτωση του προσκέφαλου στην προέκταση της πλάτης που εμποδίζει τους ψηλούς να προσαρμόσουν το ύψος. Αυτό βλάπτει επίσης τη θέαση των πίσω επιβατών που βρίσκονται κάπως απομονωμένοι, αίσθηση που τονίζεται από το ύψος του πατώματος.
Διαβάστε τη συνέχεια της δοκιμής του νέου BYD Seal U DM-i στο drive.gr