
Η Citroën C4 μετρά ούτε λίγο ούτε πολύ δύο δεκαετίες ζωής. Σε αυτά τα 20 χρόνια έχει να επιδείξει τρεις γενιές μοντέλων και ουκ ολίγες πωλήσεις, τόσες ώστε να βρίσκεται πίσω από το best-seller της κατηγορίας που δεν είναι άλλο από το VW Golf.
Το 2020 γνωρίσαμε την τελευταία γενιά της C4, ενώ τρία χρόνια αργότερα, το 2023, η Citroën επέλεξε να εμπλουτίσει τη γκάμα του με μια crossover έκδοση, τη C4 X. Ήταν μια κίνηση με στόχο να ικανοποιήσει τις επιταγές των καιρών που καθορίζονταν από τις προτιμήσεις των αγοραστών στα υπερυψωμένα αμαξώματα.
Η C4 του 2025 προχώρησε σε μια ανανέωση του look με ένα εντελώς διαφορετικό ρύγχος. Όπου συναντάμε μικρότερα φανάρια LED και πιο λεπτά και κομψά φώτα ημέρας με το νέο οβάλ logo της εταιρείας στο κέντρο.
Στο πίσω μέρος έχουμε μια νέα αεροτομή ενσωματωμένη χαμηλά στο πίσω τζάμι, νέα φώτα και το όνομα του κατασκευαστή να αναγράφεται ολογράφως. Αλλαγές εντοπίζονται στον σχεδιασμό των πλαϊνών προστατευτικών, στις νέας σχεδίασης ζάντες και στην προσθήκη δύο ακόμη χρωμάτων στην παλέτα. Είναι σαφές πως έχουμε να κάνουμε με μια διακριτική αλλά συνάμα εμφανή ανανέωση, τέτοια ώστε η C4 να δείχνει πιο φρέσκια στο μάτι.
Στο εσωτερικό, το βάρος έπεσε στους τομείς της άνεσης και της τεχνολογίας με τις σχεδιαστικές αλλαγές να είναι έως και ανεπαίσθητες. Εξ ου και το φτωχικό περιβάλλον. Σε ό,τι αφορά στην άνεση -χαρακτηριστικό του DNA της μάρκας- αυτή έχει να κάνει κατά κύριο λόγο με το πρόγραμμα Advanced Comfort, στο οποίο κυριαρχούν τα αναβαθμισμένα καθίσματα και η ανάρτηση με τα στάνταρ progressive hydraulic cushions.
Η ψηφιακή αναβάθμιση περιλαμβάνει μια νέα μεγαλύτερη οθόνη 7 ιντσών όπου φιλοξενούνται όλες οι ενδείξεις του πίνακα οργάνων και η οποία έχει νέα γραφικά και εναλλασσόμενες πληροφορίες. Ο οδηγός μπορεί επίσης να αντλεί πληροφορίες από ένα έγχρωμο head-up display (όχι και τόσο βολική η θέση του), καθώς και από μία οθόνη 10 ιντσών για το γερασμένο σύστημα infotainment.
Το τελευταίο παρέχει πέραν των γνωστών πληροφοριών (σύστημα πλοήγησης, κλιματισμός, ηχοσύστημα, κ.τ.λ.), τη δυνατότητα ασύρματης σύνδεσης τηλεφώνου. Παράλληλα, στον προαιρετικό εξοπλισμό του πακέτου Connect Plus Pack, υπάρχει και η δυνατότητα χρήσης τεχνητής νοημοσύνης (ChatGPT) για τον χειρισμό διαφόρων λειτουργιών μέσω φωνητικών εντολών. Πάντως, το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας.
Στα θετικά η ύπαρξη φυσικών διακοπτών για τη ρύθμιση του κλιματισμού, η ρύθμιση της έντασης του ήχου επίσης από φυσικό διακόπτη, οι δύο θύρες φόρτισης τηλεφώνου αλλά και η θέση επαγωγικής φόρτισης, όπως επίσης και ο μικρός λεβιές του αυτόματου κιβωτίου, στην κεντρική κονσόλα που δίπλα του έχει τον επιλογέα των προγραμμάτων οδήγησης. Αλλαγές σε ό,τι έχει να κάνει με τους χώρους δεν έχουμε, με τη C4 να μεταφέρει με άνεση τέσσερις ενηλίκους, με τα 380 lt του χώρου αποσκευών να είναι ένα ικανοποιητικό νούμερο για τα δεδομένα της κατηγορίας.
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο info3@pronews.gr και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.