Παρά την επικράτηση των SUV, οι Καταλανοί συνεχίζουν να δίνουν ψήφο εμπιστοσύνης στο CUPRA Leon που μαζί με το Formentor, τoυς βοήθησε να εδραιωθούν στην αγορά. Έτσι κλείνει το μάτι στο κοινό που αναζητά υψηλές επιδόσεις και οδηγική απόλαυση σε προσιτή τιμή. Κι όλα αυτά σε ένα παραδοσιακό χάτσμπακ.
Το Leon, το οποίο ανανεώθηκε αισθητικά και τεχνολογικά, παραμένει στην αιχμή αυτής της φιλοσοφίας, συνδυάζοντας το επιθετικό στιλ και την προηγμένη τεχνολογία για μια οδηγοκεντρική εμπειρία.
Παρατηρώντας τη σιλουέτα του αμέσως καταλαβαίνεις πως πρόκειται για το νέο Leon. Εμφανής είναι παράλληλα η προσπάθεια της ισπανικής φίρμας να αποκόψει σταδιακά όλο και περισσότερο το μοντέλο από το παρελθόν του και τα σήματα της SEAT. Κάτι που καθίσταται σαφές καθώς ενσωματώνει τη νέα σχεδιαστική φιλοσοφία της CUPRA. Που είναι σαφώς πιο επιθετική και αιχμηρή.
H μάσκα ακολουθεί το μοτίβο «shark nose», πλαισιωμένη από τα νέα, τριγωνικής σχεδίασης φώτα LED, αναθεωρημένο προφυλακτήρα, αλλά και ακόμα μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα να προσθέτουν έξτρα πόντους… δυναμισμού. Οι πιο παρατηρητικοί θα προσέξουν επίσης πως ο λογότυπος «CUPRA» άλλαξε θέση και βρίσκεται πλέον στο καπό.
Πηγαίνοντας προς τα πίσω, σχεδιαστικό highlight αποτελεί η ενιαία, φωτιζόμενη μπάρα LED που εκτείνεται σε όλο το πλάτος της πέμπτης πόρτας και συναντά τις νέες τρισδιάστατες πίσω φωτιστικές μονάδες. Που σε συνδυασμό με τον επίσης νέο φωτιζόμενο λογότυπο της μάρκας, χαρίζει μια ξεχωριστή φωτεινή υπογραφή.
Πιο κάτω, ο αναθεωρημένος διαχύτης και οι «ψεύτικες» μπούκες της εξάτμισης υπερθεματίζουν την έτσι κι αλλιώς ενισχυμένα σπορτίβ εικόνα του αυτοκινήτου. Τέλος, νέας σχεδίασης είναι και οι ζάντες αλουμινίου 18” και 19”, την ώρα που η χρωματική παλέτα περιλαμβάνει συνολικά εννέα χρώματα, διευρύνοντας το περιθώριο εξατομίκευσης.
Μεγάλες είναι οι αλλαγές και στο εσωτερικό του ανανεωμένου Leon, με το τεχνολογικό upgrade να είναι ευδιάκριτο και διά «γυμνού οφθαλμού». Σε περίοπτη θέση βρίσκεται η νέα οθόνη αφής (γνωστή και από τα άλλα μοντέλα του VW Group), στις 12,9”. H οποία είναι ελαφρώς στραμμένη προς τον οδηγό.
Πρόκειται το δίχως άλλο για μια σημαντική αναβάθμιση σε σχέση με το προ facelift μοντέλο. Οι δυνατότητες του infotainmnet είναι ενισχυμένες, η απόκριση και τα γραφικά ένα επίπεδο πάνω και η εν γένει πρόσβαση στα μενού και υπό-μενού ευκολότερη και ταχύτερη. Όχι και τόσο μικρή υπόθεση αν αναλογιστούμε πως σχεδόν όλες οι λειτουργίες (περιλαμβανομένου και του κλιματισμού) πραγματοποιούνται διά μέσου της οθόνης.
Πλήρως ψηφιακός είναι και πίνακας οργάνων με όμορφα γραφικά και κάμποσες δυνατότητες παραμετροποίησης. Οι περισσότερες εκ των οποίων τονίζουν τον σπορ προσανατολισμό του αυτοκινήτου.
Διαβάστε τη συνέχεια της δοκιμής του νέου CUPRA Leon 1.5 eTSI DSG στο drive.gr
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.