Η Ford Mustang Dark Horse δεν είναι απλά ένα αυτοκίνητο· είναι μια ωδή στην ιστορία των αμερικανικών muscle car. Η αναβίωση μιας εποχής που σιγά-σιγά χάνεται.
Σε λίγα χρόνια θα τη θυμόμαστε μόνο από τις εκατοντάδες ταινίες στις οποίες έχουν πρωταγωνιστήσει η έξι συνολικά προηγούμενες γενιές του θρυλικού αμερικανικού μοντέλου, στις ισάριθμες δεκαετίες που κυκλοφορεί στους δρόμους.
Σε έναν κόσμο που στρέφεται με ταχύτητα προς την ηλεκτροκίνηση, η Dark Horse είναι η τελευταία αδάμαστη Mustang και η μοναδική ευκαιρία να απολαύσεις από την εδώ πλευρά του Ατλαντικού τον μεθυστικό βρυχηθμό, τη ροπή και την αδρεναλίνη που μόνο ένας ατμοσφαιρικός V8 μπορεί να προσφέρει. Σε μια εποχή που η νομοθεσία τους εξαναγκάζει σε εξαφάνιση, φαντάζει ως ένα σύμβολο αντίστασης που προσπαθεί να συνδυάσει το αναλογικό παρελθόν, με το ψηφιακό παρόν και μέλλον.
Και παλεύει πλέον μόνη της να διατηρήσει ζωντανή αυτή την κληρονομιά. Θυμίζουμε ότι η Chevrolet Camaro χαιρέτησε στις αρχές της χρονιάς. Με την εταιρεία να αναφέρει στην ανακοίνωση του τέλους της παραγωγής της, ότι το όνομα «Camaro» θα επανέλθει κάποια στιγμή στο μέλλον, χωρίς όμως να δηλώσει σε τι είδους μοντέλο. Η Dodge Charger με τη σειρά της, στην τελευταία, όγδοη γενιά της αντικατέστησε τον Hemi V8 με δύο… ηλεκτροκινητήρες και η μοναδική θερμική του έκδοση κινείται από έναν 6κύλινδρο σε σειρά βενζίνης.
Η ειδική έκδοση «Dark Horse» είναι αυτή τη στιγμή η κορυφαία στην έβδομη γενιά της Mustang (S650) και σε αντίθεση με τις απλές εκδόσεις της που είναι διαθέσιμες και σε κάμπριο, τούτη εδώ έρχεται μόνο ως δίθυρη κουπέ. Αποτελεί παράλληλα τη βάση για τις αγωνιστικές που τρέχουν στο πρωτάθλημα IMSA -και όχι μόνο. Γεγονός που μεταφράζεται σε πιο σκληροπυρηνικό χαρακτήρα από την στάνταρ 5λιτρη GT, που επίσης υπάρχει στον τιμοκατάλογο της ελληνικής αντιπροσωπείας.
Σε επίπεδο εμφάνισης, η νέα Ford Mustang διατηρεί τις χαρακτηριστικές αναλογίες των προηγούμενων γενεών με το μακρύ καπό, τους τονισμένους θόλους και τα πληθωρικά καπούλια. Με μακρόστενους προβολείς τεχνολογίας LED εμπρός και αντίστοιχα φώτα πίσω, με πιο παραδοσιακή όμως εμφάνιση.
Το πιο αεροδυναμικό και σπορ σουλούπι της νέας γενιάς τονίζεται ακόμα περισσότερο στην έκδοση Dark Horse που διαθέτει πιο επιθετική μάσκα με μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα, πιο έντονα μαρσπιέ και μεγαλύτερη σταθερή πτέρυγα πίσω.
Ο διαχύτης έχει μεγαλύτερο μέγεθος και πιο έντονες γραμμές, αφήνοντας σε κοινή θέα τις τέσσερις -σε μαύρο ματ- μπούκες της εξάτμισης που με ενεργά κλαπέτα περιβάλλουν την όλη κατασκευή με την ανάλογη ηχητική συνοδεία. Εκτός βέβαια αν αποφασίσεις να τη φιμώσεις ενεργοποιώντας το… Good Neighbor Mode. Οι υπόλοιπες ρυθμίσεις της εξάτμισης περιλαμβάνουν τα προφίλ Normal, Sport και Track. Καθένα με το δικό του βαθύ ήχο.
Αποκλειστικής σχεδίασης είναι και οι σκουρόχρωμες 19άρες ζάντες που φορούν λάστιχα P Zero της Pirelli σε διάσταση 255/40 εμπρός και 275/40 πίσω. Μέσα τους κρύβεται το αναβαθμισμένο σύστημα πέδησης που φέρει την υπογραφή της Brembo με 6πίστονες δαγκάνες και δίσκους 390 mm εμπρός, 4πίστονες με δίσκους 355 mm πίσω.
Σε επίπεδο μηχανικών μερών, η έκδοση Dark Horse εξοπλίζεται επιπλέον με μπλοκέ διαφορικό τύπου Torsen, επιπλέον ψυγεία για τον έλεγχο της θερμοκρασίας του λιπαντικού, του κιβωτίου και του διαφορικού και τα τρίτης γενιάς ενεργά αμορτισέρ MagneRide. Που σε αντίθεση με την απλή έκδοση GT, αυτά τα τελευταία εδώ είναι στάνταρ.
Διαβάστε τη συνέχεια της δοκιμής του νέου Ford Mustang Dark Horse στο drive.gr