Η έλευση του Ford Puma πριν από πέντε χρόνια αποδείχθηκε ιδιαίτερα προσοδοφόρα για τη φίρμα. Όχι μόνο επειδή εξελίχθηκε στο δημοφιλέστερο μοντέλο της στην ευρωπαϊκή αγορά αλλά επειδή μπόρεσε να καλύψει τις ανάγκες του σύγχρονου καταναλωτή, εστιάζοντας στο στιλ, στην πρακτικότητα, στην τεχνολογία και στο fun-to-drive.
Το πρόσφατο ρετουσάρισμα που δέχτηκε δεν αλλάζει πολλά σε επίπεδο εξωτερικής εμφάνισης. Κι αυτό φρονούμε πως είναι καλό, μιας και το Puma ανέκαθεν ήταν από τα πιο όμορφα Β-SUV της ελληνικής αγοράς, με όμορφες ρέουσες γραμμές και μυώδη σχεδίαση.
Στο εμπρός μέρος, το μάτι θα πέσει στον αναθεωρημένο προφυλαχτήρα, το νέο σήμα της φίρμας που είναι τοποθετημένο στη μάσκα, καθώς επίσης και στους ελαφρώς ανανεωμένους προβολείς με την πιο φρέσκια φωτεινή υπογραφή. Περιορισμένες είναι οι αλλαγές και πίσω, με το Puma να παραμένει άμεσα αναγνωρίσιμο. Οι φωτιστικές μονάδες είναι ακριβώς οι ίδιες, με τις όποιες αλλαγές να αποτυπώνονται στις διαφορετικές πτυχώσεις του πίσω προφυλαχτήρα. Με τους πιο παρατηρητικούς να αντιλαμβάνονται πως η απόληξη της εξάτμισης δεν είναι πλέον ορατή.
Φυσικά, ανάλογα με τις εκδόσεις εξοπλισμού (Titanium, ST-Line, ST-Line X και ST) υπάρχουν οι εκάστοτε τροποποιήσεις. Εν προκειμένω, η σπορτίβ έκδοση ST-Line X της δοκιμής εξοπλίζεται με νέας σχεδίασης ζάντες 18” και πιο επιθετικό εμπρός προφυλαχτήρα. Αυτό που διαπιστώσαμε τις ημέρες που συμβιώσαμε με το ανανεωμένο Puma είναι πως το αυτοκίνητο συνεχίζει να αρέσει στους ανθρώπους όλων των ηλικιών. Με τη νεότερη προσθήκη στη χρωματική παλέτα που ακούει στο όνομα «Cactus Grey» να κάνει ακόμα μεγαλύτερο γκελ στο κοινό.
Όσο γνώριμο εξωτερικά είναι το Puma άλλο τόσο νέο είναι στην καμπίνα! Σε βαθμό που νομίζεις ότι κάθεσαι σε ένα εντελώς νέο αυτοκίνητο. Κομβικό ρόλο σε αυτό διαδραματίζουν οι δύο μεγάλες, ανεξάρτητες, ψηφιακές οθόνες που δίνουν την απαραίτητη hi-tech αύρα. Η πρώτη, με διαγώνιο 12,8” φιλοξενεί τον ψηφιακό πίνακα οργάνων. Η ανάλυση και τα γραφικά είναι σε πολύ καλό επίπεδο, σε βαθμό που θυμίζει περισσότερο τη λογική της Mustang Mach-E και λιγότερο εκείνη του απερχόμενου Puma. Στα αξιοσημείωτα και το γεγονός πως δεν υπάρχει το κλασικό γείσο, κάτι που συμβάλλει ακόμα περισσότερο στον εκμοντερνισμό της καμπίνας.
Η έτερη οθόνη φιλοξενεί το σύστημα πολυμέσων και εκτός από το ότι μεγάλωσε, φτάνοντας τις 12” από τις 8”, άλλαξε και θέση. Πλέον δεν βρίσκεται στην κορυφή εξέχοντας από το ταμπλό αλλά πιο κάτω ενσωματωμένη σ’ αυτό και ελαφρώς στραμμένη προς τον οδηγό. Λειτουργεί με το τελευταίας γενιάς SYNC4 που διαθέτει διπλάσια υπολογιστική ισχύ. Έτσι παρέχει περισσότερες λειτουργίες και πληροφορίες, καλύτερα γραφικά και πιο εύχρηστο ιντερφέις, με ακόμα πιο γρήγορη απόκριση στις εντολές. Υποστηρίζει δε και ασύρματη συνδεσιμότητα με Apple CarPlay και Android Auto.
Διαβάστε περισσότερα για τη δοκιμή του νέου Ford Puma 1.0 EcoBoost Hybrid 125 PS στο drive.gr
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.