Ας ξεκινήσουμε με την εξής παραδοχή. Η κατηγορία των μικρών οικογενειακών χάτσμπακ δεν είναι εύκολη για κανέναν κατασκευαστή. Ειδικά από τη στιγμή στην αγορά κατοικοεδρεύουν μοντέλα, όπως η Toyota Corolla και το VW Golf. Και σε μεγάλο βαθμό ορίζουν τις εξελίξεις. To 2007 όμως, η κορεατική φίρμα το τόλμησε με το Hyundai i30. Ενσωματώνοντας στοιχεία και αξίες που δείχνει να αναζητεί αλλά και να αναγνωρίζει το αγοραστικό κοινό.
Είναι ενδεικτικό πως από το 2020 μέχρι και τη στιγμή που γράφονται οι εν λόγω γραμμές, έχουν ταξινομηθεί σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία του ΣΕΑΑ πάνω από 5.400 Hyundai i30, κατατάσσοντάς το σταθερά στο τοπ 5 των πιο καλοπουλημένων μικρομεσαίων χάτσμπακ στην Ελλάδα.
Με την τρέχουσα χρονιά να εξελίσσεται ιδανικά για το κορεατικό μοντέλο μιας και βρίσκεται στην κορυφή των ταξινομήσεων του C-Segment με 1.132 μονάδες. Όλα τα παραπάνω, έρχονται εύλογα να δικαιολογήσουν το πρόσφατο φρεσκάρισμα του i30, προκειμένου να παραμείνει στον εμπορικό αφρό της κατηγορίας.
Το ανανεωμένο μικρομεσαίο Hyundai λοιπόν, παραμένει αναγνωρίσιμο από όποια πλευρά κι αν το παρατηρήσεις. H μεγάλη μάσκα είναι ελαφρώς αναθεωρημένη, πιο δυναμική και επιθετική, χάρη στη φαρδιά γρίλια και στις μεγάλες εισαγωγές αέρα. Νέα είναι επίσης τα ένθετα του προφυλακτήρα, το περίγραμμα των προβολέων ομίχλης, καθώς επίσης και οι ζάντες αλουμινίου στις 18 ίντσες.
Άξιο αναφοράς είναι επίσης και το γεγονός ότι τα φανάρια με τα γραφικά «V» αλλά και τα πίσω φώτα έρχονται ως στάνταρ με τεχνολογία LED, βελτιστοποιώντας έτσι την ορατότητα τη νύχτα. Συνολικά, η εικόνα του ρετουσαρισμένου i30 παραμένει φρέσκια, όμορφη και επίκαιρη. Συνθήκη που ενισχύεται ακόμα περισσότερο από την πλούσια χρωματική παλέτα που περιλαμβάνει 12 συνδυασμούς, εκ των οποίων οι επτά είναι καινούργιοι, αυξάνοντας έτσι το περιθώριο εξατομίκευσης.
Περνώντας στην καμπίνα του ανανεωμένου i30 θα διαπιστώσεις πως ο μοντέρνος και κομψός αέρας παραμένει χωρίς μεγάλες αλλαγές. Όσες έχουν γίνει όμως είναι εύστοχες.
Το πάνω μέρος του ταμπλό διατρέχεται από μαλακό πλαστικό που, σε συνδυασμό με την επίστρωση βαφής απαλής αφής, ενισχύουν την αίσθηση ποιότητας του κορεατικού μοντέλου.
Και μπορεί όσο κατεβαίνεις να έρχεσαι σε επαφή με πιο σκληρά πλαστικά αλλά η αίσθηση ποιότητας και στιβαρότητας της κατασκευής παραμένει αναλλοίωτη. Την ώρα που το φινίρισμα δεν θα ήταν υπερβολή να πούμε πως είναι κορυφαίου επιπέδου. Όπως άλλωστε συνηθίζουν στη Hyundai, έχει δοθεί έμφαση και στην παραμικρή λεπτομέρεια με αποτέλεσμα κάθε τι στην καμπίνα να μοιάζει σωστά ζυγισμένο και πλήρως λειτουργικό.
Οι μεγαλύτερες αναβαθμίσεις επομένως εντοπίζονται στο τεχνολογικό υπόβαθρο του αυτοκινήτου. Στη βασική έκδοση Premium, ο οδηγός έχει στη διάθεσή του ψηφιακό πίνακα οργάνων με οθόνη supervision 4,2”, όμοιας φιλοσοφίας και λογικής με εκείνον του i10.
Από την πλουσιότερη έκδοση Distinctive, όπως αυτή της δοκιμής, το Hyundai i30 εξοπλίζεται με πλήρως ψηφιακό πίνακα οργάνων 10,25” που απεικονίζει συνοπτικά σημαντικές πληροφορίες οδήγησης. Απεικόνιση που αλλάζει ανάλογα με το επιλεγμένο προφίλ οδήγησης: Eco, Normal και Sport.
Διαβάστε τη συνέχεια της δοκιμής στο drive.gr