
Από τη στιγμή που η ηλεκτροκίνηση έγινε μέρος της ζωής μας, οι Κορεάτες δεν σταματούν να μας εκπλήσσουν. Με το νέο, 100% ηλεκτρικό Hyundai Inster, η μάρκα φέρνει στην αγορά ένα από τα μικρότερα, πιο προσιτά και ταυτόχρονα πιο ικανά μοντέλα της γκάμας της. Φιλοδοξώντας να ανατρέψει τα δεδομένα σε μια κατηγορία που τους τελευταίους μήνες γεμίζει σιγά σιγά με ολοένα και περισσότερες ενδιαφέρουσες προτάσεις.
Από άποψη μεγέθους και χαρακτηριστικών, το ολοκαίνουργιο Inster, τοποθετείται μεταξύ του i10 και του i20 στην γκάμα της Hyundai. Επί της ουσίας ακροβατεί ανάμεσα σε δυο κατηγορίες. Από τη μια έρχεται για να ανταγωνιστεί τα οικονομικά προσιτά μικρά ηλεκτρικά της ελληνικής αγοράς, όπως το Dacia Spring και το Leapmotor T03. Από την άλλη τα βάζει με τα λίγο μεγαλύτερα Citroën ë-C3 -που το αναμένουμε- ή ακόμα και το BYD Dolphin.
Και μαζί με αυτά φυσικά, οποιοδήποτε θερμικό μίνι ή σουπερμίνι με τιμή που κινείται στην περιοχή των €20.000.
Στην ελληνική αγορά, η γκάμα ξεκινά από τις €22.390 για την έκδοση Standard Range (97 PS, 42 kWh) στο βασικό επίπεδο εξοπλισμού Style. Τιμή που με την κρατική επιδότηση του προγράμματος «Κινούμαι Ηλεκτρικά» και το Green Bonus που δίνει η Hyundai για το λανσάρισμα του Inster, πέφτει στις €16.973 -νούμερο που το καθιστά εξαιρετικά ανταγωνιστικό. Σκεφτείτε ότι το Hyundai i10 με τους 63 «θερμικούς» ίππους ξεκινά από τις €16.890.
Αν ανεβούμε στο δεύτερο επίπεδο εξοπλισμού Premium, η τιμή χωρίς επιδότηση είναι €23.190 (ή €17.580 με επιδότηση). Για όσους θέλουν μεγαλύτερη αυτονομία, η έκδοση Long Range (115 PS, 49 kWh) ξεκινά από €24.790 στην Premium (ή €18.792 με επιδότηση), φτάνει τις €26.590 στην Distinctive (€20.157 με επιδότηση) και κορυφώνεται στις €27.790 για την πιο σκληροτράχηλη Cross (€21.067 με επιδότηση).
Οι τιμές αυτές, ειδικά με την επιδότηση, δείχνουν ότι η Hyundai δεν αστειεύεται: Θέλει το Inster να γίνει ο «λαϊκός» ήρωας της ηλεκτροκίνησης. Κι όλα αυτά, όπως θα δούμε παρακάτω, χωρίς να θυσιάζει οδικά χαρακτηριστικά και πρακτικότητα ή στοιχεία εξοπλισμού και ασφάλειας.
Σε επίπεδο εμφάνισης, το Inster είναι από εκείνα τα αυτοκίνητα που δεν περνούν απαρατήρητα. Στην «ακριβή» έκδοση δε, που είχαμε στη διάθεσή μας, με τους μεγάλους τροχούς και τις μπάρες οροφής δηλαδή, σε κερδίζει με την πρώτη ματιά: Ψηλό, γωνιώδες και τετραγωνισμένο σχήμα που εκπέμπει μια παιχνιδιάρικη γοητεία. Ιδίως όταν συνδυάζεται με φωτεινά χρώματα, όπως το Unbleached Ivory που βλέπετε στις φωτογραφίες.
Οι φωτιστικές μονάδες με τα pixel που παραπέμπουν στο μεγαλύτερο Ioniq 5, οι στρογγυλοί προβολείς LED ημέρας και οι τετραγωνισμένοι θόλοι των τροχών δίνουν μια ξεχωριστή σύγχρονη ταυτότητα. Από το πλάι, δεν μπορείς να μην παρατηρήσεις μια ομοιότητα με το Suzuki Ignis -κάτι που, ειλικρινά, δεν είναι κακό.
Σε σχέση με το βενζινοκίνητο Casper που πωλείται στην Ινδία όπου και βασίζεται, το Inster έχει μακρύτερο μεταξόνιο για να φιλοξενήσει την μπαταρία και να προσφέρει περισσότερο χώρο πίσω. Το μήκος του φθάνει τα 3,82 m, το πλάτος τα 1,61 και το ύψος τα 1,57 m. Με μεταξόνιο 2,58 m είναι ελαφρώς μεγαλύτερο από το i10 σε μήκος (3,67 m) και ύψος (1,48 m), αλλά επτά πόντους πιο στενό, κάτι που του δίνει μια ελαφρώς ασυνήθιστη αναλογία από ορισμένες γωνίες.
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο info3@pronews.gr και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.