ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Αυτό με τα οικόπεδα που γίνονται χωράφια το έχω δει σε άλλη έκδοση στο τσίρκο που σου παίρνει ο κλόουν το πορτοφόλι...

Δοκιμάζουμε το νέο MINI Aceman SE

Το MINI Aceman αντιπροσωπεύει μια στρατηγική καμπή για τη βρετανική φίρμα, όπως η «Neue Klasse» για την BMW

Δοκιμάζουμε το νέο MINI Aceman SE

Το MINI Aceman φιγουράρει ως ένα ολοκαίνουργιο μοντέλο στην γκάμα του Βρετανού κατασκευαστή με την έντονη προσωπικότητα.

Και τοποθετείται μεταξύ του «μικρού» Cooper και του πραγματικά μεγάλου Countryman. Που έχει μεγαλώσει τόσο στη νέα γενιά, κάνοντας ντου στην ιδιαίτερα ανταγωνιστική κατηγορία των ηλεκτρικών C-SUV. Διαθέσιμο αποκλειστικά με 100% ηλεκτρικό σύστημα κίνησης, το Aceman επιδιώκει να ξεχωρίσει με το μοναδικό στιλ και την έντονη προσωπικότητά του. Και απ’ ό,τι θα δούμε παρακάτω, διαπιστώνοντας ότι ορισμένα από τα χαρακτηριστικά του τείνουν να είναι υπερβολικά…

Όταν βλέπεις το Aceman για πρώτη φορά, παρατηρείς αμέσως τη συγγένειά του με τα υπόλοιπα μοντέλα των Βρετανών. Ωστόσο, ως νέο μοντέλο, έχει τολμήσει κάποιες διαφοροποιήσεις. Τα εμπρός φώτα για παράδειγμα, δεν είναι στρογγυλά όπως στο MINI Cooper που έπρεπε να διατηρήσει το χαρακτηριστικό ύφος του. Αντ’ αυτού, το Aceman διαθέτει μια δική του φωτεινή υπογραφή και μάσκα με γεωμετρικές γραμμές.

Το οποίο είναι ελαφρώς μεγαλύτερο, με μήκος που φτάνει τα 4,08 m και στέκεται ψηλότερα από το έδαφος. Σε πλάτος δε, φτάνει τα 1,75 m, ενώ και η απόσταση ανάμεσα στους δύο άξονες έχει επεκταθεί στα 2,6 m, οκτώ πόντους μεγαλύτερο από του Cooper. Με αυτές τις διαστάσεις, το MINI Aceman ανταγωνίζεται άμεσα το Jeep Avenger, το οποίο έχει ακριβώς το ίδιο μέγεθος και διατίθεται επίσης 100% ηλεκτρικό.

Στο πίσω μέρος, η επιγραφή «Aceman S» κοσμεί την ηλεκτρική πόρτα του χώρου αποσκευών, με τις ζάντες των 19 ιντσών και τις χωνευτές χειρολαβές στις πόρτες να ολοκληρώνουν την όμορφη εξωτερική εμφάνιση του αυτοκινήτου. Κι αν θέλετε να μιλήσουμε για αεροδυναμική, το MINI Aceman πετυχαίνει Cx 0,27, μια αξιοπρεπής επίδοση και από τις καλές για την κατηγορία.

Στο εσωτερικό του MINI Aceman, κυριαρχούν έντονες χρωματικές επιλογές. Στο δικό μας, το σαλόνι ήταν γαλάζιο σκούρο, με επένδυση από συνθετικό δέρμα και φιτίλια στα καθίσματα εμπνευσμένα από ναυτική σκότα. Ανακυκλωμένα υφάσματα από πολυεστέρα δε, έχουν χρησιμοποιηθεί στο ταμπλό και στα υποβραχιόνια.

Αν και η αισθητική της επένδυσης είναι επιτυχημένη, στην αφή δεν είναι ιδιαίτερα ευχάριστη, καθώς το ύφασμα είναι σκληρό. Και το να ακουμπάς το χέρι σου στο υποβραχιόνιο της πόρτας, μέχρι και δυσάρεστο. Το MINI Aceman δεν διαθέτει κεντρικό υποβραχιόνιο, εκτός από αυτό που στηρίζεται στο κάθισμα του οδηγού. Επιλογή ανεξήγητη για τη βολή και του συνοδηγού.

Η έκδοση Classic με Pack XL το δικού μας Aceman περιλαμβάνει ηλεκτρικές ρυθμίσεις για τα εμπρός θερμαινόμενα καθίσματα και λειτουργία μασάζ. Ωστόσο, μετά από κάμποση ώρα οδήγησης, το κάτω μέρος της πλάτης δείχνει να ταλαιπωρείται.

Διαβάστε τη συνέχεια της δοκιμής στο drive.gr

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
defencenet.ru
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο info3@pronews.gr και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.