ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Να πούμε «Ευτυχές το Νέο Έτος» τώρα που πέρασαν τα Χριστούγεννα; Εμείς θα το πούμε, αλλά θα είναι «Ευτυχές» για το 90% των πολιτών;
prodeals

Δοκιμάζουμε το νέο Opel Corsa Electric

Με τους 156 PS και την μπαταρία των 51 kWh αποτελεί μια εναλλακτική απέναντι στα λιγοστά ηλεκτρικά σουπερμίνι

Δοκιμάζουμε το νέο Opel Corsa Electric

Το πρόσφατα ανανεωμένο Opel Corsa Electric έκανε το εμπορικό ντεμπούτο του με νέο πρόσωπο. Αλλά πάνω απ’ όλα, έρχεται με τον νέο ηλεκτροκινητήρα 156 ίππων από τον Όμιλο Stellantis που αντλεί ενέργεια από τη νέα μπαταρία με ονομαστική χωρητικότητα 51 kWh.

Ως εκ τούτου το ηλεκτρικό Opel Corsa e φιγουράρει σημαντικά πιο αποτελεσματικό και πιο ευέλικτο σε χρήση, έχοντας να αντιμετωπίσει το στενά συγγενικό του Peugeot e-208 και σύντομα τα Renault R5 και Volkswagen ID.2.

Για το 2024 λοιπόν, το Opel Corsa ενημερώθηκε γενικότερα ως μοντέλο που το βλέπετε να παίζει τώρα στη διαφημιστική καμπάνια «Υes, Of Corsa» και ανανέωση που ξεπερνά ένα απλώς τροποποιημένο εμπρός μέρος. Φυσικά, υπάρχουν ορισμένες αισθητικές τροποποιήσεις, σημαντικές στο εμπρός μέρος, αλλά το σουπερμίνι του Rüsselsheim έρχεται επίσης με νέους, πιο σύγχρονους κινητήρες, αναθεωρώντας ταυτόχρονα τον εξοπλισμό του, όχι πάντα προς το καλύτερο οφείλουμε να παρατηρήσουμε.

Εκείνο που χρειάζεται να έχουμε κατά νου επίσης, είναι ότι το Opel Corsa αποτελεί cash cow για τους Blitz, καθώς η εμπορική θέση του το κατατάσσει συχνά και ανάλογα με την αγορά ανάμεσα στα ευρωπαϊκά best-seller. Οπότε και παρακολουθούμε με ιδιαίτερο ενδιαφέρον τις επιλογές του κατασκευαστή, με κάποιες από αυτές να μας φαίνονται ιδιαίτερα πετυχημένες και άλλες λιγότερο.

Ξεκινώντας από τον σχεδιασμό, η γενική κρίση ότι δεν έχουμε να κάνουμε με κάτι πραγματικά νέο. Το κύριο σημείο του ανανεωμένου Opel Corsa αποτελεί αναφανδόν η νέα μουσούδα του. Εμπρός μέρος που υιοθετεί τη νέα στιλιστική γλώσσα των Blitz που πρωτοείδαμε στο Mokka.

Με τη μορφή μιας μαύρης λωρίδας στο πλήρες πλάτος του αυτοκινήτου, άρα με ορθογώνια εμφάνιση, το Opel Vizor δεν θα λέγαμε ότι είναι ό,τι πιο ταιριαστό στην κατά τα άλλα γωνιώδη σχεδίαση του Corsa.

Πρόκειται όμως για ένα σχεδιαστικό gimmick της Opel που αντιπροσωπεύει την αισθητική πυξίδα της, μαζί με την ισχυρή γραμμή του καπό που συνεχίζεται και πιο κάτω, στον προφυλακτήρα. Έτσι, ανεξάρτητα με το τι λέμε εμείς, αναμφισβήτητα η Opel σχεδιαστικά εξελίσσεται και προχωρά προς τα εμπρός.

Όλα τα παραπάνω απαιτήθηκαν για την ανανέωση στα μέσα της καριέρας του μοντέλου που εν προκειμένω στο Opel Corsa e συνοδεύτηκαν με αυξημένη ισχύ. Έτσι και προκαταλαμβάνοντάς σας, έχουμε να κάνουμε με ένα ηλεκτρικό σουπερμίνι με ελκυστική και μοντέρνα σχεδίαση, σχεδιασμένο για αστική και περιαστική χρήση.

Το μοντέλο που δοκιμάζουμε, στο τρίτο και πλουσιότερο επίπεδο εξοπλισμού GS Pack, προφανώς υιοθετεί την τρέχουσα σχεδιαστική γλώσσα της μάρκας, φορώντας τη γυαλιστερή μάσκα Opel Vizor, με τον διακριτικό μαύρο λογότυπο. Έκδοση που διακρίνεται επίσης για τη δίχρωμη ζωντάνια του, εδώ στο Grafik Grey με μαύρη οροφή. Ένα χρώμα εμπνευσμένο από την τάση «Nardo Grey» της Audi.

Βέβαια, μιας και μιλάμε για μικρό αυτοκίνητο, όποιος θα ήθελε πιο χτυπητά χρώματα, υπάρχουν ακόμη τέσσερα μεταλλικές αποχρώσεις στην παλέτα, με το κόκκινο (Kardio Red) και το μπλε ελεκτρίκ (Voltaic Blue) να αναδεικνύουν περισσότερο το γλυπτικό μέρος της κορμοστασιάς του Corsa. Να σημειώσουμε ότι όλα τα χρώματα, εκτός του βασικού Kristal Silver χρεώνονται με €465 περιλαμβανομένου του ΦΠΑ, αλλά χωρίς τέλος ταξινόμησης.

Διαβάστε περισσότερα στο drive.gr

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!
ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.