ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Αυτό με τα οικόπεδα που γίνονται χωράφια το έχω δει σε άλλη έκδοση στο τσίρκο που σου παίρνει ο κλόουν το πορτοφόλι...

Δοκιμάζουμε το νέο Opel Grandland Electric

Η γερμανική φίρμα κάνει ολικό restart και επιστρέφει δυναμικά στα C-SUV με το ολοκαίνουργιο Opel Grandland

Δοκιμάζουμε το νέο Opel Grandland Electric

Το ολοκαίνουργιο Opel Grandland σηματοδοτεί μια τολμηρή ανανέωση για τους Blitz. Aποτελώντας όχι μόνο τη νέα ναυαρχίδα της γκάμας τους, αλλά και το πρώτο μεγάλο SUV του Rüsselsheim με 100% ηλεκτρική έκδοση.

Σe αυτή τη δεύτερη γενιά, το Opel Grandland αποχαιρετά οριστικά τους αποκλειστικά θερμικούς κινητήρες, υιοθετώντας εξηλεκτρισμένες υβριδικές και ηλεκτρικές μονάδες, σε πλήρη ευθυγράμμιση με την εποχή και τις ανάγκες της αγοράς.

Και για να το επιτύχει αξιοποίησε τις πιο σύγχρονες τεχνολογίες του Ομίλου Stellantis, του οποίου αποτελεί μέλος, όντας το πρώτο μοντέλο της Opel που βασίζεται στη νέα σπονδυλωτή πλατφόρμα STLA Medium. Μια αρχιτεκτονική εξελιγμένη εξαρχής για ηλεκτροκίνηση, που ήδη χρησιμοποιείται στα νέα Peugeot E-3008 και E-5008.

Αναλυτικότερα, η γκάμα κινητήρων του νέου SUV της Opel αποτελείται από μία υβριδική, μία επαναφορτιζόμενη υβριδική και δύο 100% ηλεκτρικές εκδόσεις. Η Hybrid εξοπλίζεται με τον γνωστό μικροϋβριδικό 1.2 Turbo βενζίνης των 136 ίππων του ομίλου.

To PHEV χρησιμοποιεί το επαναφορτιζόμενο υβριδικό σύστημα δεύτερης γενιάς της Opel: 1.600άρης βενζινοκινητήρας τούρμπο 150 ίππων, ηλεκτρομοτέρ 125 ίππων και μπαταρία χωρητικότητας 21 kWh (17,9 kWh ωφέλιμη). H συνδυαστική ισχύς φτάνει τους 195 PS, με το σύστημα κίνησης να του επιτρέπει ηλεκτρική κίνηση για έως 87 km, σύμφωνα πάντα με την Opel.

Στην κορυφή της γκάμας του νέου Grandland συναντάμε δύο αμιγώς ηλεκτρικές εκδόσεις. Η πρώτη φορά ηλεκτροκινητήρα 214 ίππων εμπρός και μπαταρία ωφέλιμης χωρητικότητας 73 kWh. Η δεύτερη διατηρεί την ίδια ισχύ, αλλά διαθέτει μεγαλύτερη μπαταρία, με ωφέλιμη χωρητικότητα 82 kWh.

Η νέα πλατφόρμα επέτρεψε παράλληλα στο Opel Grandland να μεγαλώσει αισθητά, προσφέροντας περισσότερους χώρους και αναβαθμισμένη τεχνολογία. Σε συνδυασμό δε με τη μοντέρνα σχεδίαση, τα προηγμένα συστήματα και τον ολοκληρωμένο χαρακτήρα του, ρίχνεται στη μάχη των C-SUV με αρκετά βέλη στη φαρέτρα του.

Και τα χρειάζεται, διότι εκεί, η 100% ηλεκτρική του έκδοση που δοκιμάζουμε, βρίσκει απέναντι ισχυρούς αντιπάλους, όπως τα Volkswagen ID.4Škoda EnyaqFord Explorer και Tesla Model Y, που έχουν ήδη εδραιώσει τη θέση τους στην αγορά.

Διαβάστε τη συνέχεια της δοκιμής στο drive.gr

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
defencenet.ru
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο info3@pronews.gr και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.