Ξεκίνησε την καριέρα του έχοντας στην ούγια κάτι από MPV. Συνέχισε (και πέτυχε) ως SUV και τώρα ήρθε να συνεχίσει το δρόμο προς την κορυφή ως ένα φάστμπακ SUV -ή crossover για κάποιους. Ο λόγος για το 3008 που αναδείχθηκε σε best-seller της εταιρείας έχοντας πουλήσει μέχρι τώρα πάνω από 1,3 εκατ. μονάδες. Και που το δοκιμάζουμε στην έκδοση Peugeot E-3008 GT.
Μακρύτερο κατά εννέα πόντους από το προηγούμενο (4,54 m), με επιβλητικό ρύγχος, κάθετες πλευρές και υπερυψωμένη ουρά, συνθέτει μια εικόνα με σαφώς όμορφο προφίλ, τολμηρό με αισθητικές επιλογές που αγγίζουν την υπερβολή δίχως όμως να πέφτουν στην παγίδα της.
Σε κάθε περίπτωση αυτό που κερδίζει το μάτι είναι το εμπρός μέρος με τη μεγάλη μάσκα στο χρώμα του αμαξώματος, τα λεπτά φώτα LED (Matrix LED στην έκδοση GT), με τονισμένα τα νύχια που εκτελούν χρέη φλας και φώτων ημέρας, και την ενεργή γρίλια στο κάτω μέρος του προφυλακτήρα.
Στο εσωτερικό τις εντυπώσεις κερδίζει η οθόνη των 21 ιντσών του νέου -Panoramic, όπως λέγεται πλέον- i-Cockpit. Μια οθόνη υψηλής ανάλυσης αιωρείται πάνω από το ταμπλό, ενώ την εικόνα συμπληρώνουν το μικρό τιμόνι (που δεν κρύβει πλέον το ταχύμετρο) και τα i-toggles, με τα οποία ο οδηγός έχει τη δυνατότητα να έχει πρόσβαση σε δέκα λειτουργίες που αυτός θα επιλέξει.
Γενικά, η σχεδίαση του i-Cockpit έχει αλλάξει προς το θετικότερο την εικόνα του αυτοκινήτου. Το σύστημα πολυμέσων έγινε πιο λογικό και διαισθητικό και παρόλο που τα χειριστήρια του κλιματισμού εξακολουθούν να περνούν από την οθόνη, τουλάχιστον εμφανίζονται μόνιμα σε αυτήν.
Από πλευράς συνδεσιμότητας υπάρχουν σχεδόν τα πάντα, όπως και ο ψηφιακός βοηθός με ενσωματωμένο ChatGPT.
Να σημειώσουμε εδώ ότι προσωπικά μας άρεσε η μεταφορά του επιλογέα ψηλά, στα δεξιά του τιμονιού, δίπλα στο μπουτόν εκκίνησης κάτι που εκτός των άλλων απελευθερώνει και χώρο στην κονσόλα.
Κάπως έτσι υπάρχουν πλέον 17 διαφορετικοί χώροι αποθήκευσης στην καμπίνα συνολικής χωρητικότητας 34 λίτρων.
Σε ό,τι αφορά στην ποιότητα των υλικών θα αναφέρουμε αυτά που γράφαμε και στη δοκιμή του υβριδικού 3008, καθώς τα κατά συντριπτική πλειονότητα αφρώδη πλαστικά της απελθούσας γενιάς έχουν δώσει τη θέση τους σε άλλα, πιο σκληρά.
Και παρόλο που οι επιφάνειες της καμπίνας του νέου 3008 παραμένουν ευχάριστες στην όψη και στην αφή, τα πλαστικά δεν έχουν τη γέμιση που μας κακόμαθε η προηγούμενη γενιά. Προσοχή όμως, όλα τα παραπάνω δεν σημαίνουν σε καμία περίπτωση ότι το 3008 έχασε κάτι από την premium αύρα που είχε. Τουναντίον…
Τέλος αναφορικά με τους χώρους, οι εμπρός επιβάτες δεν θα αντιμετωπίσουν κανένα πρόβλημα, όπως πρόβλημα δεν προκύπτει και για τo κεφάλι των πίσω παρά την κεκλιμένη οροφή. Και αυτό διότι το έδρανο του καθίσματος έχει τοποθετηθεί χαμηλά. Ωστόσο και παρά το γεγονός ότι το μεταξόνιο έχει ανέβει στα 2,73 m., οι πίσω επιβάτες αν είναι υψηλόσωμοι θα δουν τα πόδια τους να ακουμπούν στην πλάτη των εμπρός καθισμάτων. Ο χώρος αποσκευών πάντως παραμένει στα 520 λίτρα (όπως και στην υβριδική έκδοση) και φτάνει τα 1.480 αν στερηθούμε τις τρεις πίσω θέσεις.
Διαβάστε περισσότερα στο drive.gr
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.