ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Αυτές τις κεφαλές του νέου διηπειρωτικού βλήματος της Ρωσίας που έπεσε στην Ουκρανία δεν τις προλαβαίνει ούτε το μάτι...
prodeals

Δοκιμάζουμε το νέο Renault Captur Eco-G 100

Ολοκαίνουργιο εμπρός και με αρκετές τεχνικές και τεχνολογικές προσαρμογές ο ανασχεδιασμό του Renault Captur 2

Δοκιμάζουμε το νέο Renault Captur Eco-G 100

Mε ιστορία που ξεκινά από το 2013 και πωλήσεις που ξεπερνούν τις 2.000.000 μονάδες, το Renault Captur είναι ένα από τα επιτυχημένα B-SUV.

Η συγκεκριμένη κατηγορία πετυχαίνει δυνατά νούμερα σε όλην την Ευρώπη να συνεχίζει κατέχει τα σκήπτρα στις πωλήσεις στην Ελλάδα με μερίδιο σχεδόν 31%. Στην αγορά μας όμως, δυστυχώς για τον Ρόμβο, το Captur με μόλις 314 πωλήσεις στο 8μηνο Ιανουαρίου-Αυγούστου βρίσκεται κάτω από τη μέση στη κατάταξη πωλήσεων. Το 2023 τα πήγε καλύτερα, αλλά και πάλι δεν ξέφυγε από τη μέση της κατάταξης: 994 αυτοκίνητα με μερίδιο 2,77% στην κατηγορία.  Κι αυτό διότι ήταν ακριβό.

Η ελληνική αντιπροσωπεία λοιπόν, επί τη ευκαιρία της ανανέωσης, προχώρησε σε δραστική μείωση της τιμής του πιο ενδιαφέροντος χρηστικά Captur, αυτό του διπλού καυσίμου Eco-G 100. Έτσι η TEOREN κατέβασε την τιμή εισόδου αυτής της έκδοσης από τις €23.810 στις €21.950. Σχεδόν δύο χιλιάρικα…

Η Renault προχωρώντας στην ανανέωση του μέσου ζωής του Captur επέλεξε να ξεπεράσει αυτό που συνηθίζουμε να ονομάζουμε «facelift» και προχώρησε σε μια μείζονος σημασίας και έκτασης ανανέωση. Και εξηγούμαστε. Καθώς ο Ρόμβος ετοιμάζεται να λανσάρει τα νέα Rafale και Symbioz, έπρεπε και το Captur να υιοθετήσει τη σχεδιαστική γλώσσα των νέων μοντέλων για να μην δείχνει παράταιρο όσον αφορά το οικογενειακό ύφος. Έτσι το σχεδιαστικό τμήμα της εταιρείας ξεκίνησε δημιουργώντας αρχικά μια νέα μάσκα που στο κέντρο της δεσπόζει το νέο σήμα της Billancourt. Στη συνέχεια τοποθέτησε το καπό πιο ψηλά και σε οριζόντια θέση δίνοντας έναν πιο επιθετικό αέρα στο αυτοκίνητο.

Καινούργιος είναι και ο προφυλακτήρας με τις όμορφα τοποθετημένες εισαγωγές αέρα για την ψύξη του μοτέρ και των φρένων, ενώ την εικόνα συμπληρώνουν τα νέα φώτα LED και τα επίσης όμορφα κάθετα τοποθετημένα φώτα ημέρας. Με άλλα λόγια, όλο το εμπρός μέρος του Captur είναι ένα άλλο αυτοκίνητο!

Αλλά και στο πίσω μέρος έχουμε έναν νέο προφυλακτήρα, φώτα LED και έναν μεγάλο λογότυπο που ξεχωρίζει από μακριά, και στην πλούσια έκδοση Techno που δοκιμάζουμε, έχουμε να κάνουμε με 18άρες αλουμινένιες ζάντες με ακτίνες που θυμίζουν λεπίδες. Την εικόνα συμπληρώνουν οι πλαστικές προεκτάσεις που ντύνουν τους θόλους των τροχών και τα εμπρός φτερά και εκτείνονται στα μαρσπιέ.

Τέλος η Renault προσφέρει στο νέο Captur μια ανανεωμένη χρωματική παλέτα με 14 συνδυασμούς και δυνατότητα διχρωμίας, με τη λίστα των έξτρα αξεσουάρ να περιλαμβάνει πλευρικά μαρσπιέ, κοτσαδόρο, σχάρα ποδηλάτων κ.ά.

Στο εσωτερικό τα πράγματα είναι ακόμη καλύτερα. Εδώ την παράσταση κλέβει το νέο σύστημα πολυμέσων OpenR link που έχουμε γνωρίσει στο Austral. Μια μεγάλη, κάθετα τοποθετημένη οθόνη αφής 10,4 ιντσών με εξαιρετική ανάλυση ενσωματώνει το λογισμικό της Google, πιο διαισθητικό και αποκριτικό, ενώ συνδέεται πλέον ασύρματα και με Apple CarPlay.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Διαβάστε τη συνέχεια στο drive.gr

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
defencenet.ae
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.