Το Škoda Kodiaq λανσαρίστηκε το 2017 και γνώρισε γρήγορα την εμπορική επιτυχία χάρη στην ικανότητά του να φιλοξενεί όλη την οικογένεια. Με 5/7θέσια καμπίνα, μεγάλο και πρακτικό πορτμπαγκάζ.
Η επιτυχία αυτή μεταφράστηκε σε σχεδόν 840.000 αυτοκίνητα. Η συνέχισή της όμως χρειαζόταν να περάσει από το «βιώσιμο» τρεντ της εποχής. Ένα υβριδικό σύστημα κίνησης, μιας και το 100% ηλεκτρικό κομμάτι της κατηγορίας ανέλαβε να το εκπροσωπήσει το Enyaq. Έτσι η δεύτερη γενιά του Škoda Kodiaq εισήγαγε στην γκάμα του και έκδοση με σύστημα κίνησης plug-in hybrid.
To κλασικό σουλούπι και στιλ του Kodiaq δεν άλλαξε και κέρδισε σε μήκος πάνω από έξι πόντους, φτάνοντας πλέον τα 4,76 m. Σουλούπι και στιλ, μέσα έξω, που δεν μπορείς παρά να εκτιμήσεις: Αρμονική σχεδίαση, ζεστά χρώματα στις ταπετσαρίες, πολύ προσεγμένο φινίρισμα… Μια αναβάθμιση επί το πιο premium που όπως θα δούμε παρακάτω δεν έγινε χωρίς τίμημα.Μπαίνοντας στην καμπίνα του Kodiaq, όπως είχαμε επισημάνει και στη δοκιμή του δίλιτρου ντίζελ, είναι οι πρωτίστως οι δύο οθόνες που τραβούν το βλέμμα. Εμπρός από τον οδηγό, υπάρχει ο ψηφιακός πίνακας οργάνων των 10,25 ιντσών, με καλό εύρος ρυθμίσεων που υποστηρίζεται από head-up display (έξτρα €420).
Η κεντρική οθόνη αφής ανεβαίνει σε διάμετρο στις 12,9 ίντσες. Και υποστηρίζεται από την τελευταία γενιά 5.0 του λειτουργικού συστήματος του Ομίλου VW, με πολλές χρήσιμες λειτουργίες. Όπως το διαισθητικό μενού υποβοήθησης οδήγησης, τις λειτουργίες κλιματισμού Smart Air…Ειδικά αυτή η τελευταία λειτουργία, μπορεί επίσης να ελέγχεται μέσω των κεντρικών πιεζο/περιστροφικών χειριστηρίων που ονομάζονται Smart Dials και υποστηρίζονται από μικρούς ψηφιακούς πίνακες. Το κεντρικό χειριστήριο παρέχει πρόσβαση σε τρεις λειτουργίες: Βαντιλατέρ κλιματισμού, αλλαγή οδηγικής ρύθμισης και τροποποίηση της κλίμακας του χάρτη πλοήγησης.Η θερμοκρασία της καμπίνας και τα θερμαινόμενα καθίσματα μπορούν να ρυθμιστούν από τα δύο ακριανά χειριστήρια. Προφανώς και στην περίπτωση του Škoda Kodiaq χρειάζεται κάμποσος χρόνος για να κατανοήσεις την ψηφιακή λογική χρήσης.
Η μετακίνηση του λεβιέ που ελέγχει τη μετάδοση πίσω από το τιμόνι, κατά πώς γίνεται πλέον στα ηλεκτρικά Volkswagen, απελευθέρωσε χώρο στην κεντρική κονσόλα.
Που γέμισε αποθηκευτικούς χώρους, από συρόμενες ποτηροθήκες (δύο έως τέσσερις) μέχρι τον διπλό, ψυχώμενο επαγωγικό φορτιστή, και φυσικά το παραδοσιακό «ντουλάπι» κάτω από το υποβραχιόνιο. Αποθηκευτικό χώρο θα βρεις επίσης σε δύο μέρη εμπρός από τον συνοδηγό.
Διαβάστε τη συνέχεια της δοκιμής στο drive.gr
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.