ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Θα μελετήσει κάποιος στα Επιτελεία την κατάρρευση του συριακού Στρατού; Ή νομίζουν ότι «Δεν μας αφορά»;
prodeals

Δοκιμάζουμε το νέο Škoda Superb, αίσθημα υπεροχής

Tο νέο Škoda Superb περνάει στην τέταρτη γενιά του με σκοπό να πρωταγωνιστήσει και πάλι στη μεγάλη κατηγορία

Δοκιμάζουμε το νέο Škoda Superb, αίσθημα υπεροχής

Πατώντας στην επιτυχία των τριών προηγούμενων γενιών της, το νέο Škoda Superb έρχεται να προσφέρει ακόμα περισσότερους χώρους σε μια ποιοτικότερη και πιο σύγχρονη καμπίνα, στο κοινό που εξακολουθεί στις μέρες μας να δίνει ψήφο εμπιστοσύνης στις μεγάλες μπερλίνες.

Φυσικά, το νέο Superb παραμένει διαθέσιμο και με το πιο πρακτικό αμάξωμα Combi , αλλά σε αυτή την πρώτη μας επαφή στους δρόμους της Τσεχίας είχαμε την ευκαιρία να βρεθούμε πίσω από το τιμόνι της μπερλίνας (ή χάτσμπακ σύμφωνα με τους Τσέχους λόγω της σχεδίασης της πέμπτης πόρτας), οπότε θα επικεντρωθούμε σε αυτή.

Ξεκινώντας από την εξωτερική εμφάνιση, η τσεχική ναυαρχίδα υιοθετεί στη τέταρτη γενιά τη νεότερη σχεδιαστική φιλοσοφία της φίρμας, έχοντας αποκτήσει πιο καθαρές γραμμές και νεύρα που τις δίνουν μια πιο εκλεπτυσμένη εικόνα. Στο εμπρός μέρος δεσπόζει η νέα οκτάγωνη μάσκα, με τους λεπτούς προβολείς και τον λογότυπο της Škoda στο κέντρο. Πιο λεπτά σε σύγκριση με το απερχόμενο μοντέλο είναι τα πίσω φωτιστικά σώματα LED, ενώ καινούργια είναι και η γραμματοσειρά που αναγράφει το όνομα της φίρμας φαρδιά πλατιά στην πέμπτη πόρτα.

Πέρα από την πιο φρέσκια εικόνα, το μεγαλύτερο κέρδος από τον ανασχεδιασμό έρχεται σε επίπεδο αεροδυναμικής απόδοσης, που έχει βελτιωθεί κατά 15% συγκριτικά με το απερχόμενο μοντέλο, με τον συντελεστή οπισθέλκουσας να είναι πλέον στο Cd 0,23 στο χάτσμπακ. Δίνοντας στη νέα γενιά τον τίτλο του πιο αεροδυναμικού Superb όλων των εποχών.

Με το μεταξόνιο να παραμένει αμετάβλητο στα 2,84 m, οι υπόλοιπες διαστάσεις του αυτοκινήτου έχουν αυξηθεί ελαφρώς -με εξαίρεση το πλάτος- και έτσι το μήκος ανέρχεται πλέον στα 4,91 m.

Ωφελώντας τόσο χώρους επιβατών που είναι ακόμα καλύτεροι όσο και το πορτμπαγκάζ που αύξησε για άλλα 20 lt τη χωρητικότητα του. Φθάνει πλέον τα 645 lt προσφέροντας έναν πλήρως εκμεταλλεύσιμο χώρο και ευκολία φόρτωσης χάρη στο μεγάλο άνοιγμα της πέμπτης πόρτας.

Περνώντας στα ενδότερα, εκεί πνέει ένας πιο πολυτελής και hi-tech αέρας από το παρελθόν. Στο κέντρο του ταμπλό κυριαρχεί η 13άρα οθόνη αφής του συστήματος πολυμέσων, μερικές λειτουργίες του οποίου μπορεί να γίνουν και από τους τρεις περιστροφικούς διακόπτες στην κεντρική κονσόλα.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Διαβάστε περισσότερα στο drive.gr

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.